Jméno: Nebbia
Věk: 64 let
Pohlaví: klisna
Povaha: Pro své stádo by udělala první poslední aby bylo spokojené a v bezpečí. Nevěří hned jen tak kde komu, je ostražitá a dává si pozor na cizince. Vůči hřebcům je odtažitá a nerada s nimi komunikuje, jen když je to nutné. Sama od sebe fakt za nimi jen tak nepřijde. Dokáže být i dost nepříjemná, když si u ní někdo vytvoří vroubek.
Magie: x
Něco o: její rodiče nežili ve stádu, byli samotáři a měli více hříbat, než je vůbec možné. Dohromady měla čtyři starší a dva mladší sourozence, doteď občas nechápe jak se jim to sakra povedlo.
Když byla malá, vždy od rodičů slýchávala příběh, jak se poznali a jak jejich lásku prožívali.
V duchu si řekla, že chce poznat tu samou lásku, jako měli její rodiče. Přišlo jí to jako romantická a naprosto dokonalá pohádka.
Když byla teenager, zamilovala se do jednoho o pár let staršího hřebce. Byla mu věrná, milovala ho a dělala všechno co chtěl. Neuvědomovala si, že ji jen využíval, i když jí to všichni říkali. Došlo jí to až tehdy, když se procházela a našla ho s dalšími dvěma klisnami, lísaly se k němu a on si je hýčkal, bylo mu úplně jedno, že ho načapala, byla mu lhostejná, když za ním přišla zlomená a zničená, uplakaná. Tenkrát si řekla, že už si k tělu žádného hřebce nepustí. Že už stejnou chybu znovu neudělá. I když ví, že každý hřebec je jiný, nechce riskovat.
Také proto od té doby žádného druha neměla a ani nechce.
Ale kdo ví? Třeba se objeví někdo, kdo její srdíčko obměkčí a přesvědčí ji, že ne všichni hřebci jsou stejní jako ten, do kterého se tehdy zamilovala.
Své rodné stádo opustila po tom, co si uvědomila, že ve stádě, které zná celý život, jí nic nového nečeká, tak se rozhodla trochu prozkoumat svět, a vlastně i vzpomínky na mladí jí k tomu přinutily, toho hřebce často potkávala a ona už to nedokázala snést, i když hrozilo spoustu nebezpečí.
Narazila na stádo, ve kterém je nyní vůdčí klisna. Dosáhla ale svého postu jen tvrdou prací, musela dokázat, že na něco takového má vlohy.
Druh: již měla zkušenost- viz. 'něco o'
Vzhled:Jméno: Estate (zkráceně Est)
Věk: 32 let
Pohlaví: klisna
Povaha: Je dost plachá, moc se neprojevuje a vlastně je dost bojácná. Málokdy se ozve ve vzdoru, spíš vůbec. Je nedůvěřivá, tichá, mlčenlivá, bude vám trvat dlouho než ji rozmluvíte.
Magie: x
Něco o: Ve stádě je teprve pár měsíců. Dříve žila jinde společně s matkou a otcem v jejich vlastním stádě. Jenomže ona nikdy nebyla úplně průbojná, většinou rodiče poslouchala, nikdy nevzdorovala, byla spíš jejich loutka než dcera.
Její rodiče toho celkem dost využívali k jejich prospěchu, často aby oklamali jiné stádo nebo podobně, aby získali úrodnější území.
Když si pak vlastně v pozdějším věku uvědomila, co její rodiče dělají, začala vzdorovat, což se jejím rodičům nelíbilo a začali ji... Ne úplně týrat, ale zpřisnili jejich výchovu, až se z toho týrání po pár letech opravdu stalo. Často byla o hladu, přežívala s modřinami a naraženinami, naštěstí nikdy ne zlomeninami.
Žila v tomhle prostředí a za těchto podmínek dlouhou dobu, pak se rozhodla utéct a žít jako samotářka, což bylo velice nebezpečné a narážela na různé, hřebce, kteří to v hlavě moc v pořádku neměli a mysleli spíš tím dole než nahoře. Pak narazila na pár stád, která ji po pár dnech vyhnala s tím, že někoho jako je ona, fakt nepotřebují.
Před pár měsíci narazila na toto stádo a doufá, že se v něm udrží. Měla pocit, že tentokrát by již další cestu nezvládla a hlavně se bála, že už by se neubránila.
Vzhled:Jméno: Buio
Věk: 70 let
Pohlaví: hřebec
Povaha: Přátelský dobrák, který vždy nabídne pomocné kopyto, i když žije samostatně, nemá problém se stády, chápe klisny i hřebce, kteří se do stáda přidali a nijak je za to neodsuzuje. Vůči klisnám je pozorný, milý gentleman. Je ale divoký a dost dobrodruh.
Magie: vzduch
Něco o: odjakživa to byl dobrák, pomáhal druhým, ochraňoval slabší. Jakmile ale přišel čas odejít ze stáda, odešel.
A zjistil, že se to není vůbec špatné. Otevřely se mu nové možnosti, začal objevovat svět a vždy pomohl koním v nouzi. Nikdy by nikoho ve štychu nenechal, krom těch co by ho zradili nebo pro něj byli hrozbou.
Vždy když věděl, že je někde problém, neměl problém tam přiletět nebo doběhnout a srovnat všechny do latě.
Nesnáší spory, hádky a už vůbec ne násilí, nesnese pohled na krev a na boj už vůbec ne. Ale pokud by musel bojovat za tu, která ho miluje a kterou miluje on, udělá to. Bez váhání.
Družka: samozřejmě, že sní o tom, že jednou potká tu pravou a založí s ní rodinu. Jenomže on má divokou povahu, je dobrodruh a dlouho nevydrží na jednom místě, takže to je věc, která klisny vždy odradila.
Vzhled:
ČTEŠ
My RPG characters
RandomCharacters neznamená OCs. Takže ne, že přijde někdo s větou typu ,,Ale tenhle obrázek není tvůj! Ten je z internetu!" Já vím, že vzhledy, které zde budou nejsou moje.