NeRPG
Kesinka111.
Jméno:
MirraVěk:
2 rokyPohlaví:
fenaPovaha:
Stále trochu štěně, veselá a hravá, ale i zodpovědná matka, která ví, kde jsou hranice, které musí dodržovat a snaží se svým štěňatům do života dát jen to nejlepší.Plemeno:
německý ovčákSmečka:
domácí mazlíčekPostavení:
matkaMinulost:
Narodila se do dost snobské rodiny zbohatlíků jejichž psi si žili pomalu jako královská rodina.
Musela poslouchat na slovo, byla společně se svou rodinou majitelům spíš pro ozdobu než jako společnice, její rodiče nosili obojky zdobené těžkými broušenými kameny. Nesměla si hrát venku na zahradě, aby se neušpinila, jinak by nesměla do domu vůbec vkročit. Zahrada byla jen tak mimochodem upravená do geometrických tvarů a chodit se mohlo jen po pečlivě vydlážděných cestičkách, aby nezničila záhony.
Pochází z vrhu sedmi štěňat. Její rodiče byli stejní snobové jako jejich majitelé, v jejichž rodině se narodila.
Už jako štěně se v původní domácnosti necítila pohodlně, ale takových bylo více. Mirře se nelíbilo toto chování a cítila se spíše jako ve vězení.
Bylo pro ní osvobozením, když si ji do péče vzala její současná rodina, kde se poprvé setkala s Caesarem.
Když se dostala do nové rodiny, byla samozřejmě ještě štěně, ale Caesar už byl velký pes, který neměl na štěněcí společnost žádnou náladu. Mirra ho často otravovala, prudila, utahovala si z něj a snažila se ho přesvědčit, aby si s ní hrál.
Otravovala ho tak dlouho, až ho nakonec přemluvila a nakonec se z nich stala dobrá dvojka a nakonec, když Mirra povyrostla, se stali i druhy.Něco o:
Zvláštní je, že hravá povaha jí zůstala až doteď, takže je to většinou ona, kdo si se štěňaty hraje a dělá vylomeniny, zatímco Caesar je ten zodpovědnější a klidnější.Druh/družka:
CaesarPotomci:
Amadeus, Artemis a AmberRodina:
matka - Keira
otec - Darrios
sestry - Mina a May
bratři - Malakai, Malcolm, Marrow a MorroVzhled:
-----
2.
Jméno:
CaesarVěk:
3,5 rokuPohlaví:
pesPovaha:
Přísný, zodpovědný, občas dost bručí a vrčí. Se štěňaty si moc nehraje, spíš dohlíží na jejich výchovu a výcvik.
ČTEŠ
My RPG characters
RandomCharacters neznamená OCs. Takže ne, že přijde někdo s větou typu ,,Ale tenhle obrázek není tvůj! Ten je z internetu!" Já vím, že vzhledy, které zde budou nejsou moje.