Hakimi terus menerpa ke arah mereka...
"Weh! Asal ni?" Soal Hakimi tatkala melihat Aryan mencempung tubuh Anna...
Di lihat tubuh Anna yang berlumuran dengan darah membuat kan dia risau... 'apa dah jadi ni?' desis hati Hakimi...
Tiba² semua orang meluru ke arah mereka... Tak lah ramai, ianya cuma Batrisyia, Aini dan Ash... Kenapa Batrisyia dengan Aini ada?... Jangan tanya author.. ni semua salah Ain.. mulut kepoh.. habis di bongkar nya rahsia diorang...
Mereka melihat pelik Aryan yang tiba² terduduk sambil menangis teresak²....
Aini dan Batrisyia yang melihat tubuh Anna yang kaku itu terkejut lalu diornag mendekati tubuh kaku sahabat mereka itu...
"W.. we.. weh Yan... K.. kenapa dengan Anna?" Soal Aini gagap dengan mata yang sudah bergelinangan ....
Aryan hanya menggeleng, dia memeluk tubuh Anna itu...
Tangan Batrisyia terketar² mahu mencapai tangan Anna yang pucat itu, lalu dia memeriksa nadi Anna...
Tidak semena² air matanya berjurai.. bagai tidak percaya apa yang di rasa kan ini... Anna sudah tiada....
"Sayang.. why menangis ni?" Soal Ash pada Batrisyia yang menangis itu...
"A.. aku nak bawa di pergi hospital..." Kata Aryan lalu dia ingin berdiri, tetapi tiba² Batrisyia menghalang...
"Anna dah tak ada Aryan.. kalau kau pergi hospital pun.. doktor takkan dapat rawat dia and selamat kan Anna.. diornag akan urus kan jenazah isteri kau kat sana" kata Batriysia ....
Aryan tersenyum sinis sambil menggeleng...
"No... Anna takkan tinggal kan aku!, Dia masih hidup!... Aku percaya isteri aku masih hidup! Dia takkan mati!" Kata Aryan dengan suara sedikit meninggi... Dia paling tak suka bila ada orang kata isterinya sudah meninggal...
Aini tergamam tatkala hujahan yang keluar dari mulut Batrisyia itu...
"K.. kau tak main² kan Isyia... Tak mungkin lah Anna dah tak ada.." kata Aini tidak percaya...
Batrisyia terus memeluk Aini.. dia pun turut juga sedih dan tidak percaya bahawa sahabat yang selama ni yang mereka selalu bersama, sahabat mereka berdua yang selalu menghiburkan mereka, sama² sedih dengan mereka, pergi meninggal kan mereka bergitu sahaja....
tiba² tubuh Aryan melorot jatuh lalu Aryan pengsan di situ...
"Weh Aryan! Kau asal ni?!" Soal Ash panik...
"Aku rasa, peluru pistol tu ada racun lah Ash! Cepat! Kita bawa diaorang kat Hospital!" Kata Hakimi.. lalu Hakimi memapah Aryan yang pengsan itu, Ash pulak mencempung Jasad Anna di ikuti Batrisyia dan Aini berjalan beriringan Ash...
******************
Aryan mencelikkan matanya tatkala, ada satu tangan memeggang tangannya...
Dia terus memandang gerangan itu, dia sedikit berasa Hampa tatkala dia fikirkan tadi adalah Anna yang memegang tangannya, tetapi rupa²nya Aryana Adiknya...
"Abang dah bangun.." kata Aryana sambil memandang abangnya itu....
Tiba² puan Maria masuk ke dalam Ward itu...
Belum sempat puan Maria ingin membuka mulut tiba² Aryan bersuara...
"Anna mana Miy?" Soal Aryan...
Puan Maria tergamam, tidak tahu mengata apa...
"Mummy! Yan tanya ni.. mana isteri Yan?" Soal Aryan... Dia berharap apa jadi tadi itu hanya lah mimpi sahaja...
Puan Maria menyentuh bahu Aryan lalu dia mengusap bahu anaknya itu...
YOU ARE READING
SIAPA ELAURA HIKAYLA [OG]
Romance#SiapaElauraHikayla #misteri #voteandkomen Tengku Anna Aralyn, gadis yang cantik, baik, jelita, mata berwarna biru pekat, rambut light brown, kasar sedikit, nakal, manja, suka berdikari seperti sekarang dia membuka kedai Anna cake... Tengku Aryan R...