Sinirli gözlerle ona baktım. "bana katlanamıyorsun zaten ne diye arıyorsun beni!" diye bağırdım. Benim aksime " polise gitmeyeceğin ne malum, hmm?" dedi sakin bir tonda.
Tanrı aşkına! daha önce hiç gelmediğim bir ülkedeydim. Buranın dilinide bilmiyordum. Polise gitsem ne değişecekti, hicbirsey. Ben ona cevap vermezken konuşmaya devam etti."senle uğraşmak yerine burda öldürüp gitmek daha mantıklı biliyor musun" dedi.
Ona biraz yaklaşıp, "öldürsene hadi" dedim."senin yanına gelmektense ölmeyi tercih ederim öldür hadi beni burda".
"öldürmicekmişim gibi konuşma bence" dedi dik dik bakarak. "sık kafama bitsin" dedim inatla. "o kadar kolay mı kurtulacağını sanıyorsun?" dedi sırıtarak. Sinirle göğsüne vurup ittim onu. "öldür beni yanına gelmek istemiyorum!" dedim bağırarak.
Onu itmeme rağmen hiç sesini çıkarmadı. "tch tch hakkımda hiç bir şey bilmiyorsun, öldüreceğim kurbanlarıma önce işkence ederim ben jungkook, direkt öldürmem, onların acı bağırışlarını duymak bana daha da güç veriyor" dedi sinsi bir tonda gülerek.
Dediği şeylerle ağzım şokla aralandı. "sadistmisin sen! Ne tür bir manyaksın!" dedim bağırarak. Dediğim şeyle güldü. "daha önce hiç görmediğin bir türden manyağım, beni daha fazla sinirlendirme istersen, kendin mi yürürsün, benmi kolundan tutup sürükleyeyim?"
Dediği şeye cevap vermeden arkamda duran jin'e döndüm. Bana havalimanin'da taehyung'un aslında iyi bir adam olduğunu, biraz sabretmem gerektiğini soylemisti. Hah! İnsanların acı bağırışlarını duymaktan zevk alan bir adamın nesi iyi olabilirdi ki?
" o iyi biri diyordun bumu iyi! Onu dinle dedin, dinlesemde birsey değişmiyor?" dedim jin'e bakarak, yüksek bir sesle. Dediğim şeyle taehyung jin'e doğru bakıp yanıma geldi. Jin bana bakarak gayet sakin bir tonda, "kaçarak kendin kaşındın jungkook, biraz sabretsen bize davrandığı gibi sana da davranabilirdi" dedi.
Tam jin'e cevap vericekken Taehyung bana bakıp bağırdı. "yürüyor musun? Yoksa sürükleyerek mi götüreyim!"
Kafamı ona doğru çevirdim. "yürürüm!" dedim sesimi yükselterek. "sesini yükseltme bana" dedi sinirli bir şekilde. Onu takmayıp "sende bana" dedim. Resmen bir seri katile kafa tutuyordum suan. Sinirle kükredi. "ben kimseden emir almam! Haddini bilde konuş, aksi takdir de senin için kötü olur!" diye bağırdı.
Onu takmadan arkamda bırakıp önünden yürümeye başladım. Kendi kendime içimde konuşmaya başladım. "hala senin için kötü olur diyor çıldırıcam keşke öldürsende beni kurtulsam" dedim sessizce.
Sessizce söylememe rağmen beni duymuş olmalı ki cevap verdi. "zamanla o isteğinide yerine getiririm merak etme, ama acı çekmeni görmeden öldürmem"
"benimle muhatap olma" dedim, görmesede gözlerimi devirerek.
"eve gidelim görüşeceğiz seninle jeon jungkook"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer // taekook
Fanfictionhapishaneden kaçan kim taehyung. Ve hapishaneden kaçan adamın arabasına binen jeon jungkook. "aç şu kapıyı!" "bu arabaya bindiysen giriş var çıkış yok, şimdi çeneni kes"