8. Wolves

48 2 3
                                    

RPG
Darkness-for-you

Jméno: Lindeia
Věk: 2 roky
Pohlaví: vlčice
Povaha: je to tichá, ale milá vlčice, která se moc často do kolektivu nezapojuje. Radši se drží stranou. I když by se ráda přidala do společnosti a s někým si povídala.
Alfovi a Betě se vyhýbá velkým obloukem protože k nim chová větší účtu, než kdokoliv jiný, zatímco ke zbytku smečky už se přiblížit dokáže. Ovšem je problém ji rozmluvit. Není němá, hluchá a ani nic podobného. Prostě je jen opatrná. Opravdu není ten typ, co by mluvil, mluvil a mluvil a už vůbec není ten typ, co by rozhovor začal.
Postavení: Omega
Něco o: ve smečce, kde žije teď, se nenarodila. Cca 1 rok žila ve své rodné smečce. Byla strašně maličká, slabá a neprojevovala se jako ostatní sourozenci, stala se proto Omegou. Byla terčem celé smečky, vybíjeli si na ní zlost, na nic neměla právo, nic nemohla. Dokud nebyla vyzvána, nesměla ani mluvit. Musela se držet dál od smečky. Nikdo se na ni nedíval. To mělo za následek, že jí hodně kleslo sebevědomí. Vůdce smečky uznal, že je neschopná a nic smečce nemůže dát, tak ji vyhnal.
Zhruba na 3 měsíce se stala samotářkou. Musela se o sebe starat sama.
Poté narazila na tuto smečku, požádala o to stát se Omegou, jelikož neměla odvahu na to stát se něčím výše postaveným Tato smečka ji přijala daleko lépe. A její sebevědomí zase lehce narostlo. I když ne tolik aby se odvážila někoho vyzvat na souboj.
Druh/družka: nikdy nad ním nepřemýšlela už jen z důvodu, že neměla šanci poznat skutečnou lásku. A jestli ji najde tak potěš Vlčí duchy. Hodně štěstí tomu, kdo se o ní bude snažit.
Vzhled:

A druhou postavu mi do jeho knížky šoupne Dark😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


A druhou postavu mi do jeho knížky šoupne Dark😂

My RPG characters Kde žijí příběhy. Začni objevovat