Naša letná idylka pokračovala do konca týždňa.Teplo,slniečko a denne kúpanie v jazere.
Na víkend sa počasie pokazilo a nálada išla tiež dole vodou.Stále viac si všímam Jakubovú flustráciu.Taká dlhá doba bez koncertov a bez fanúšikov mu nerobí dobre.Je nervózny a podráždený a vždy to schytá ten čo je najbližšie.Takže Tomáš,Dominik a ja.
Hádajú sa ešte viac ako obvykle čiže nonstop.No a je to dosť otravné.Momentálne Jakub trieska s mixérom lebo nepomixoval ovocie tak ako on chcel.
"Čo keby si sa ukľudnil Kubo?"
"Neříkej mi ať se uklidním když se všěchno sere."
"Ale ten mixér zato nemôže."
"Víš jak je napíču když nemúžu dělat to jediný co miluju?"
"Tak sa sústreď na album.Urob nejaký livestream s fanúšikmi alebo stream na Twitchy."
"Když to neni to."
"Ja viem ale takto sa zbytočne zožieraš.My to neovplyvníme.Tiež mi chýba život pred koronou."
"Jsem z toho fakt smutnej Jessy."
"Skús z toho čo najviac ťažiť.Máš čas na nahrávanie na vlastný osobný rozvoj a aj na mňa."
"Jěšte,že mám tebe."
"Potúliš ma?"
"Tak jo."
Mixér nechal mixérom a odkráčal somnou až na gauč kde sa na mňa zvalil.Hlavu zaboril do mojej hrude a nechal ma hrať sa s jeho dredmi.Je ako malá nešťastná koala.
"Spravíme párty?"
"Asi ne.Vubec nemám náladu na párty."
"Filmový maratón?"
"Film taky ne."
"A čo keby sme si otvorili víno a oprášili tvoje staré vinyly?"
"Chceš?"
"Chcem."
"Tak jo."
Nešťastná koala vstáva a smeruje do izby plnej komixov a platní a ja ho nasledujem.Rukou prechádza po starých vinyloch a na tvári mu svieti úsmev.Platne sú jeho srdcová záležitosť,predsalen začínal ako DJ.
Jednu z nich vyberie a vloží do gramofónu.
Bytom sa ozýva starý americký rap a jeho úsmev žiari ešte viac.Popíjame víno a počúvame hudbu.Cestujem časom,takýchto večerov bolo za tie roky neúrekom.Občas mi prebleskne hlavou či to takto ostane navždy.Viem si predstaviť Jakuba v rokoch s vráskami navyše a jointom v ruke.V jednej z jeho šialene farebných a vzorových košieľ ako si vychutnáva dobrú hudbu.Vidím tam aj seba a dúfam,že sa to raz naplní.Človek však nikdy nevie čo sa stane.Či náš vzťah bude natoľko jedinečný aby siahal až do tak ďalekej budúcnosti.Nad touto predstavou sa pousmejem a srknem z vína.
Jakub je veselý,oči sa mu lesknú a vyzýva ma k tancu.Točíme sa po obývačke a mne nič iné k životu nechýba.Nájsť šťastie v maličkostiach a užívať si lásku,to je to čo som si po nociach ako malá priala.
"Milujem ťa." Kričím naprieč hlasnej hudbe.
"Já tě taky miluju.Jseš moje štěstí víš?"
Odpovie Jakub a venuje mi pusu.
YOU ARE READING
Nedostupný
FanfictionMoja zvrátená hlava si nedokázala pomôcť a tak je tu ďalší príbeh.