Sultan teyzemin evde sesinin yankı yapmasıyla gözlerimi yatakta açmıştım sesinin beni uyandırmayacağını farkettiği zaman ayak seslerini yakından gelmeye başlayınca bende hemen ayaklarımı yatağın dışına çıkartırken odamın kapısı açılmıştı.
-" sen daha yeni mi uyandın? buzul ben kaç saattir sana bağırıyorum.
-" sanada günaydin sultan teyze .
-" Günaydın kızım .
-" ben hemen hazırlanıp geliyorum .
-" aşağıda seni bekliyorum .
Son kez renkli gözleriyle beni süzdüğü zaman odamdan çıkarken tekrar arkasına dönmüş ve bana ince kavisli kaşlarıyla dağınık halde olan yatağımı göstermiş ve odamdan çıkmıştı.
Yattığım yastık ve pikeyi yere atmıştım, yatarken karışmış ince örtüyü tekrar düzenli bir şekil de serip pikeyide ince örtünün üstüne yamuk bir şekilde yerleştirmiştim ellerimin arasına aldığım yastığı başucuma koymuştum ve sultan teyzemden gözleri ile gelen uyarı tamamlanmıştı.
Yattığım yatağımı topladıklarıktan sonra banyoya elimi yüzümü yıkarken aynada kendim ile gözgöze gelmiştim dün akşam yatmadan önce banyo yapmama rağmen hala makyaj kalıntıları az çok belli oluyordu. bir kaç kere daha yüzüme hızlı bir şekilde su çarptıktan sonra aynanın yanında duran havluyu alıp yüzümü silmiştim .havluyu tekrar yerine koyduktan sonra açık bıraktığım banyo kapısını arkamdan kapatmıştım .
Kiyafet dolabıma bakarken okula giderken ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum .gri renk eşafmanlarımla okula gidecektim hem rahat ve spor giyinmeyi seviyordum dün akşam annemin vücuduma bir yeni daha yara izi eklediği aklımdan hiç çıkmıyordu çıkartmaya çalışmam bir işe yaramıyor çünkü yaralarım kendisi unutturmuyordu.
Gri renk eşofmanlarımı yatağa attıktan sonra dolap kapaklarımı kapatacağım sırada sinirli bir şekilde kıyafet dolabıma attığım telefonumu görmüştüm ne zaman oraya attığımı unutmuştum .
Telefonum ve jarz cihazım aynı yerdeydi hemen ikisinde alıp makyaj masamın hemen yanındaki prize taktım masamın kenarına bıraktıktan sonra kıyafetlerimi giyinmeye başladım.☆☆☆
Evde çok yavaş hazırlandığım için kahvaltı yapmıştım. okula geldiğimde okulda hiç kimse yoktu bende bahçede bir bankta oturmuştum.
Cebimden telefonumu çıkartıp tatilde kavga ettiğim buğraya mesaj atacaktım ki buğradan mesaj gelmişti .
-" öldün mü? eğer öldüysen ben helvanı yemedim demek ki hala yaşıyorsun .
-" evet öldüm sana helva vermemişler.-" neee
-" bende helva istiyorum
-" meral teyze magazinde etrafı kasıp kavuruyor öyle bir şey olsa televizyon ateş almaz
-" bahçedeyim zil çaldığın da yanıma gel .
-" gelmem ben sana küsüm
_" engellediğim için mi ?
-" evet
-' Kızım ben sana ne yaptım? Beni neden watsaptan engelliyorsun
-" neden engellediğimi unuttum çok uzun zaman oldu.
-" beni engelledin anladım ama neden telefonu kapatıyorsun .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Buzul~
ChickLitSahne perdesinin açıldığı zaman herkes gösterinin başlamasını bekler ama beklediklerini alamazlar görecekleri ve izleyecekler şey bambaşka bir şeydir !!okuyacağın kitapta şiddet konusu yer almaktadır!! #21.bağ 17.11.2022 #2.üvey 12.01.2023