*4.BLM*

21 12 0
                                    

Çok önceden uyanmıştım ama hala yatağımdan kalmamıştım. yanağıma  konulan tatlı ve güzel öpücük birde vardı. bu sabah buğranın öpücüğü sayesinde mutlu bir güne uyanmıştım .annemin dün akşam dövdüğünü buğra sayesinde hatırlamamak çalışacaktım ve bugün güzel geçecek gibi gözüküyordu .

-" uyanmassan öpücük değil tükürük gelecek.

-" sabah sabah sulu şaka çekilmiyor ve iğrençti

Buğra yatağımda oturuyordu aklımda sabah öpücüğün karşılık bir plan vardı sulu öpücük ve buğranın suu öpücük çok hoşuna gidiyordu.

-" kız ne bakıyorsun bana aşık mı oldun yoksa ? 

-" saçma saçma konuşma yine.

-" hadi ben sultan teyzem gidiyorum kahvaltının  kokusu buraya kadar geldi .

-" bende üstümü değiştirip geliyorum .

-" ben kahvaltının hepsini bitirmeden gel .

Buğra oturduğunu yatağımdan kalkmıştı adım atacaken ben elinden tutup kendime doğru çekmiştim . yatağımın üstüne düşen buğranın yanaklarına sulu öpücükle öptukten sonra geri çekilmiştim.

-" sol yanağımdan öptün sağ yanağım üzülmesin o yanağımda öp.

Sağ yanağını öperken kapı sesini duyduğum zaman kendimi geri çeksemde buğranın hala üzerinde oturuyordum .

-" eşek sıpaları kahvaltıya hadi.

-" sultan teyzem ,canım teyzem seni bana allah gönderdi .

-" oğlum ne diyorsun sen tövbe tövbe .

-" Bu kız  benim namusum göz koydu teyze sen diyorsun tövbe tövbe .

-" buğra ,kalk yerden sultan teyzem sen bakma bu deliye .

****

Buğra ve sultan teyzemi odamdan gönderdiken  sonra bende hızlı bir şekilde yatağımı düzenleyip banyoya koştur koştur girmiştim.  dün okula kahvaltı yapmadan gitmiştim ve karnım çok acıkmıştı bu sabahta kahvaltı yapmadan çıkmak istemiyordum .

Odamın kapısı sert bir şekilde kapattıktan sonra hemen merdivenlerden depar atarak inmiştim. benim merdivenlerden indiğimi bütün evde  sesi duyulmuştu .

-" buzul git üstünü değiştir canım hadi .

-" Buğra ne var kıyafetlerimde okul formasının giydim işte .

-" kızım bu kadar güzel olman çok kötü bütün okulun erkeklerinin peşimize  takacaksın.

-" sizin yakışıklılığınızdan bana sıra gelmez beyfendi .

*****

-" dün sevda hakkında konuşurken bir şey söylemedin buğra .

-" ne söylemem gerekiyordu .

-" çok kısa bir açıklama yaptım sende benim uykum geldi dedin .hemen

-" kısa bir notu o yüzden bir şey demedim.benim arkadaşımı kıskanan sadece sevda değildir sen herkesin kıskandığı birisin .

-" kim kıskanır ki beni buğra saçmalama.

-" ben saçma sapan bir şey söylemedim.sen herkesin kıskandığı bir kızsın bunu bir fotoğrafla kanıtlaya bilirim.

-" kanıtla.

**fotoğraf

Buğra'nın telefonunu formasının cebinden çıkartıp sosyal medyaya girmişti , sosyal medyada beraber geçen sene çekildiğimiz bir fotoğraf vardı ben buğraya arkadan sarılmıştım saçlarının uçlarını sarı renge boyatmıştı kuaförden çıktığımız zaman çekilmiştik fotoğrafımızı altında çok fazla yorum yapılmış, binlerce beğeni almıştı.

~Buzul~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin