RPG
Kristy768Jméno: Grace
Příjmení: -
Pohlaví: žena
Věk: 17 let
Magie: voda
Povaha: je to dívka, na kterou je spoleh, člověk si s ní může o čemkoliv popovídat, přátelská, ovšem když se před ní někdo projeví jako hulvát, tak ten někdo jí k sobě nedostane blíž než na dva metry, pitomcům se vyhýbá velkým obloukem. Jinak je věrná, starostlivá. Nechybí jí ani sarkasmus a když se naštve, dokáže i pěkně vybuchnout a s dotyčnými lidmi nepromluví i několik dní. Nesnáší ty, co křivě mluví o její rodině.
Něco o: její rodina je pro ni všechno na světě. Její rodinu ale už tvoří jen dva mladší bratři (dvojčata) Harry a Henry, teta Rachel a starší sestřenice Ellen. Její rodiče (Evan a Margareth) zemřeli, když jejich dům jednou nešťastnou náhodou zachvátil požár, bylo jí devět let a dvojčatům čtyři roky, tenkrát sebe i dvojčata stihla zachránit na rozkaz jejích rodičů, rodiče ale zachránit nedokázala. Jí i jejich bratrů se ujali teta Rachel, její manžel Tyler, kteří měli třináctiletou Ellen. Tyler později zemřel na neznámou nemoc.
Zbožňuje přírodu, hudbu a umění.
Když jí bylo 15 let, zamilovala se do jednoho chlapce, který byl o 4 roky starší než ona, tehdy se vztahem žádné zkušenosti neměla a nevěděla, co všechno to úplně obnáší. Ten kluk ji jenom doslova využíval, toho si ona ale nevšímala, neviděla to. Choval se k ní mile, pozorně, prostě správný kluk. Jenomže jednou při jejich společném dovádění se stalo něco, na co nikdy nezapomene- i přes její nesouhlas jí využil, což vedlo k tomu, že se uzavřela do sebe, byla tichá, plachá a hlavně neměla sebevědomí. Z tohoto stavu jí pomohla její teta.
Od té doby se klukům snaží vyhýbat, nebo s nimi spíš moc nemluví, pokud to není zcela nutné.Vzhled:
ČTEŠ
My RPG characters
RandomCharacters neznamená OCs. Takže ne, že přijde někdo s větou typu ,,Ale tenhle obrázek není tvůj! Ten je z internetu!" Já vím, že vzhledy, které zde budou nejsou moje.