.11.

440 21 6
                                    

Je útorok večer a ja netrpezlivo čakám Jakubov príchod.Tak veľmi mi chýba,že neviem čo so sebou.Počujem cinkanie kľúčov,na chodbe sa rozsvietilo svetlo a ja tam bežím ako blázon.

"Ahooooj." Dobehnem a hneď sa mu hádžem okolo krku a dávam mu pusu.

"Ahoj lásko,chyběla jsi mi."

"Bože ani si nevieš predstaviť ako si chýbal ty mne."

"Jooo?Něco jsem ti přinesl."

"Čo čo?Koláč od maminy?"

"Ten taky a jěšte drobnost."

"Fakt?Poslúchala som?Si hladný?Niečo ti urobím."

"Měl jsem cestou mekáč ale děkuju.
Pujdu do sprchy ale jěšte ti dám tohle."

Z vrecka vytiahol malú krabičku a z nej zlatú retiazku s malým príveskom.

"Mesiac?"

"Jo měsíc protože tě miluju až na měsíc a spátky.Vím,že je to klišé."

"Krásne klišé,ďakujem."

Jakub mi retiazku zapol a ja som mu dala ďalšiu pusu.Potom odišiel do sprchy.

Vybrala som sa za ním.Samozrejme bol otočený chrbtom a skoro dostal infarkt keď som sa ho dotkla.No veľmi rýchlo sa skonsolidoval.Začal ma bozkávať na pery,potom na krk.Zo sprchy ma odniesol rovno do postele.Boli sme celí mokrí no ani jednému z nás to nevadilo.Ďalej ma líbal a nakoniec aj pomiloval.Pomaly a nežne ako ešte nikto.Žiadne nepríjemne pocity,žiadny strach ani panika.

"Tohle bylo fakt hezký."

"Milujem ťa."

"Celej ten čas mi unikalo,že potřebuju jenom tebe."

"Ešte máme celý život predsebou.Teda ak ma nevymeníš."

"Ne.Tebe si už nechám na vždycky.Doufám,že semnou budeš šťastná protože někdy umím bejt fakt kretén."

"Tvoju kreténsku stránku poznám veľmi dobre."

"Jo pravda."

"V nedeľu sme ho s Dominikom stretli."

"Koho?"

"Toho zo zoznamky v Tescu."

"Čože?Proč jsi nezavolala mohl jsem přijet dřiv."

"Práve preto.Nechcela som ťa ťahať od rodiny.Ale všetko v poriadku."

"Ach jo.Teď ti dlouho neodejdu."

"Tak jo.Musím ísť spať ráno vstávam."

"Dobře já se podívam na maily a pujdu taky."

Uložila som sa do postele a Jakub sa po chvíli pridal.Celú noc kľudne spím.Žiadne zlé sny.

Ach ten odporný budík,vôbec sa mi nechce vyhrabať a odísť do práce.Keď sa konečne odhodlám vstať Jakubová ruka ma stiahne späť.

"Nechooooď."

"Musím."

"Uuuum zústaň semnou nooo."

"Musím ísť Tomáš je tam sám."

"Ja bych tě chtěl tady.Chci zopakovat ten včerejšek."

"Budeš si musieť počkat na večer."

"Ach jo tak já se stavím v kanceláři."

Prikyvujem a vyskakujem z postele.Už mám časový sklz.Sekundová sprcha,legíny tričko a vlasy do drdolu.Beriem vak,venujem Jakubovi malú pusu a letím dole po schodoch.Vonku krásne svieti slnko.Asi som si mohla obliecť aj kraťasy no nevadí.

"Jdeš pozde slavíku."

"Aj ja ťa rada vidím Tomáško."

Usmejem sa ironicky a sadám za počítač.

"Dnes je tak krásně.Mohli bychom k jezeru nebo na koupaliště."

"Myslíš,že už je na kúpanie?Nieje to také klamlivé?"

"Nevím ale je fakt hic."

"No mohli by sme niečo vymyslieť.Ale bohvie ako teraz kúpaliska fungujú.Jazero je asi reálnejšie."

"Hm tak já napíšu klukúm a když tak by sme to tady zabalili dřív."

Takže o dvanástej v kancelárii končíme.Ja idem rovno k sebe domov pre plavky,Jakub ma vyzdvihne.

Už som v byte nebola naozaj dlho.Zdochli mi všetky kvety.Otváram okná dokorán a obývačkou žiaria slnečné lúče.Hneď tu pôsobí iná atmosféra.Hľadám plavky a silno dúfam,že ich ešte oblečiem pretože mám pocit,že som tak trochu pribrala.No dobre minulý rok mi sedeli o čosi lepšie ale stále to ujde.

Zvonček zvoní,neviem prečo si Jakub neodomkne sám však teraz už povolenie nepotrebuje.Otváram dvere a tam stojí Dominik,Karlo a Tomáš.

"Ale mývale takhle se tady odhaluješ?"

"Čaute očakávala som Jakuba."

"Jo ten je tady zachvíli."

Naskladali sa na gauč a ja na seba hádžem šaty.Do tašky beriem deku,uterák a spodné prádlo.Vraciam sa za chalanmi.

"Ale nemusela si sa kvôli nám obliekať Jess."

"Jasné Karlo pôjdem v plavkách rovno z bytu."

"No mě by ti to nevadilo mývale."

Celú túto konverzáciu prerušil Jakub.
Banda sa pchá do auta a smerujeme na jazero.
Tam nás už čaká veľký Jakub s malinkou Olivinkou a Jickson.

Rozkladáme si deky,chalani odhadzujú trička a bežia do vody ako malí.Tie ich potetované telá ma nikdy nenechajú chladnou.Polonahý Dominik,ktorému sa slnko odráža od od mokrej pokožky.Ojoj radšej fúkam maléj delfína.
Nasadím jej rukávniky,popravím klobúčik a za ruku cupká k vode.Tam ju veľký Jakub nalodí do mini delfínieho člníka a veselo sa plaví.Preňu je voda naozaj studená,nielen preňu.
Prežívam prvotný šok a pohotovostne sa celá ponáram.Na hladinu vykúknem až keď narážam Jakubovi hlavou medzi nohy.Dobre nebol to Jakub ale Dominik.Moje podvodné schopnosti niesu dokonalé.Aspoň sme sa zasmiali.

"Tak tu si." Zasmejem sa keď konečne doplávam k správnej osobe.

"Víš,že jseš děsně hot?" Zahrýzne si do pery a ja omotávam nohy okolo jeho trupu.Na dno nedočiahnem.

"Ale to ty tiež."

"Nejradši bych se teď mazlil."

"To si nechajte na doma." Podotkne Karlo.

Necháme,necháme.Bláznime sa vo vode a potom Jikson s malinkou a s Dominikou stavajú hrad z piesku.Vyzerá to na poriadnu pevnosť.
Ja si na deke užívam slnečné lúče a kvapky vody ktoré stekajú z Kubových dredov presne na moju tvár.

Túto stredu hodnotím naozaj pozitívne.

NedostupnýWhere stories live. Discover now