°°6.BLM°°

21 11 0
                                    


Buğrayı beklerken gördüğüm kaldırım kenarına oturmuştum .
Annemin hamile olduğunu ile ilgili düşünceleri beynimi esir almaya başlamıştı. Annemin ne zaman hamile kaldığını? Keremden hamile kaldığını? Bir kardeş istediğimi bile bilmiyordum .Bir kardeşim olsun hiç dememiştim hiç düşündüğüm bir şey değildi. Şimdi bir kardeşim olucaktı ve kardeşten başka bir tane üvey babam ,baba kelimesini hiç söylemedim   ama şimdi birde baba diyeceğim birinin bana "kızım " diye sesleneceği acı vericiydi . Annem bana yaptıklarını kardeşime de yaparmıydı ? Bir den fazla kafamda düşünce vardı  ve ben abla oluyordum ben sevineceğim  zamanda ağlıyordum.

Buğra' nın hız seviyesini geçtiği araba tekerleklerinin sokağı gürültülü bir ses bırakacak şekilde durduğu zaman belli oluyordu. yanlızdı!

Kaldırım kenarında benim gibi oturan buğra sesinden endişeli olduğunu benim için endişe ettiğini belli ediyordu.

-" güzelim hadi gel eve gidelim kötü gözüküyorsun.

-" buğra sizin eve gidebilirmiyiz ?

-" gideriz buzul .

-" sen yanlız gelmişsin .

-" eve gittiğimizde konuşuruz .

-" eve gitme istemiyorum sende kalabilirmiyim?

-" Buzul o ev benim olduğum kadar seninde istediğin kadar kal annen gelip evi başımıza yıkana kadar

-" kalırım

-" kalkalım burdan betüş peri gibi taşıyalım mı seni kucağımda .

-"  gidelim sadıkçığım.

Buğra'nın beni kucağına almasıyla bende ellerimi boynuna koymuştum  .

Arabanın yanına geldiğimiz zaman inmek için bacaklarımı harekete ettirdiğimde buğra bu hareketime izin vermeyince kafamı koyduğum yerden kaldırmıştım .

-" ben seni koltuğa çivilerim merak etme .

-" güldürme beni burnum akıyor.

-" o kadar ağlarsan akar tabi .

-" aksın temizlerim

Aklıma buğra' nın en sevdiği beyaz tişörtünü burnumu silmek vardı.
benim koltuğa oturduktan sonra geri çekilirken tişörtünü uç kısımlarını tutmuştum kahverengi gözleri ne yapacağımı merak ediyordu . daha fazla bekletmemek için burnumu tişörtünü silmiştim  makyajın bir kısmı buğradaydı.

-" kızım napıyorsun ya bende merak ediyorum bu kız beni ağlayarak sesi bok gibi çıkarak neden aradı diye senin işin gücün eğlence bu benim en sevdiğim tişörtüm dü ama .

Sokak ortasında çıkardığı tişörtünü arabanın arkasına atmıştı sinirli kızgın yüzüyle arabaya binecegi sırada bir çığlık sesi sokak ortasında yankılandı

-" bu o buğra bizim okula giden .

-" offff ya çok yakışıklı.

-" kasları varmı gördünüz mü?

-" arabada bir kız var .

-" buğranın gece hayatımı var .

Kendi aralarında konuştukları gibi görünüyordu ama değildi bizden on onbeş adım mesafesinde konuşuyorlardı sesli konuşmaları bazen çığlıkları yetiyordu benim gibi buğrada kızlara bakıyordu kızlar bugranin baktığını fark edince bize doğru gelmeye başladılar

-" buğra ne duruyorsun orda hadi gelsene!

-" gg-geliyorum

-" bunlar kız mı ?

~Buzul~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin