V sobotu máme párty v štúdiu.Naše jediné sociálne vyžitie v tejto úžasnej dobe.Obliekam si legíny krátky top a dlhý kardigán.Štúdio mám na skok od domu takže prichádzam prvá.Zasvietim vyvetrám a nachystám fľašky a poháre.Z ďalšej miestnosti nanosím nealko,oriešky a čipsy.
Po chvíli sa zjavil Dominik s nejakou Ivonou,Karlo,Tomáš a Radek.Medzi poslednými Hasan,Jakub a dokonca aj Adélka.Malokedy sa zúčastňuje týchto chlastačiek.
Chalani rozbalili nejaké sponzorské ponožky k hre na playko a dokaličili chudáka medveďa.No inak sa celkom bavíme.Ja popíjam s Adélkou Havanu s collou.
Moja nálada trochu klesne tesne po tom ako pricupitajú Ivonine kamošky.Ani sa nepredstavili teda aspoň nie mne a Adéle.Jedna sa už točí okolo Jakuba.Popíjaju spolu a ona sa afektovane smeje.
"Já nechápu,že tohle tak dlouho vydržíš."
Dedukuje nasrato Adela keď vidí Jakuba s neznámou.Popravde to nechápem ani ja.Už šesť rokov sa prizerám ako sa kurví.
"Človek si zvykne."
"Ach Jessy.Mám jednoho kamaráda.Jmenuje se Matěj.Hezkej vysportovanej a hlavně hodnej.A taky jsi jeho typ."
"Ja som aj Jakubov typ a vidíš.Nechaj tak ja moc vzťahy riešiť nechcem.Zbytočne by sa kamoš sklamal aj keby si hneď rozumieme."
"Snad ho někdy pustíš z hlavy co?Nebo on konečně pochopí,že vy dva k sobě patříte."
"Skôr príde koniec sveta."
Len sa zasmiala.Ja si dolievam dvojitý.Radšej emócie potlačím alkoholom.Keď však zaznamenám,že Jakub s neznámou odchádza nieje mi všetko jedno.
Otváram aplikáciu a hľadám sex v okolí.
Navolíš si cez filter mesto,vek a približný typ.No a potom ti vygeneruje ľudí v okolí čo majú záujem.Za pól hodinu ma bude pred domom čakať nejaký 30 ročný Radim.Podľa fotky cvičí a má celkom pekný úsmev.Áno som naozaj zúfalá.Keby chcem môžem spávať s Dominikom už mi to pár krát navrhol ale to by bolo neetické.Možno je neetické pýtať od Dominika kondón ale istota je istota.Z vrecka vytiahol nejaký durex intense,labužník.Lejem do seba posledný drink a tackám sa o ulicu ďalej.V tme vidím vysokú postavu.Radim dorazil.
Odporný zvonček zvoní ako šialený.Príšerne ma bolí hlava.Otváram oči,ležím sama nahá vo svojej posteli.Nebudem klamať posledná matná spomienka z včerajška je vysoká postava postávajúca pred dverami.Nikde však žiadny náznak Radima nevidím.Ledva vstanem a motám sa do županu.Kráčam k dverám a obraz sa mi stále mierne točí.Otváram dvere v ktorých stojí Jakub s Dominikom.
"Kriste čo tu robíte?"
"Jak co zvala si nás na oběd." Vyhŕkne Dominik pričom vlezie do bytu a vyzuva si tenisky.Za ním vojde Jakub.
"Ty vypadáš Jesiko proboha." Dedukuje Jakub
"Ja som úplne zabudla,že som vás volala."
"Já si to zapsal dívej.Mýval kachna."
Dominik mi máva pred hlavou telefónom.V kalendári svieti "prcal"a za tým "oběd mýval kachna".Hej ja som im sľúbila pečenú kačicu skvelé.
"To ses včera tak zřídila jo?" Pýta sa Kubo.
"Jo a co vyprcal tě pořádně hmmm?"
"O čem mluvíš Dominiku?"
"Tady mýval si odemě včera brala gumy."
"Fakt jo?Kto tady byl?" Vyzvedá s vážnym pohľadom Kubo.
"Sorry chalani ale ja idem do sprchy túto konverzáciu nedám.Zatiaľ si ulovte niečo na pitie."
YOU ARE READING
Nedostupný
FanfictionMoja zvrátená hlava si nedokázala pomôcť a tak je tu ďalší príbeh.