פרק 3- ההופעה

1.2K 57 53
                                    

אני קולטת שאנחנו מחוץ לעיר ומבינה איזה טעות עשיתי
אני עם בן אדם שאני בכלל לא מכירה באזור נטוש באמצע הלילה.
אני יורדת בזהירות מהאופנוע ודיי חוששת מה יקרה עכשיו.
הוא מוריד את הקסדה מראשו ויורד במהירות מהאופנוע
״איפה אנחנו?״ אני שואלת
״מחוץ לטורנטו זה בטוח״ הוא עונה ומתחיל ללכת במהירות ואני המבולבלת מנסה להדביק אותו, ״לאן אתה הולך?״
הוא לא עונה, אני ממשיכה לשאול אותו והוא פשוט מתעלם ממני.
פתאום אני מבחינה במקום מואר בלדים ומוזיקה רועשת נשמעת.
שורה של אנשים נראים בסביבות גיל ה20+ נעמדים בתור ארוך שמתמשך לאורך כל הרחוב, דוריאן מתקדם לכניסה, השומר הבריוני של המקום מסתכל עליו ופשוט נותן לו לעקוף את כל התור ואני מסתכלת עליו בהפתעה.. מי אתה דוריאן?
הוא מסתכל אליי בחזרה בפרצוף אדיש לגמרי.
״רגע רגע מי זאת?״ השומר פתאום שואל ״היא איתי״ דוריאן אומר, השומר נותן לנו לעבור ותוך שניות אנחנו נמצאים בפנים במקום רועש עם פנסי תאורת מסיבה חזקה.
אני בקושי שומעת את המחשבות שלי מרוב המוזיקה ולרגע חשבתי שאני מאבדת את דוריאן מרוב התאורה המהבהבת.
דוריאן מתקדם לעבר הבר ואני אחריו, מסביבי אני רואה אנשים שותים ומשתכרים כאילו אין מחר, זוגות מתמזמזים אחד עם השני, רוקדים צמוד לצליליי המוזיקה ושותים עוד ועוד.
״שוט של וודקה לי וליפה שלצידי״ הוא אומר לברמן
״אני לא שותה״ הפסקתי בגלל מה שקרה לפני שנה.
״חבל״ פחות בקטע של להשתכר ואז יום למחרת אני עוד יותר אצטער על הטעויות שעשיתי, תודה אבל לא.
הוא לוקח שוט, ועוד שוט, ועוד אחד.
הוא קם בפתאומיות ומושיט לי את ידו, אני לוקחת את ידו
״התואילי לרקוד איתי?״
אני מחייכת חצי חיוך ומהנהנת בחיוב
פתאום אנחנו שומעים רעש מהמיקרופון של הבמה ומודיעים שעכשיו תעלה להופיע הלהקה chase atlantic וכולי מוצפת התרגשות כי זו הלהקה האהובה עליי.
״אני לא מאמינה אתה ידעת שהם יופיעו פה?״ אני שואלת את דוריאן בהתרגשות ״לא אני בכלל לא מכיר אותם״ הוא עונה
הם עולים לבמה והשיר הראשון שהם מתחילים איתו הוא devilish ואני עוד יותר מתרגשת כי הוא בטופ 5 שלי.
אני לוקחת את היד של דוריאן ומושכת אותו איתי לעבר הבמה
ומתחילה לצרוח את מילות השיר ברגע שהם מתחילים את ההופעה
"Medication gets me higher then haven, but bro I'm the shit"
פתאום אני שמה לב שבזמן כל השיר דוריאן פשוט מסתכל עליי
במבט מופתע קצת, כנראה קשה לו להאמין שמישהי כמוני אוהבת
מוזיקת R&B, יש עוד הרבה דברים שהוא לא יודע עליי.
הם עוברים לשיר הבא into it שהוא גם בין האהובים עליי.
"Then I haven't really changed, yeah I'm just confident....this mental pressure got me popping pills and shit"
פתאום עיניי תופסות נקודה מוכרת, פרצוף מוכר, אני רואה ממש מולי את האקס שלי, עם החברה החדשה שלו, וברגע זה אני פשוט רוצה להיעלם. אני רואה אותו שם איתה והלב שלי נשבר.
דוריאן שם לב שאני קפואה לגמרי ומסתכל לכיוון שעיניי מסתכלות, הוא חיבר אחד ועוד אחד והבין.
הוא פתאום מושך אותי אליו מקריב את שפתיו לשפתיי ומנשק אותי ארוכות, נשיקה ממושכת של דקה לפחות, כאילו אין אף אחד מלבדינו, אני והוא, כל המחשבות שלי נעלמו בשנייה שהוא משך אותי אליו וכל הבטן שלי מלאה בפרפרים.
הוא מתנתק ממני ולוחש לי באוזן ״אהבת?״
הבל פיו מדגדג באוזני וגורם לי לתחושה נעימה, נעימה כל כך שלא רציתי שיעזוב אותי, אני רוצה ממנו עוד, רוצה אותו קרוב.
אני מושכת אותו אליי בחזרה ואנחנו מתנשקים הפעם נשיקה יותר ממושכת ולוהטת ממקודם. ברקע עדיין מתנגן השיר into it וזה מרגיש מדהים, שנינו מתנתקים אחד מהשני בו בזמן.
הוא מסתכל בעיניי, אני מסתכלת בעיניו הירוקות דבש המהפנטות שלו, וככה במשך כמה דקות אנחנו פשוט מסתכלים
אחד על השני בלי לנתק קשר עין.
הודעה ממני 3>
היי אהובות קודם כל אני מקווה שאהבתן את הפרק וסליחה שלא העליתי כל כך הרבה פרקים אני פשוט בתקופה קצת עמוסה בלימודים, מקווה להעלות עוד כמה פרקים השבוע❤️

פלייליסט לפרק 3 3>
Girls need love- suumer walker
Devilish- chase atlantic
Into it- chase atlantic
Dancer in the dark-chase atlantic
הפלייליסט המלא בספוטייפי ״הלילה שבו נפגשנו״ או Tehila s בספוטייפי :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

סיפורים קצרים- הלילה שבו נפגשנו Where stories live. Discover now