15. Zrádce

33 3 0
                                    

RPG
WildWolfJespa

Jméno: Venezia
Pohlaví: samice
Zvíře: lev
Postavení: lovec
Povaha: milá, přátelská, věrná, spolehlivá, ochranitelská, zradu nikdy nezapomene, těm nejbližším vždy kryje záda, trochu tišší, ale má dobré srdce, i když je pravda, že potřebujete trpělivost k tomu, než se uvolní a začne mluvit
Něco o: ve smečce, kde žije teď, se nenarodila.
Ve své rodné smečce se u ní neprojevovala magie, stala se proto Omegou. Stala se terčem celé smečky, vybíjeli si naní zlost, na nic neměla právo, nic nemohla. Dokud nebyla vyzvána, nesměla ani mluvit. Musela se držet dál od smečky. Nikdo se na ni nedíval. To mělo za následek, že jí hodně kleslo sebevědomí. Vůdce smečky uznal, že je neschopná a nic smečce nemůže dát, tak ji vyhnal.
Zhruba na 3 měsíce se stala samotářkou. Musela se o sebe starat sama.
Později narazila na tuto smečku a byla překvapená, že tu žijí nejrůznější šelmy a nejen lvi.
Začínala jako hlídka. Nebyla moc sebevědomá. Magie se u ní projevila až později. Což její sebevědomí zase hodně pozvedlo a brzy si začala věřit a dokázala bojovat i bez magie.
Její magii může ovládat různě, může sesílat různé světelné paprsky, pohybovat se světlem, její srst může zářit jako noční lampička a na chvíli může světélkovat podle toho, jakou má nákladu. Většinou tuto schopnost potlačuje, protože ví, že by to byla její nevýhoda.
Magie: světlo
Vzhled:

Jméno: FangPohlaví: samec Zvíře: vlkPostavení: hlídka Povaha: milý, ohleduplný, gentleman, dokáže být ale i dost výbušný a protivný, nesmíte ho jednoduše naštvat Něco o: ve smečce je teprve pár měsíců

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Fang
Pohlaví: samec
Zvíře: vlk
Postavení: hlídka
Povaha: milý, ohleduplný, gentleman, dokáže být ale i dost výbušný a protivný, nesmíte ho jednoduše naštvat
Něco o: ve smečce je teprve pár měsíců. Vždy vyhledával dobrodružství, byl to kámoš, který vám bude vždy krýt záda, nikdy dlouho nezůstal na jednom místě. Poznal spoustu míst o kterých by mohl vyprávět.
Je to už starší vlk, který doteď nenašel družku. Ale třeba se to ještě změní, kdo ví. Nijak ho to netrápí.
Je sám sebou a nikdy se nesnažil být někým jiným. Buď ho ve smečce přijmou takového, jaký je, nebo ať si myslí co chtěj.
Magie: teleportace
Vzhled:

 Magie: teleportaceVzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My RPG characters Kde žijí příběhy. Začni objevovat