"Zvolil si veľmi nepraktický outfit na kone."
"Proč?"
"Daj si normálne rifle tento nízky klin ti bude zavadzať."
"Jo to je fakt.Mám vubec takový klasický džíny?"
"Určite však také nosíš na motorku."
"Ty mě znáš líp než ja sám."
"Je to možné.Ale znám aj Dominika už nervózne stepuje a fajčí jednu od druhej lebo meškáme."
"Ten počká nic jinýho mu nezbýva."
"To zase bude pišťania."
"Nemám si vzít jinou mikinu?"
"Tým koňom je úplne jedno akú máš mikinu Kubo."
"Dobře dobře tak jdeme."
Oblečenie je jeho nekonečná dilema.Našťastie sme sa úspešne nalodili do auta a smerujeme pre Nika a Tomáša.Už z diaľky vidím pakoňov nasratý ksicht.Klasická hádka plná urážok za 3 2 1.
"Ty kokote kde v píči jseš.Stojíme tady jak čuráci pul hodiny."
"Mi něřikej kokot ty demente."
"Tak dopíči debile máš chodit na čas."
"Se nerozčiluj jak magor vole."
S Tomášom len krútime hlavami a vychutnávame si cestu s ich vylevmi.
Parkujeme pred rančom s veľkými ohradami a tí dvaja sa konečne ukľudnili.
Jakub s Tomášom išiel ohlásiť majiteľa no a my čakáme vonku."Jak se máš mývale?"
"Dobre."
"Fakt jsi v pohodě?"
"Áno lepší sa to."
"Co ty sny?"
"Vieščo posledné noci sú relatívne kľudné myslím,že hlava sa už zrovnala."
"To jsem rád.Hodně jsem se o tebe bál."
"Ja viem Nik neboj fakt som Ok."
"Kdyby něco víš kde mě najdeš.A co Jakub?Je to teda oficiálny?"
"Vyzerá to tak,že som sa konečne dočkala."
"Hele a co sex?On mi nechce nic říct."
"Stále mám blok ale aj to sa lepší."
"Jde to vidět víš,že na tobě vždycky poznám,že jsi spokojená."
"Viem ale netuším ako to robíš."
"To je jednoduchý vždy když tě někdo dobře udělá záříš.A dnes jsi jak ohnivá koule."
"Ty si mamrd pakôn a vôbec takého reči sú veľmi neslušné."
"Pravda ale ani jeden z nás tady slušnej není.Mám z tebe radost mývale."
Áno je strašný hulvát ale pritom je tak rozkošný,že ho musím potúliť.
"Hele vy tuleni jdeme."
Zavolá na nás Jakub a my cupitáme k stajni.
Kone milujem.Mám k ním blízko.V domove sme v rámci rôznych charitatívnych akcii často chodili na kone.Myslím,že jazdím celkom obstojne."Pohľad na svet je krajší,ak prechádza pomedzi uši koňa."Tak nejak znel citát na plagáte,ktorý visel u nás na izbe.
Chalanom to tiež celkom ide.Párkrát sme spolu na ranči už boli no veľmi dávno.Radšej však ostávajú s inštruktorom no mňa pustili samú.
Cválame s kobylou Enyou po lúke a je to neopísateľný pocit slobody.Presne pre toto ma sem Jakub zobral.Potrebovala som sa odreagovať a prejsť na iné myšlienky.
Veľmi dobre ma pozná,vie čo je okrem neho môjmu srdcu blízke.Chalani už dávno čakajú na lavičke a fotia si prírodu.Vraciam sa zanimi s dobitými baterkami,zajtra budem mať svalovicu ako sviňa.
"Mýlil jsem se mývale.Teď záříš jěšte sto krát víc.Kuň je lepší jak Jakub."
"Ty si dilino."
"O čem tady mluvíš Dominiku?"
"Ale nic."
"Demente."
"Ty jsi dement vole mamrde."
A je to tu zas.Doberajú sa ako malé deti.S Tomášom nemáme viac silu a tak pomaly kráčame k autu.Nakoniec nás aj tak dobehli.
"Ďakujem za výlet chalani."
"Jo ale příště je necháme doma."Konštatuje Tomáš.
"Proč jako?" Pýta sa Nik.
"Protože se pořád hádate jak tupci." Odpovedá
"Jo protože tady dement Citta má pořád problém."
"Jo to mám protože Vlček je poraď kurva duležitej."
"Bolo ti to treba Tomáš?"
"Už jsem radši zticha."
Áno on bol ticho a tí dvaja sa zase celú cestu domov hádali ako šibnutí.Oni si tak proste vyjadrujú lásku.Vždy sa nakoniec objímajú no a za desať minút sa hádajú zase,začarovaný kruh.
Po sobotnom výlete sa Jakub večer vybral do Varov.Ide pozrieť mamu a vybaviť nejaké veci.Vráti sa až v utorok.Kedže je Adéla na dovolenke musím byť v kancli takže ostávam doma.Teda u Jakuba doma,môjho bytu sa stále stránim.
Nudiť sa však nebudem.Sľúbila som Nikovi,že sním pretriedim skriňu a vyradené veci nahádžem na bazár.No a od pondelka ma zabaví práca.
(A čo hovoríte na Yzov nový klip Koleso? Všetci sme potrebovali vedieť že ma dick ako bageta🤦🏻♀️😂)