^^13.BLM^^

15 10 0
                                    

Bir yaralı can var aynı kişiden annesinden ama başka bir canda var aynı kişiden meral demirden bir canı yaralı yaparken bir canı dünyaya getiriyor ikisinide aynı kişi yapıyor .

Keyifsiz nefes aldığım yavaş yürüdüğüm koridorda biri kolumdan tutup yönümü değiştirdi .

-" buğra buzul nerde ?neyi varmış ?

-" doktorları bekliyoruz Ahmet abi .

-" Meral teyzenin neyi var .

-" erken doğumu başladı !

-" kötü olmuş .

-" sonra yine haberleşiriz ben meral hanımın yanına gidiyorum .buzula bir şey olursa bizede haber ver .

-" olur

Son söylediğimi duymadı koridorda hızlı hızlı gitti .bende buzulun olduğu odanın başında dokturu gördüğüm zaman yanlarına gittim .doktor buzula ne olduğunu söylerken .Gökhan ve annem dinliyordu .

-" buzula yapılan şey şiddetten başka bir şey değil .

-" ne söylüyorsunuz doktor bey ne şiddeti ?

-" söylediğim şey doğru

-" ama nasıl buu -   iyileşecek mi ?

-" başka bir odaya alacağız orda tedavi süreci başlayacak .

-" ne zaman uyanır .

-" belli değil zaman alabilir .

-" biz görebilimiyiz?

-" hayır

-" şiddet ne zaman olmuş .

-" şiddet yaraları uzun zaman önce başlamış ve devam ediyormuş vücudunda bazı yaralar geçmiş ama bu şiddet olurken dayanamamış .lütfen daha bir şey söyleyemem diğer hastalarım bekliyor .

Doktor söyleyeceklerini bitirmiş gidiyordu .doktorun gittiği yönden sultan teyzem ve ahmet abi geliyordu .

Yanımıza geldiklerinde ilk annem ile selamlaştılar ,sarıldılar .

-" Ahmet abi Meral teyzem nasıl .

-" iyi buğra kerem geldi yanında bebek ise küveze alındı .

-" yanına gidebilir miyiz?

-" hadi gelin gidelim hanımların yanın sonra geliriz .

Gökhan ben ve kerem abi koridorda ilerlemeye başladık .

Bir sağa , bir sola ,bir metre düz ilerledikten sonra  hastane koridorunda bebeklerin olduğu yere yürüyerek gelmiştik  orta boy bir camın önünde kerem abi durunca bizde durduk

-" hangi bebek bizim .

-" bana göstermediler bebek doğduğu gibi çok küçük olduğu için küveze alındı

-" biz nerden anlayacağız hangi bebek olduğunu

Biz kendi aramızda hangi bebek bizim bebeğimiz olduğunu konuşurken bir öksürük sesi konuşmamızı yarıda kesti .

-" sanırım güngör bebek sizin

-" güngör mü

Hepimiz sesli bebeğin ismini söyledik karşımızda küçük orta boylarda kız hangimize cevap vereceğini şaşırmıştı .

-" Meral demirin oğlu güngör bebek yani hıımmm .....hangisi . O bebek.

Hemşire işaret ettiği yöne doğru bakınca  camın önünde olduğu  anladık rahat görebiliyorduk buz parçamın erkek kardeşi olmuştu

~Buzul~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin