••12.BLM••

16 10 0
                                    

buğra ne yapıyorsun sen ya !

_" biraz bekle Gökhan .

Buzul yatağında uyuyordu onu merak ettiğim den mesaj beklediğimden haberi yoktu kendinde bile değildi . Onu nasıl merak ettiğimi nasıl  haberi olabilirdi ki  gördüğüm yaraları canımı yaktı , vücudunda yaralar vardı saçları artık beline kadar değildi ne oldu o saçlarına senin buz parçam ne oldu hiç kimseye dokundurmazdın saçlarını gözlerim doldu  canım yandı ama onun canı nasıldı .

-" buğra !

-" geliyorum sen ahmet abiye söyle arabayı getirsin.

-" tamam.

Odada buzulun üstünü örtebileceğim birşeyler aradım çekmeceleri dolapları sıra sıra aradım baktım her çekmeceden başka başka bir şeyler çıkıyor ama benim aradığım şey çıkmıyordu. panikle banyoda olacağını düşündüm başka nerde olabileceği aklıma gelmedi ama kıyafet dolabına baktım banyoya gitmeden önce gördüğüm  mavi renk pikeyi  ellerime aldım .

Uyuyordu sessiz sessiz buz parçam hayatamıydı yaşıyormuydu?  bunu öğrenmek için hastaneye gitmek gerekiyordu.

Zor tutuyordum kendimi ağlamamaya çalışıyordum buzulun çarşafın arasına almıştım pike mi ?çarşaf mı ? Adı her ne ise bilmiyordum ama bunu düşünmek saçmaydı kollarımın arasına buzulu almadan önce kapıyı açtım .Gökhan bekliyordu geldiğim zaman hemen ayağa kalktı .

-" buzul ?

_" hastaneye gidiyoruz Gökhan .

_" ne hastanesi ?

_" gidelim anlatırım .

_" buzul niye böyle buğra !

_" anlatırım .

Merdivenlerden buzula bir şey olmaması için yavaş ama sık adımlarla iniyordum. arkamdan gökhan da geliyordu ikimiz birlikte buzul kucağımda merdivenkerden indik kapının yönüne adım atmadan önce sultan teyze gelmeden gitmeye çalıştık .

Nihayet buzul ile birlikte arabaya bindik hastaneye gidiyorduk Ahmet abi ne olduğunu oda merak ediyordu. ama hastaneye kadar bekliyor sormuyordu  buzulun uyanık ve baygın olup olmadığını bilmiyordum o yüzden uyandırmaya çalışacaktım .

-" buz parçam.

Duymadı .

-" yine deneyecektim ,buzul uyan !

Sesleniyordu olmuyordu yanaklarına tokat atsam uyandırmak için canı yanacaktı kollarından tutup sarsmaya çalışsam yine canı yanacaktı her zaman bir şey olurken benim buz parçamın canı yanıyordu yine olan onun canına oluyordu .

_" buzul uyan !

-" olmuyor buğra hasteneye gidelim bir şey söylerle orda .

-" buğra sakin ol ! senin o arkadaşın bırakmaz sen merak etme .hasteneye geldik çocuklar !

Arabanın kapısını açtım buzulu yine kollarımın arasına aldım biz inmeden önce Ahmet abi indi hastenin içine girmeden bir hemşire durdurdu.bir şeyler söyleyip gönderdi.

-" buğra bırak ben taşırım buzulu bana ver .

-" olmaz abi bırakmam .

-" bana ver buğra

İsteğine itiraz etmeyi düşünürken sedyenin tekerlek seslerini duydum .sedye hemen benim yanımda durmuştu .

-" hastayı lütfen bırakımısınız?

-" tabi

Dikkatli şekilde buzulu sedyeye bıraktım  hemşireler hasteneye girerken  ne olduğunu bulmaya çalışıyorlardı bizde onların arkasından hasteneye giriş yapmıştık .

~Buzul~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin