3-Tęsknota/spa

62 4 0
                                    

Pov. Pati

Gdy Natalia wyszła to szybko zamknełam drzwi do mojego pokoju, gdy to zrobiłam to poszłam w kąt mojego pokoju i skuliłam sie płakając przy tym.

P-Czy ja go jeszcze zobacze? Przecież ja zanim cholernie tęsknie.

Pov. Czarek

Jestem mega głodny więc postanowiłem iść do kuchni. Gdy wyszłem z pokoju usłyszałem płacz w pokoju Patunii. Serce mi się łamało. Postanowiłem coś z tym zrobić.

Cz-Czarek

Cz-Patunia? Co się stało?
P-C-Czarek?
Cz-Tak to ja prosze otwórz..
P-Nie chce
Cz-Otwórz patiś prosze
P-No dobrze

Dziewczyna wstała i otworzyła szybko drzwi po czym wskoczyła na łóżko i się schowała pod kołdrę. Ja wszedłem do Jej pokoju po czym zamknąłem drzwi i usiadłem na łóżku.

Cz-Misiu wszystko dobrze?
*cisza*
Cz-Powiedz martwie się
P-Tesknie za kimś
Cz-Za kim?
P-Za ważnym mi chłopakiem

Zabolało mnie to. Nie chciałem tego mówić bo ona nie wie że sie w niej zakochalem.

Pov. Pati

Kiedy powiedziałam że tęsknie za ważnym mi chlopakiem to Czarek się nie odezwał.

P-Czaro?
Cz-tak?
P-Wszystko dobrze?
Cz-mhm
P-Nie widze

Usiadłam. Widziałam że chłopak był smutny wiec domysliłam się że cos do mnie czuje.

P-Chodz

Pociągłam go za rękę. Zaprowadziłam go do łazienki. Chłopak usiadł na toalecie a ja wyciagłam maseczke oraz założyłam mu na twarz.

Cz-Pati?
P-Tak?
Cz-Co robisz?
P-Ehh spa
Cz-Co?
P-Ciiiii nie ważne

Dałam swój palec na jego usta. Pociągłam go za rękę ale tym razem na łóżko. Położyliśmy sie obok siebie. Po 15 minutach ścigałam mu tą maseczke i dałam mu całusa w policzek.

P-A teraz grzeczny chłopczyku idz spac bo juz 23
Cz-dobrze

Po czym mnie przytulił i wyszedł a ja poszłam spac.
    

Dawni przyjaciele.. (patixdominik)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz