-" dövme yaptırırken bende izin almamışsın ne çabuk keremi kabullendin .
-" dövme yaparken hiç kimseden izin almadım. sadece dövme yapılan yeri bilmiyordum kereme sordum sonra keremle beraber gittik .
-" baba niye demiyorsun ?
-" o benim babam değil! O senin benim hayatıma zorla sokmak istediğin kişi anne. araba kullanırken kavga etmeyelim .
-" olur buzul hanım siz nasıl isterseniz .
Arabada geçen kavgadan sonra sesizlikle yolun bir diğer kısmını tamamladık. Arabayı annem açılan kapıdan evin bahçe bölümüne park etti .
Arabadan indikten sonra annemin yüzüne bile bakmadan eve girdim .
Dövme fikri aklıma geldikten geldikten sonra pişman olurmuyum ? diye düşünmüştüm ama değildim .odama girdiğim zaman ilk banyoya girdim. Banyo kapısını kapatıp kapıyı kilitledim. kilitledikten sonra üstümdeki kıyafetleri sıra sıra çıkartıktan sonra bütün kıyafetleri kirli sepetine attım duşa kabinin içine girdim .
Su bedenimden akıyordu ama kalbime giden yolu bilmiyordu. o yolu bilseydi eğer bedenimden yorgunluğu biraz olsun alırken su kalbime alırmıydı?benim kalbim yorgundu bu yorgunlukta annemin ve babamın eserinden oluşan bir yorgunluktu .
Beynimde düşüncelerin kavgası bedenimden yorgunluk her bir yerimde başka bir yara vardı her bir yerim benim başka kanıyordu.
Hızlı yaptığım bir duştan sonra bornoz ile tamamlamıştım . Bedenimdeki su birikintilerinden kurulduktan sonra eve ilk geldiğim zaman duşa girmiştim ve girerkende kıyafetlerimi hazırlamamıştım
Kıyafet dolabımdan kısa pijamalarımı siyah olanı ellerime aldıktan sonra pijamaları giydim .uzun saçlarımdaki havlu pijamalarımı giyerken yere düşmüştü onu tekrar saçlarıma koyduktan sonra çalışma masamın başına geçtim.
Masamın üstündeki kalemliklerden bir tane karakalem aldım ve önüme koyduğum beyaz kağıt ile nasıl bir çizim yapacağım hakkında düşündüm .aklıma bir şey geleceği yoktu telefonumdaki yazdığım şiiri unutmuştum şiiri tekrar okursam nasıl bir karakalem yapacağıma karar verirdim.
Nereye koyduğum unuttuğun telefonumu bulmanın verdiği rahatlık ve mutlulukla çalışma masama tekrar oturdum .
Telefonuma kaydettiğim şiiri okurken aklıma nasıl bir şey yapacağıma karar vermiştim. Beyaz kağıdı aklımdaki resmi çizerken arasa sırada yaptığım düzeltmeler ile birlikte düşündüğüm resim ortaya çıkıyordu. İstediğim şekilde çizdikten sonra bir kaç adımı daha tamamlayıp çizimi bitirmiştim. Yazdığım şiirin dikkatle ve özenle yazdıktan sonra hersey bitmişti yaptığım resmi çalışma masamda bırakmıştım. Elime aldığım telefonumla yatağa giderken kapı gürültü bir sesle açıldı. Gelen kişi annemden başka biri değildi.
Elimdeki telefonu yatağa bıraktım annemin elinde erkek pantolonu vardı kızgın gözleri ile bana bakarken. pantolon kemerini yavaş yavaş pantolandan çıkarıyordu. Annem pantolon dan kemeri çıkartıktan sonra arkasını döndü. annemin arkasını dönmesi ile derin bir nefes aldım beni kemer ile döneceğini düşünmüştüm annem odamdan çıkmamıştı benim odamdaki kapıyı kilitliyordu .
Kızgın gözleri yavaş yavaş attığı adımlar ile beni daha çok korkutuyordu yapmak istediği şey belliydi beni o kemer ile dövecekti .
İkiye katladığı kemer ile ilk vurduğu yer bacaklarım olmuştu kemer tenime ilk vuruşu ile ayata dururken bacaklarımın acısıyla yere düştüm .sıktığı dişleri ile çene ve yüz hatları değiştiğinde belli oluyordu ikinci vuruşu da bacaklarıma değdi zaman kemerin acısını ikinci defa tekrarlamıştı annemin sadece bacaklarıma vuruşunu izliyordum tek bir kelime etmeden izliyordum bu anın ne zaman biteceğini sabırsızlıkla bekliyordum annemin tokatların yerini şimdi siyah bir kemer gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Buzul~
ChickLitSahne perdesinin açıldığı zaman herkes gösterinin başlamasını bekler ama beklediklerini alamazlar görecekleri ve izleyecekler şey bambaşka bir şeydir !!okuyacağın kitapta şiddet konusu yer almaktadır!! #21.bağ 17.11.2022 #2.üvey 12.01.2023