.1.

874 27 3
                                    

"Víš,že tě moc miluju jsi jako moje malá ségra."

Túto vetu si prehrávam v hlave každý večer pred spaním.Aj ja ťa milujem bohužiaľ nie ako brata.

———————————————————————

Po maturite som brigádovala v jednom klube u nás v Trnave.Vešala som ľuďom bundy a podávala im číselká.Vôbec ma to nebavilo navyše mi platili úplné drobné.No ale kedže sa moja 19 ka čoraz viac blížila a ja som čoskoro musela opustiť detský domov brala som všetko čo sa naskytlo.
Tam sme sa prvý krát stretli.V tej dobe vyšiel jeho album Ze dna a práve v našom klube bol jeden z koncertov.Už si presne nespomínam ako sme sa dali do reči no odchádzali sme z klubu úplne poslední.Týždeň neskôr ma zobral na koncert do Bratislavy a potom na všetky možné slovenské festivaly,kde v tom čase vystupoval na menších stageoch.

Label sa rozbiehal a keď sa sťahoval z Varov do Pardubíc našiel miesto aj pre mňa.Dal mi prácu,bola som jeden z prvých zamestancov.
Kupoval mi jedlo,oblečenie a vždy sa o mňa staral najlepšie ako vedel.

Prežívala som sním všetky vzostupy a pády.Sklamania aj radosti no a tak isto aj zlomené srdce.
Bola som niečo ako jeho umbakarna čo sa vznáša za jeho zadkom všade kde sa pohne.Často mi vravieval,že som ako jeho malá sestra.

Prešli roky a Label je na vrchole scény.Malinká kancelária v byte sa zmenila na obrovské vydavateľstvo.Teraz každý bývame vo svojom no sme spolu denno denne v práci ale aj pomimo.Veľmi veľa vecí sa zmenilo až na jednu.Stále ho šialene milujem a on ma stále berie ako malú sestru.

Ani si neviete predstaviť koľko krát som mu počas tých dlhých rokov pod vplyvom plakala na ramene a vyznávala mu lásku.Vždy ma však odbil jednou a tou istou vetou.
Áno pár krát sa stalo,že sa opil viac a bozkávali sme sa no vždy ma stopol a poslal ma spať.

Skúšala som všeliaké možné vzťahy no nič dlhodobé.Vždy som to ukončila z jediného dôvodu.Jednoducho ho neviem vytesnať zo svojho srdca a pre nikoho iného tam nieje miesto.

NedostupnýWhere stories live. Discover now