.5.

466 23 1
                                    

"Vstávej Jesiko jako už mě sereš.Vstááávej."
Húka Nik hneď z rána.

"Koľko je hodín?"

"Osm máš hodinu.Vylez."

"Včera som ťa obťažovala,že?"

"No chtěla si mě ojet vole."

"Celkom si to pamätám,prepáč."

"V pohodě.Možná to někdy skúsime ale včera jsem nechtěl zneužít tvuj stav."

"Ďakujem."

"Pojď zavezu tě domu.Hodíš rychlou sprchu a pak do kanclu."

"Dobre."

Ledva som sa odtackala k autu.Domov to nemám ďaleko ale v momentálnom stave chôdza nehrozí.Ľadová sprcha a voda s citrónom ma ako tak drží pri živote.Šedé tepláky,biele tričko vansky a slnečné okuliare.Tie dnes z očí dole nedám.Do kancelárie vchádzam tesne po deviatej a parkujem za počítačom.

"Ale ale náš slavík je tady.Co to včera bylo prosím tě." Vyhrkne Tomáš.

"Co se stalo?" Vyzvedá Adéla.

"Serte nato dnes naozaj nieje môj deň."

"Do pul noci s Dominikem vyváděli.Spívala jak blázen."

"S Dominikem?To jen tak?" Čuduje sa Adéla.

"Áno len tak." Nervózne vybafnem.

Idem na záchod potrebujem sa oplachnuť.
Cestou späť však stretávam Jakuba.

"Ahoj Jess."

"Čau." Odzdravím a prechádzam okolo neho.Zastavil ma.

"Počkej.Včera jsem to posral.Ona přišla sama já ji nevolal."

"Je mi to jedno."

"Není ti to jedno.Dominik mi večer psal,že jsi na sračky a všem je jasný proč.Nechci ti pořád dělat zle."

"Idem sa venovať práci."

"Jěšte jsme nedomluvili.Fakt se omlouvám v lese bylo opravdu hezky."

"Aspoň vieš kde môžeš venčiť svoje štetky."

"Kurva Jesiko."

"Čo chceš odomňa počuť?Ja už rezignujem."

"Nezlob se na mě."

"Ja som nasratá sama na seba.Roky to mám pred očami neviem čo som teraz čakala."

"Poslyš já."

"Ty už nič.Si môj šéf a to je celé.Nechcem sa stebou ďalej pomimo prácu stýkať.Nerobí mi to dobre.Nechcem ťa viac sledovať s kurvami a potom dúfať,že mi dáš aspoň pusu.Už nie."

"Tohle neříkej.Nejsem šéf jsem rodina.Tvoje jediná rodina."

"O to je to horšie."

Celý deň mám otrasnú náladu.Mám chuť všetko porozbíjať a utiecť.Nakoniec som utiekla z práce o čosi skôr ako obvykle.Popíjam víno a sledujem telku.Od Jakuba mám tri zmeškané hovory na ktoré nereagujem.

Ďalší deň je o tom istom.Už čakám na poobedie aby som mohla odísť a Jakubovi sa vyhýbam.
Celkovo s nikým nekomunikujem.Po práci kupujem základné potraviny a krabičku durexov.Ako sa hovorí klin sa klinom vybíja.Inak povedané Zapínam aplikáciu a hľadám spoločnosť na dnešný večer.

Dohodli sme sa na ôsmu večer.Volá sa Marek má 35 rokov a trénuje judo.

Prišiel skôr a už na prvý pohľad ból divný.Mala som ho poslať preč a zamknúť.Namiesto toho dostal pohár vína.Mal sprosté nechutné narážky a ako bol pekný tak ból nepríjemný.

NedostupnýWhere stories live. Discover now