Medya en sevdiğim çiçek🌼
Umarım severek okursunuz😊
1087 kelime....
3 gün sonra Uğurdan
Yüzümde gezinen bu şey de ne yaa. Burnumu kırıştırdım ve geçmesini sağlamaya çalıştım. Geçmeyince gözlerimi açtım. Gözlerimi açmamla yüzümde gezinen siyah saçları görmem bir oldu. Kafamı biraz daha yaklaştırıp uyuyan meleğimin saçlarına gömdüm. Mis kokusunu içime çektim. Ohhh huzur kokuyordu.
Uyurken yüzüme dağılan saçları, koluma sarılan elleri, büzüşen dudaklarıyla çok tatlı uyuyordu.
Derinimin kafasını kolumdan alıp yastığa koydum. Aslında böyle en ufacık harekette bir asker olarak hemen uyanır ama nasıl yorgunsa hâla bebek gibi uyumaya devam ediyordu.
Odadan çıkıp mutfağa geçtim. Bugün Derin'in doğum günü olduğu için ona güzel bir sürpriz yapmak istiyordum.
Doğum gününü kutlamak için bir kafe kapattım ve timle orayı süsledik. Pastaneden üstünde kadın bir asker olan pasta sipariş ettim. O pasta davetlilerin yiyeceği pastaydı. Bir tane de kendim yaptım. Çünkü Derin hazır pasta sevmiyor, yiyince midesi ağrıyordu.
Aklıma gelenle telefonumu açıp 'Deniz' isminin üstüne tıkladım. Bir kaç çalıştan sonra açıldı.
"Ooo günaydın kardeşim sen beni arat mydın ya?"
"Zevzek zevzek konuşma lan daha 4 gün önce görevden döndük. Sanki bilmiyorsun."
"Tamam Uğurcuk sinirlenme yaa."
"Başlarım lan Uğurcuğuna. Aradığıma pişman ettin beni. "
"Tamam tamam söyle hadi neden aradın?"
"Kardeşim bugün Derin'in doğum günü sende yengeyi, anneni babanı falan yani tüm aileyi al gel."
"Abicim güzel düşünmüşsün de bugünlük bizi mazur görsen?"
"O niye lan?"
"Bugün benim kaybolan kardeşimin de doğum gü-"
"Tamam Denizim aileni de al gel bekliyoruz. Görüşürüz."telefonu hemen kapattım. Hem ailesine de iyi gelirdi.
Kahvaltıyı hazırlayıp tepsiye güzelce dizdim. Tepsiyi alıp odaya geçtim. Derin uyanmış ama yataktan çıkmamıştı. Pikenin şekillerine dalmış bir şeyler düşünüyordu. Ne düşündüğünü biliyordum aslında.
Ailesini düşünüyordu. Öz ailesini, onu bırakan ailesini.
Ben ne kadar ona düşünme desemde düşüneceğini biliyordum. Araştırmak istemiştim ama Derin onları görmek,tanımak istemediğini söyledi.
Daha fazla beklemeyip yanına ilerledim. "Günaydın doğum günü kızı." diyerek gülümsedim. Derin beni fark edince bana o güzel gülümsemesini bahşetti.
"Teşekkür ederim sevgilim, hepsi harika görüyor."
Yanına yaklaştım ve tepsiyi dizlerine koydum. Sohbet ederek yemeye başladık.
🌼
Derinden
Araba durduğunda hemen kapıyı açıp indim. Uğur arabayı bir kafenin önünde durdurmuştu. Uğurun yanıma gelmesiyle elini tuttum. Birlikte kafeye doğru yürümeye başladık.
Kafeden içeri girdiğimde gördüklerimle şok oldum. Kafe kapatılmış, süslenmişti. Bizimkiler, uğurla arkadaşlarımız Deniz ve sibel gelmişti. Tanımadığım bir kaç kişi daha vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp
Ficção GeralHenüz 2,5 yaşında ailesinden koparılmış bir bebek. Evlat hasreti çeken bir çift. Her yaptıkları şeyde "keşke Derin de burda olsaydı" diyen abiler. Klişe bulundurmaktadır. ilk kitabım olduğu için amatörce yazılmış bir kitap şimdiden hatalarım affola...