RPG + STORY
Velmi_Weird_StorkyJméno: Gracelyn
Příjmení: Flightová
Věk: 20 let
Pohlaví: žena
Co je: elf
Zbraň: meč
Povaha: dívka, která, když se s ní spřátelíš, tak tě nikdy nezradí, brání ti záda, je věrná, přátelská, starostlivá a ochranitelská. Též jí nechybí sebevědomí, když ví, že na něco má, rozhodně se nenechá od někoho shazovat. Když ji zradíš, tak nikdy nezapomene. Ironie a sarkasmus jí taky nejsou cizí a když chce, tak může být i pěkně nabručená a protivná. Sprostá slova jí také nejsou cizí.
Něco o: předtím než vstoupila do druhého světa, byla dcera dvou velice významných podnikatelů, které více zajímala kariéra a peníze než jejich dcera. Takže na rodiče nijak zvlášť fixovaná nebyla a ani by pro ni nebylo překvapením, kdyby její rodiče přišli až pár dní po jejím zmizení, že je pryč. Moc času s ní netrávili ani když byla dítě, to vždy trávila čas u nejlepší kamarádky nebo prarodičů.
Jo, zezačátku byla trochu vyděšená z toho, kde sakra je, když portálem prošla a víc vyděšená byla z toho, co se stalo s ní. Kupodivu se ale velice rychle otrkala a brzy si na svůj nový život zvykla, dokázala si na prostředí zvyknout a dokonce neměla problém s tím se naučit bojovat nebo i v obraně své nepřátele zabíjet, pokud by se bránila, bezdůvodně by nikomu nikdy neublížila.
A možná je jí i nový život příjemnější, i když na ni může kdekoliv číhat jakékoliv nebezpečí.
Dovednosti: je velice obratná a mrštná, dobrá v boji s mečem i bez meče, její reflexy jsou rychlé.
Ship: pokud bude mít někdo zájem?
Vzhled:Doplňky: krom meče, který nosí za opaskem, má na ruce zlatý náramek, na uších zlaté náušnice a na prstu zlatý prsten, tyto tři věci dostala k osmnáctým narozeninám.
ČTEŠ
My RPG characters
RandomCharacters neznamená OCs. Takže ne, že přijde někdo s větou typu ,,Ale tenhle obrázek není tvůj! Ten je z internetu!" Já vím, že vzhledy, které zde budou nejsou moje.