RPG
Annaeli2PRO AUTORKU:
Jméno a příjmení: Amber MeadowsVěk: 18 let (7.7. Rak)
Provincie: Grontis
Kasta: pátá
Něco o: Amber asi nepatří mezi ten typ, co by si v minulosti prošel nějakými srdceryvnými příběhy, kvůli kterým by se rozplakala pokaždé, když o nich začne mluvit.
Vlastně ve skutečnosti měla v celku poklidné dětství. I když samozřejmě své mouchy, no spíš jednu velkou mouchu, mělo - skandální rozpad manželství jejích rodičů.
Zatímco otec Bruce Meadows (48) byl schopný malíř a výtvarník, který měl dobré zakázky a ve svém oboru se vyloženě vyžíval a často se zamykal ve svém ateliéru, našel si i čas na svou rodinu a věnoval jí tolik volného času, kolik mohl, zatímco její matka Dorcas Meadows (44) se věnovala jen své kariéře hudebnice více, než svým 5ti dětem.
Amberině otci jednoho dne došly nervy, když Amberina matka zapomněla na narozeniny Amberina nejmladšího a jediného bratra Collina. Byl to skandál a skoro všichni se o jejich rozvodu dozvěděli, protože rozvod je věc, která ve společnosti udělá větší humbuk než vyhození starosty z okna radnice.
Samozřejmě Amber i čtyři její sourozenci, již zmíněný nejmladší Collin, a trojčata Lauren, Leslie a Lacey, připadli do péče jejich otce. Co se stalo s matkou není jisté, ale je velká pravděpodobnost, že se ze skvělé hudebnice z páté kasty stala ubožačka bez rodiny z osmé kasty.
Trojčata už byla dostatečně stará na to aby otci pomáhala s chodem domácnosti, takže každá se věnovala svým zájmům-budoucím povoláním a tím pomáhala otci vydělávat peníze aby se společně s otcem postarali o Amber a Collina.
Trojčatům je nyní 24 let a všechny tři jsou už vdané, mají svůj život a tudíž s otcem, Amber a Collinem nežijí. Lauren se věnuje fotografování společně s jejím manželem. Leslie si polepšila až do třetí kasty díky náhodnému seznámení na ulici bez předsudků ohledně kasty. A Lacey zůstala pěkně v páté kastě a stala se z ní sochařka, zatímco její manžel je grafik.
Amber se přihlásila do Selekce a Collinovi je nyní 11 let a svůj zájem věnuje sochařině.Povaha: Je to dívka emotivní, intuitivní, něžná a citlivá, chápavá a empatická. Je to mateřský typ. Má smysl pro umění a historii. Nesnáší neoprávněnou kritiku na její osobu, nespravedlnost a agresi.
Musí si vždy najít nějakou činnost, aby byla vyrovnanější, když jí až moc ovládnou její vlastní emoce.Důvod přihlášení: Kdo by se nečapnul příležitosti se blíže seznámit s královskou rodinou? No spíše s princi?
O obou princech slyšela samou chválu a ráda by je poznala osobně.
Narozdíl od Theodora, byl Aiden tajemnější a ne tolik viditelný, což v ní vzbuzuje zvědavost a chce se s ním seznámit blíže.
Neodmítla by tedy ani prince Theodora, ale Aiden má v sobě jakési kouzlo, které ji fascinuje a láká.
Další důvod je spíše úsměvný a naivně dětský, než logický. Jako malá si přála být princeznou. Vzhledem k tomu, že byla ze sester nejmladší, měla svého tátu slušně omotaného kolem prstu a byla jeho malá princezna. Jako malá si přála být skutečnou princeznou, nosit korunky bohatě zdobené šaty a mít vše na co si ukáže. Samozřejmě z toho vyrostla. Ale právě, když se naskytla možnost se přihlásit do Selekce, řekla si, že by si svůj dětský sen mohla alespoň na chvilku splnit, samozřejmě s podporou otce, sester i bratra, který v tom ale tedy nic světoborného neviděl. I když samozřejmě v omezeném měřítku, věděla moc dobře, že nebude mít vše, po čem touží a ani zdobené korunky. Jen spíš... Opravdu by se chtěla na pár dní (nebo celý život, kdo ví) stát princeznou.PRO PRINCE:
Jméno a příjmení: Amber MeadowsVěk: 18 let
Provincie: Grontis
Kasta: pátá
Záliby, dovednosti: Ráda maluje a kreslí. Není pro ni nic lepšího, když jejím ateliérem zavane vůně terpentýnového oleje. Nejvíce si rozumí s tužkami, akrylem a olejovými barvami.
Stejně jako malování, ani hudba a vše okolo ní jí není cizí, občas hraje na klavír a tančí.Váha, výška: 69kg ; 170cm
Důvod přihlášení: Chtěla by se seznámit s princi, osobně je poznat.
Čestné prohlášení o počestnosti a nevinnosti: Je počestná i nevinná
Zde i podpis 😂👇Vzhled: Alexis Bledel
Vše v pořádku? 😃
ČTEŠ
My RPG characters
De TodoCharacters neznamená OCs. Takže ne, že přijde někdo s větou typu ,,Ale tenhle obrázek není tvůj! Ten je z internetu!" Já vím, že vzhledy, které zde budou nejsou moje.