Taehyung kadın'ı gönderip elinde ilk yardım çantasıyla odaya gelmişti. Yatağa gelip yanıma oturdu. Elimi alıp tuttu. Avuç içimdeki kanı temizleyip sarmaya başladı. Dikkatle onu izliyordum. "bu yaptığın ilk iyilik olmalı" dedim gözlerine bakarak.
Elimi sarmayı bitirip bana baktı. "sanırım öyle" dedi gülümseyerek. "nasıl bir duygu?" diye saçma bir soru yönelttim ona. Sorduğum soruya güldü. "özel kişilere hep iyilik yapıyorum ben, o kadarda vicdansiz değilim merak etme" diye cevap verdi.
"Bu özel olduğum anlaminami geliyor?" diye sordum. "belki, kim bilir" dedi omuz silkerek. İlk yardım çantasını alıp yataktan kalktı. Ardından odadan çıktı. Bi kaç dakika içinde elinde 2 şişe içki ve 2 bardakla odaya geldi. Ona baktım. "içeriz diye düşündüm ama" dedi. "olur içelim" dedim hemen.
Yanıma gelip yatağa oturdu tekrardan. Bardaklarımızı doldurup birini bana uzattı elinden aldım. Bir yudum aldım direkt boğazımı yaktı. İçki içmeye alışık değildim. "öğk çok değişik bir tadı var" dedim yüzümü ekşiterek.
"hafif ağır bir içki, nadiren ûretilen içkilerden, büyük ihtimalle daha önce içmedim" dedi kendi ickisini yudumlarken. "evet" dedim kafamı sallayarak. "birşey olmaz içtikçe alışırsın" dedi.
Birkaç yudum daha aldım. Yavaş yavaş alışıyordum dediği gibi. "okul okuyor musun? Yoksa bitti mi?" diye soru yöneltti bana. "bitti" dedim. "ne okudun?"diye sordu merakla." modellik"dedim bardaktaki içkimi bitirerek. Bardağımı ona uzattım doldurması için. Doldurup geri bana verdi. İçmeye başladım tekrardan.
"Bu arada yaşını hic sormadım sana kac yaşındasın?" diye sordum merakla. "29" dedi bardağındaki içkiyi bitirerek. "daha genç duruyorsun" dedim şaşırarak. Aynı yaşlarda olduğumuzu sanıyordum. "bu bir iltifat mıydı? böyle şeylerden pek anlamam" dedi ensesini kaşıyarak. "olabilir" dedim gülerek.
"ben senin hakkında herşeyi biliyorum gibi gibi, bilmedigim şeylerde vardir tabiki ama" dedi bardağını tekrar doldururken. "mesela neyi?" diye sordum. Içkisini yudumlayıp cevap verdi. "doğum tarihini, doğum yerini, doğduğun hastaneyi, ımm hangi okullarda okuduğunu en yakın arkadaşlarını" diye saydı. "beni araştırdınmı?" dedim. Kafa salladı sadece. "anladım" dedim ikinci bardağımıda bitirirken.
"hızlısın, birde tadi bi garip diyordun kkk" dedi gülerek. Gülmesine karşılık bende güldüm. Bardağımı doldurdu. Direkt kafama dikip içtim. Elimdeki bardağı alıp komidine koydu. "yeter bu kadar" dedi kendi bardağını da koyarken. "biraz daha" diyip mızmızlandım. "sarhoş olup başıma kalma sonra benim yaptığımı sen yapmayasin" dedi gülerek. "Hadi ama tadı çok güzel" dedim istekle.
"tadi güzel evet ama yeterli bu kadar seninle uğraşmam sonra" dedi ciddi bir şekilde. "uğraşmazsın hadi doldur" dedim komidindeki bardağı alarak. "başka bir gece icersin jungkook, yeterli dedim" diyip elimdeki bardağı geri aldı. Dudaklarımı büzerek "tamam" dedim. "sarhoş mu oldun sen ne" diyip güldü. "yoo" dedim kendimden emin bir şekilde.
"dudaklara bak" dedi gülmeye devam ederken. "Cok bakma aşık olursun" dedim kıkırdayarak. Dediğim şeyle kahkaha attı. "çevremde bir sürü erkek,kız varken sana mi bakicam, güzel düşünce" dedi. Dediği şeyle kaşlarımı çattım. "Niye ben bakilmicak birimiyim?" dedim sinirle ona bakarken.
"evet tam olarak öyle birisin" dedi hala gülmeye devam ederken. "çooook gıcıksın" dedim gözlerimi devirerek. "sende çooooooooooooooookk veletsin" dedi burnumu sıkarak. Eline vurup "ben 22 yaşındayım bi kere" diyerek elimde iki diye gösterdim. Daha çok kahkaha attı. "jungkook" dedi kafasını geriye doğru atarak. "ne yaa" diyip koluna vurdum. "aaa ne vuruyorsun be"
"ohh iyi yaptım" dedim oh çekerek. "22 yaşındayım diyip elinde 2 diye göstermen" dedi gülmeye devam ederken. "evet iki yaşındayım" diyip elimle iki diye gösterdim tekrardan. Hala gülmeye devam ediyordu. "tamam 2 yaşındasın" dedi gülmesini keserken. "yaa bak yani velet değilim" dedim. "evet velet değilsin bebeksin sen" dedi saçlarımı karıştırarak. "bebek mi" dedim utanarak. "evet bebeksin" dedi.
Elimle ağzımı kapattım. Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. Dudaklarını tuttum. "gül gül" dedim kendimde gülerek. "senin kafa baya uçmuş" dedi elimi dudaklarından çekerken. "nereye" dedim şaşırarak. Elimle hemen kafamı tuttum. "burda ya kafam niye korkutuyorsun beni" dedim ona kızarak. Tekrardan kahkaha attı. "gül sen gül uyuyorum ben" dedim yatağa uzanıp. "tamam gülmüyorum" dedi yanıma uzanarak. Gözlerimi kapattım. "uykum geldi uyuyalım dedim." tamam"dedi sessizce. Birbirimize sarılarak tekrardan beraber uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer // taekook
Fiksi Penggemarhapishaneden kaçan kim taehyung. Ve hapishaneden kaçan adamın arabasına binen jeon jungkook. "aç şu kapıyı!" "bu arabaya bindiysen giriş var çıkış yok, şimdi çeneni kes"