Chapter 12

63 11 70
                                    

Malam~

Anna terus membaring kan tubuh nya di atas katil lalu dia melelap kan mata...

Aryan yang baru masuk itu hanya memandang Anna tidak puas hati...

'tido tak ajak aku' kata hati Aryan...
Tah kenapa dia semakin lama semakin manja dengan Anna, sedang kan dia tidak mencintai gadis itu...

Aryan terus menghempas kan tubuhnya di atas katil lalu dia menarik tubuh Anna ke dalam dakapan nya..

Anna lagi lah terkejut dia bukan main kepalang...

"Kau dah kenapa ni main tarik²! Terkejut aku tahu tak" kata Anna geram.. yelah org tengah tidur pastu tiba2 org ada org kacau dia mana tak marah...

"Kau lah! Tidur tak ajak aku" kata Aryan dengan marah...

"Apa Kene ngena Ngan kau lak kalau aku tidur?" Kata Anna pelik...

"Ya memg ada kena mengena... Sebab kau bantal peluk aku.. aku sorang je boleh peluk org lain tak boleh" kata Aryan sambil memejsm kan mata...

"Eleh suka hati aku lah aku nak bagi org peluk aku ke tak" kata Anna selamba...

"Ish! Tak boleh!" Kata Aryan geram lalu makin dia ketat kan pelukkan itu membuat kan Anna ketawa...

"Biar lah... Org lain pun nak peluk aku... Kalau Mikha nak peluk aku pun boleh" kata Anna sengaja mahu mengapi2 kan Aryan..

Apabila Aryan mendengar nama Mikha itu terus dia menindih tubuh Anna dan memandang Anna dengan mata helang nya... Tajam nak mampus...

Anna sudah menelan perit air liur nya... Ha mampos!...

"Boleh tak aku nak tahu apa hubungan kau dengan jantan tu" kata Aryan dingin...

"Kan aku dah kata petang tadi.. dah2 aku nak tido..." Kata seraya mahu mengalih kan badan Aryan dari terus menindih nya...

Tetapi Aryan sedikit pun tidak berganjak...

"Aku nak tahu dari A sampai Z" kata Aryan dengan dingin lagi...

"Haish ok²! Dah tepi dulu kau ni sehari tak leh ke tak yah tindih badan aku naik sesak kau di buat nya" kata Anna lalu ingin bangun... Aryan hanya akur sahaja lalu dia terus duduk di sebelah Anna...

"Ok cam ni lah... Aku Cite kan ek" kata Anna lalu mencerita kan tentang kisah lalu nya...

Flashback...

Semasa Anna di tingkatan 5...

Star High School

Di tempat gelanggang  permainan bola keranjangan...

Anna, Aini dan Batrisyia sedang berborak di tempat penonton studio bola keranjang itu...

Kemudian mata Anna tertancap pada seorang lelaki yang sedang bermain bola keranjang dan berlawan kepada kumpulan lain...

Anna memandang lelaki itu dengan penuh minat...

"Weyh Anna kau tengok siapa" soal Batrisyia hairan...

"Tu! Cuba kau tengok lelaki tu hensem Wey" kata Anna dengan penuh minat...

"Kau biar betul SIS kau suka kat dia ke... Wey kau tak kenal lagi siapa dia" kata Aini berhati²...

"Lantak lah siapa dia oouh btw kau kenal dia an... Boleh ak aku nak tahu siapa nama dia" kata Anna sambil tersenyum manis...

"Oouh nama dia Harris Mikhael tapi ramai panggil dia Mikha.. and kalau kau nak tahu dia tu ramai dana tau" kata Aini teruja... Eh²...

SIAPA ELAURA HIKAYLA [OG] Where stories live. Discover now