4-Spotkanie przyjaciela

75 5 0
                                    

Obudziłam się o 7 bo o 9 mamy spotkanie.
Wstałam i poszłam się umyć pózniej zrobiłam makup i się ubrałam tak:

Wstałam i poszłam się umyć pózniej zrobiłam makup i się ubrałam tak:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Po czym była już godzina spotkania wiec zeszłam na dół.

Ct-Cały Team

P-Hejka
Ct-Hej
N-A więc tak dziś zabrałam was tu bo o 10 nagrywamy odcinek z trudnymi pytaniami. Kto nie odpowie pije shota.
Ct-ok

Szczerze to była godzina 9:30 wiec postanowiłam coś zjeść bo nic nie jadłam. Zrobiłam dwa tosty i kawusie. Kiedy zjadłam była idealna godzina nagrywek wiec poszlam do salonu bo tam są zazwyczaj nagrywki i wszyscy juz na mnie czekali.

N-To co nagrywamy?
Ct-Tak
N-Oki

Natalia sie przywitała po czym podano nam na stół shoty.

N-Pytania bedzie nam zadawał Dominik

Zdziwiłam się. Dominik? To imie mojego dawnego przyjaciela. Jak go zabaczyłam zdziwiłam się. Był strasznie podobny to Dominika z dzieciństwa. Postanowiłam że po nagrywkach zaprosze go do mojego pokoju.

Skip time-po nagrywkach

Wszyscy sie rozeszli tylko w salonie bylam ja i Dominik. Podeszłam do niego.

D-Dominik

P-Hej
D-Hej?
P-Chciałbyś przyjść do mojego pokoju za 5 minut?
D-Jasne a z jakiej to okazji?
P-Tak poprostu żeby się spotkać
D-A to spoczko

Odeszłam. Pobiegłam do mojego pokoju i czekałam na niego. Nagle usłyszłam pukanie do drzwi.

D-Hejka
P-Hej wejdź, usiac na łożku
*usiadl po czym ja tez*
D-Jak masz na imie?
P-Patrycja

Zauważyłam ze chłopakowi zrobiło sie smutno

P-Co się stało?
D-Wiesz w dawnych czasach miałem przyjaciółke Patrycje ale zerwała ze mną kontakt nie wiem czemu i strasznie za nia tesknie

Zaniemówiłam. Przecież to nie możliwe! To chyba on! To on! To ten dominik z dzieciństwa!

P-Przepraszam ze zerwałam kontakt.
D-Co?
P-Dominik to ja Patrycja! Patrycja Mołczanow!
D-Naprawde? O Jezu! To Ty!

Chłopak mocne mnie przytulił. Nie dzwilam mu sie. Miziałam go po głowie.

D-Jezu skrabie dlaczego zerwałaś kontakt?
P-...

Dawni przyjaciele.. (patixdominik)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz