13. Selekcion in Cannes

50 2 15
                                    

RPG
Anonym006

Jméno: Claudia Merry Blakeová
Věk: 18 let
Výška: 163 cm
Váha: 70 kg
Kasta: 2
Provincie: Brest
Povaha: rozmazlená, mrška, člověku umí ze života udělat peklo, povrchní a protivná. Někdy až moc upřímná. Vyhledá si oběť a tu pak nekonečně štve a trápí. To je její pravá stránka.
Před těmi, které má ráda, nebo kteří mají rádi jí, se tváří jako ten největší andílek světa.
Záliby/koníčky/dovednosti: hudba, zpěv, cestování, sport (plavání, volejbal), ježdění na koni
Povolání: zpěvačka
Něco o: z rodiny je ta nejmladší ona, takže se kolem ní celý život otáčeli, všechno pro ni dělali. Dostala všechno, co chtěla.
Má dobré písně, takže i slušný peníze. Oba její rodiče pracují u policie. Má tři starší sourozence. Její nejstarší bratr Nicolas pracuje jako hasič, její druhý nejstarší bratr šel ve šlépějích jejich rodičů a starší sestra je modelka.
Do Selekce se přihlásila proto, aby poznala prince. Je jedno jakého. Klidně oba.
Její rodiče si myslí, že je to velice dobrá příležitost, jak si v životě ještě polepšit. A ona jim dala za pravdu. Rozhodně by to chtěla dotáhnout ještě dál, než je zpívání. Být součástí královské rodiny by bylo to nejlepší, co by ji v životě potkalo.
Nevěří na lásku. Měla už tolik partnerů, že je ani na rukou a nohou nespočítá. No jo... Zpěvačka a seznamka. Kdo by neodolal?
Vzhled: Elle Fanning

Jméno: Amelia ShepherdVěk: 19 letVýška: 157 cmVáha: 59 kgKasta: 5 Provincie: IstresPovaha: milá, přátelská, ale velmi opatrná a nesvá před lidmi, které vidí poprvé v životě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Jméno: Amelia Shepherd
Věk: 19 let
Výška: 157 cm
Váha: 59 kg
Kasta: 5
Provincie: Istres
Povaha: milá, přátelská, ale velmi opatrná a nesvá před lidmi, které vidí poprvé v životě. Dává si pozor na to, s kým se baví.
Záliby/koníčky/dovednosti: hraní, divadlo, výtvarno, umění, příroda, knihy
Povolání: divadelní herečka
Něco o: je to holčina s velmi početné rodiny. Má pět starších sourozenců (3 bratry- Colina, Raula a Matthewa a 2 sestry- Sophiu a Ritu).
Její matka zemřela na nevyléčitelnou nemoc, když jí bylo deset. Co to bylo za nemoc, nikdy nezjistila a ani to radši vědět nechce.
Do té doby, než její matka zemřela, byla veselá, usměvavá, pro každou zábavu i dobrodružství. Teď je z ní tichá, klidná dívka, která se nijak zvlášť neprojevuje.
Ve skutečnosti ji do Selekce přihlásila její starší sestra Sophia, která tvrdí, že by měla zkus změnit prostředí a zapomenout na to, co se tenkrát stalo. Sophia má za to, že jí Selekce udělá tou dívkou, kterou byla před lety.
Vzhled: Maria Ehrich

Jméno: Anabelle Jasmine WolfVěk: 21 letVýška: 177,5 cmVáha: 75 kgKasta: 3Provincie: MontreuilPovaha: hodná, přátelská, úsměvavá dívka s velkým srdcem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Jméno: Anabelle Jasmine Wolf
Věk: 21 let
Výška: 177,5 cm
Váha: 75 kg
Kasta: 3
Provincie: Montreuil
Povaha: hodná, přátelská, úsměvavá dívka s velkým srdcem. Je starostlivá a ráda pracuje s dětmi jako doktorka, mateřský typ. Její přízeň si získáš snadno, ale hádku ani vztek toho druhého nikdy nezapomíná.
Záliby/koníčky/dovednosti: knihy, odborná literatura, příroda, dějiny umění, léčení, práce s dětmi, nějaký ten sport, tanec
Povolání: lékařka (pediatrička- dětská odborná lékařka)
Něco o: je nejstarší dítě z rodiny. Vždy okolo sebe měla malé prcky. Ráda je hlídala, hrála si s nimi, starala se o ně.
Má dva mladší bratry (17 let a 10 let), pak jednoho malého bratrance (12 let) z otcovy strany a tři malé sestřenice (jedna starší 15 let+ mladší dvojčata 8 let) z matčiny strany.
Prostě je mateřský typ.
Potom ráda čte, plave, sportuje. Chodí do přírody. Ráda objevuje historii, zbožňuje galerie, kulturní akce (plesy, výstavy atd.)
Přihlásila se, protože když byla malá vždycky na prince koukala v televizi, tak se jí princ líbil. Byla to taková ta první dětská láska, se kterou se nikdo moc rád nechlubí.
Když se vyhlásila Selekce, její strýc (bratr matky) si z ní utahoval a s historkou o jejím dětském poblouznění a padla tato slova 'Vsadím se, že se do Selekce nepřihlásíš'. To Anabelle naštvalo a do Selekce se přihlásila.
Vzhled: Julia Adamenko

 Vzhled: Julia Adamenko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


My RPG characters Kde žijí příběhy. Začni objevovat