RPG
Itanela1. ČÁST
Jméno: Calantha Labèque (zkráceně Cal, Cala, Cali nebo Anthi)
Věk: 706 let (přeměna začala ve 23 letech, trvala 16 let)
Pohlaví: žena
Orientace: hetero
Původ: narodila se ve Francii, později se přestěhovala do Anglie2. ČÁST
Strigoi
Oblíbené zvíře: puma
Reputace: Jak si ji pamatují všichni ostatní upíři? Inu... Je to celkem složité. Někdo jí dal přívlastek "nevyzpytatelná" a někdo ji označuje jako "tu, co údajně zavraždila svého snoubence".
A proč vlastně jí někteří nazývají nevyzpytatelnou? Protože taková skutečně je. Člověk ani upír nikdy úplně neví, co od této "mladé" upírky očekávat.
Přestože se obléká do veselých barev a vypadá, že její život je family friendly, tak kdo ví, co se pod tím závojem skrývá, když z ní cítí agresi a vztek téměř každý, kdo se na ní, podle ní, byť jen špatně podívá?
A kde se vzalo to označení "vražedkyně snoubence"? Už něco málo přes 400 let se o ní tohle říká, protože kdysi, před těmi čtyřmi sty lety, byla zamilovaná a zasnoubená s upírem, který byl jen o pár let starší než ona.
Každopádně bylo pár dnů před svatbou a její snoubenec za podivných okolností zemřel.
Proslýchají se dvě verze jeho smrti. První z nich tvrdí, že Calantha svého snoubence načapala s milenkou, a z pomsty svého snoubence i jeho milenku zabila. Druhá tvrdí, že ve skutečnosti je tím záporným charakterem její snoubenec, který vyhrožoval její rodině a ona byla nucena si ho vzít. Nakonec sebrala odvahu a snoubence zabila, čímž sebe i svou rodinu zachránila.
Ale kdo ví, jak to vlastně bylo.
Pokoj:Doplňky: šperky, které nikdy nesundavá jsou zlatý řetízek s přívěskem ve tvaru lilie, zlatý prsten s drobnou lilií a stejně tak identifikovatelné zlaté náušnice ve tvaru lilie. Jsou to šperky, které dostala k narozeninám od své matky.
A pak bychom tedy ještě započítat stříbrnou Kiu ceed sw 1.5 t-gdi.3. ČÁST
Aesthetic:Způsob oblékání: černou na ní uvidíte snad vážně jen ojediněle na pohřbech.
Na ulicích její oblečení září barvami jakýchkoliv odstínů.
Dává přednost formálnímu stylu oblékání (saka, halenky, sukně, šaty, sandály, baleríny a boty na podpatku. V zimě v kabátech a vysokých kozačkách). A kalhoty zná snad jen z vyprávění ostatních.
Faceclaim: Rebecca Breeds
Vzhled:
ČTEŠ
My RPG characters
RandomCharacters neznamená OCs. Takže ne, že přijde někdo s větou typu ,,Ale tenhle obrázek není tvůj! Ten je z internetu!" Já vím, že vzhledy, které zde budou nejsou moje.