2. Magical Wolves

107 1 11
                                    

RPG
RaptorGirl14

Jméno: Summer
Věk: 4 roky
Pohlaví: vlčice
Povaha: milá, silná, obětavá, ochtanitelská, věrná, spravedlivá. Pro smečku by udělala cokoliv. Ale o její minulosti se nebaví, takže jakmile se na minulost narazí, tak je odtažitá a snaží se rozhovor převést.
Postavení: Beta
Fyzické +a-: je rychlá, obratná a silná, svou magii ovládá skvěle. Ale když své síly používá na maximum, tak se hodně vyčerpá.
Druh: chtěla by někoho, kdo ji bude milovat a koho bude milovat ona.
Něco o: ve smečce, kde žije teď, se nenarodila. Narodila se v zemi věčné zimy. Cca 2 roky žila ve své rodné smečce a vůbec se u ní neprojevovala magie, stala se proto Omegou. Stala se terčem celé smečky, vybíjeli si naní zlost, na nic neměla právo, nic nemohla. Dokud nebyla vyzvána, nesměla ani mluvit. Musela se držet dál od smečky. Nikdo se na ni nedíval. To mělo za následek, že jí hodně kleslo sebevědomí. Vůdce smečky uznal, že je neschopná a nic smečce nemůže dát, tak ji vyhnal.
Zhruba na 3 měsíce se stala samotářkou. Musela se o sebe starat sama.
V jejích 2 letech a 8 měsících narazila na tuto smečku.
Začínala jako hlídka. Nebyla moc sebevědomá.
Magie se u ní projevila až ve třech letech. Což její sebevědomí zase hodně pozvedlo a brzy si začala věřit a dokázala bojovat i bez magie. Dokázala se bránit a díky síle a sebevědomí se dopracovala až na Betu.
Magie: světlo
Vzhled:

 Magie: světlo Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My RPG characters Kde žijí příběhy. Začni objevovat