6. Bölüm

1.6K 103 31
                                    

Medya çok tatlı bir minik😍

Bölüm biraz gecikti.

İyi okumalar...

Mehmet Bey'den

Yaşıyor.

Kızım yaşıyor.

Bebeğim, mis kokulum, orman gözlüm, prensesim yaşıyor.

Yanlış anlamadım gerçekten yaşıyor. Sadece ben bulamamışım. O iyi ve yaşıyor.

Birden ayağa kalkıp salonda dolaşmaya başladım. Aslında ne yaptığımı bende tam olarak bilmiyordum. Koltukta oturan sevdiceğimin yanına gidip onu ayağa kaldırdım.

Beklemeden sarıldım evlat acısını yıllardır yüreğinde taşımış olan güzel kadına. Yetmedi ama içimdeki sevinci dışarıya vurmaya, kucakladığım gibi döndürmeye başladım Mecnunu olduğumu.

"Kızım bulundu. Prensesim, gözümün nuru bulundu. Bebeğim bulundu." Diye sevinç nidalarımı bıraktım dudaklarımdan.

Leylam'ı yere indirip 3. İyikim'e döndüm. Gözlerindeki mutlulukla izliyordu bizi.

"Deniz, hadi ara eve çağır. Ya da biz gidelim. Ne yapsak ki? Sen bir ara da kararlaştırırsınız. Biz annenizle hepsine tamamız yeterki kı-"

"Baba bir sakin mi olsan acaba? Taman arayacağım. Bekle." Lafımı kesmesiyle ölümcül bakışlarımı Deniz'e yolladım. 3. İyikim mi, hata bu hata, defolu bu, olmamış bu çocuk.

Bacaklarıma dokunan şeyle kafamı aşağıya çevirdim. Eren yanıma gelmiş soru soracağı belli olan gözlerle bana bakıyordu. Hemen eğilip kucakladım canımın canını.

"Dede şimdi senin bir tane daha mı çocukun oldu?" Olayları anlamaya çalışan hali beni güldürmeye yetmişti. Onlar ne yaparsa benim yüzüm mutlulukla şekilleniyordu ya, neyse.

"Evet dedecim benim ve babaannenin bir tane daha çocuğumuz var." Koltuğa oturup Erenide bir bacağıma oturturken yine bıcır bıcır konuşmaya başladı.

"Senin çocukunsa babamında kardeşi olur di mi? Hani Deniz amcamla Ekin amcam senin çocukun ya, babamında kardeşleri. Emirde annemle babamın çocuku. Benim de kardeşim."

"Evet babacım benimde kardeşim oluyor." Kucağımdan atlayıp Leylaya doğru ilerledi.

"Yine amcam mı oldu benim babaanne. Neden bir tanede halam yok. Ben hala istiyorum. Mertin halası var, birlikte gezip oyuncak almaya gidiyorlar. Benimde halam olsa birlikte gezer oyunlar oynardık."

O konuşurken kucağına oturttuğu Erenin yanağına bir öpücük kondurdu Leylam. "Seninde halan var babaannem. Bizim çocuğumuz erkek değil ki kız."

Eren sevinçle kardeşinin yanına gidip ona halaları olduğunu anlatmaya çalışırken Denize döndüm. O da anlamış olacakki telefonunu cebinden çıkarıp bir kaç tuşa bastı.

🌼

Derinden

Şuan Denizlerde oturmuş bekliyorduk. Ne beklediğimizi bilmiyordum. Ne diyeceğimi, nasıl davranacağımı bilmediğim gibi.

Salondaki koltuklara hepimiz dizilmiştik. Ben bir üçlü koltukta Uğur ve Mehmet Beyin ortasında oturuyordum.

Mehmet Bey içeri girip buraya oturduğumda yanıma oturmak isteyen Denizi götüyle ittirerek yere düşürmüştü. Bir yandan da ağzının içinden homurdanıyordu. Sanırım kimsenin duymadığını sanıyordu. Ama ben hepsini duymuştum.

KayıpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin