2-Pierwsze spotkanie z Teamem

68 5 0
                                    

Gdy szłam do domu myślałam jak team mnie odbierze. Czy bedzie fajnie i tak dalej. w połowie drogi przypomniał mi się przyjaciel w latach dzieciństwa, ma na imię Dominik. Kiedyś musiałam znim zerwać kontakt ponieważ moi rodzice zmarli na raka i zamieszkalam z ciocią a ona nie chciala zebym miala kontakt z znajomymi. Nie ma ze mną rodziców od 11 lat wiec troche juz zlecialo. Gdy byłam już w domu podeszłam do cioci.

Cp- Ciocia Patrycji

P-Hej Ciociu
Cp-Hejka młoda co ty taka uśmiechnięta?
P-Przyjaciółka zaprosiła mnie do projektu Team X2 i oczywiście sie zgodzilam i juz jutro sie wyprowadzam.
Cp-To fajnie ale czekaj. Jak sie wyprowadzasz?!
P-Do projektu musze sie wyprowadzic. Spokojnie bede cie odwiedzac
Cp-No ja myśle
P-To ja ide sie pakować!

Jak powiedziałam tak zrobiłam. O 02:00 byłam już spakowana.

P-Co już tak pózno?!

Zdziwiłam się bo dopiero była 16 ale nie ważne. Nastawiłam budzik na 10 i poszłam sie do łazienki ogarnąć. Zmyłam makeup i dałam na twarz krem. Po chwili byłam już w łóżku z zamkniętymi oczami.

skip time godzina 10

Obudziłam się tak jak mi budzik kazał. Ubrałam się to co wczoraj naszykowałam i poszłam się ogarnąć. O godzinie 14:55 czekałam już przed moim domem z walizkami. Minute później podjechała Nati.

N-Siema pomoge Ci
P-Heja, dzięki

W trakcie drogi śpiewaliśmy nasze ulubione piosenki i po godzinie byliśmy na miejscu.

Pov. Natalia

Gdy byliśmy na miejscu pomogłam Pati z walizkami a ona przywitała się z domownikami. Gdy każdy był w pokoju to poszłam do Pati.

N-Hej

Zauważyłam że Patrycja płakała.

N-Ej Patiś co sie stało?

klękłam przed nią

P-Przypomniał Mi się przyjaciel z dawnych czasów. Strasznie za nim tesknie.
N-Oj.

Zrobiło mi się jej żal

N-Bedzie dobrze zobaczysz..
P-Dzięki
N-Ja musze juz lecieć
P-A to pa

Dawni przyjaciele.. (patixdominik)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz