°°°8.BLM°°

19 11 0
                                    


Buğra'nın üstüne yürümeye başladım. Attım her bir adımda kapıya doğru yaklaşıyordu ne yaptığımı sorguluyordu .

-" çekil şurdan buğra

Sesimi yükseltiğim için biraz sıçramıştı.

-" ay yemedim keremi al aç kapıyı

Buğra' nin kapının yanından çekildiği gibi kapıyı açmıştım.

Ama hiç kimse yoktu . Kerem gitmişti

-" gideceksen niye geliyorsun ya ?

-" kapıyı kapattığın için olabilir mi ?

-" boşuna heycan yaptım .

-" niye heyecanlandın ki.

-" boşver. beni de senin kıyafetler nerde ?

Buğra ve ben kapının önünde konuşurken kerem kapının önüne kıyafetlerimi bırakmış ve gitmişti.

Kıyafetlerimin olduğu poşeti alıp kapıyı kapattım .

Benden önce salona giden buğranın yanına gidip kendimi koltuğa attım .

-" canım sıkıntıdan vefat etmek üzere ne yapalım ?

-" Buzul dur bekle .

-" noldu ya ne geldi başıma .

-" senin değil benim

-" ha

-" seni almaya gelirken o kızlar fotoğraf çekmiş ve hakkımda güzel şeyler yazmamışlar.

-" ne yazmışlar

-' buğra gece hayatı mı var .bilmiyorduk

-" yanında ki kız sevgilisi mi ? yoksa gece geçirdiği kızlardan birimi .

-" buğra tam bir @r@spu çocuğu yaşı kaç daha gece hayatı var

Buğra telefonunda sosyal medyasında yapılan yorumlardan okumak için seçiyordu . güzel yorumlar yapılmamıştı. Ne bekleyebilirdik ki .

-" annemde görmüş ve yorum yapmış.

Buğranın dibine kadar gidip telefona baktım ve beraber yorumu okumaya başladık.

-" @ oğlumun hayatı hakkında bir kelime edemezsiniz! gece hayatı olup olmadığı sorgulayamasınız !oğlumun hayatına benden başka hiç kimse karışamaz. ben bile oğlumun hayatına çok sorgulamam siz kim oluyorsunuzda sorguluyorsunuz .

-" betül teyzeme bak sen ya

-" he he akşam geldiği zaman canımı okuyacak .

-" kötü bir şey mi yaptın yapmadın. anlattığın zaman anlar yada şimdiye kadar öğrenmiştir yanındaki kızın ben olduğumu.

-" öğrenmiştir

*1 mesaj

-" Gökhan mı ?

-" evet gökhan bana o söyledi.

-" hmm

Masadaki duran televizyon kumandası aldım buğranın dizlerine yatıp televizyondaki kanalları kurcalamaya başladım buğra da gökhan ile mesajlaşmaya başlamıştı. açtığım televizyonu tekrar kapattım izleyecek bir şey yoktu .

-" Buzul hadi gel dışarı çıkıyoruz

-" vallaha mı

-" ne yapacağız dışarda

-" futbol maçı varmış gökhan beni de çağırdı gideriz .

-" off ama orda benim canım sıkılacak

~Buzul~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin