6-Chora Patrycja

68 6 0
                                    

Pov. Pati

Wstałam o godzinie 11 lecz widziałam że chłopak jeszcze śpi. Nie chciałam wstawać ponieważ byłam słaba? Kurde ja nigdy praktycznie tak sie nie czuje. E tam zaraz mi przejdzie. Wzięłam telefon do ręki i przyglądałam instagrama. Po 5 minutach widziałam że chłop się budzi.

Pov. Dominik

jak się obudziłem to zobaczyłem że patka już nie śpi.

D-Hej
P-Hej

Usłyszałem że te „hej" powiedziała dziwnym głosem.

D-Pokaż buźkę

Po czym dziewczyna odsunęła telefon z twarzy i zauważyłem że Patrycja jest cała blada. Przyłożyłem moją dłoń do jej czoła żeby sprawdzić czy nie ma gorączki. Dziewczyna tylko się dziwnie na mnie spojrzała.

D-Masz gorączke misiek
P-Naprawde?
D-Lez tutaj dobrze? Ja pójdę po leki
P-mhm

Pov. Pati

Gdy chłopak pobiegł po leki to zaczęło mi się kręcić w głowie.

P-DOMINIK!

Po czym chłopak przybiegł od razu z lekami.

D-Co się stało?
P-Kręci mi się w głowie
*i zrobiłam smutną minkę*
D-Czekaj

Chłopak usiadł obok mnie bo czym pocałował mnie w czułko jednocześnie głaszcząc mnie po policzku.

D-Lepiej skarbie?
P-Oczywiście

Po czym dał mi leki. Wzięłam wode i leki i połknęłam te obrzydliwe lekarstwa. Zrobiłam przy tym kwaśną minę wiec chłopak się ze mnie śmiał.

P-To nie jest śmieszne..
D-Dobrze misia już okej teraz masz odpocząć chwilke.
P-Czekaj o której są nagrywki?!
D-Spokojnie o 17

Zrobiłam po tym jedne wielkie „Ufff".

D-Choć musisz odpocząć

Chłopak się położył a ja na jego brzuchu i głaskałam go po dłoni a on mnie po głowie.

Dawni przyjaciele.. (patixdominik)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz