11

1.2K 76 19
                                    

1 ay sonra

Taehyung'la beraber seul'e geri dönmüştük. Çok dikkat çekmeyen bir yerde ev almıştı. Bir aydır beraber karı koca gibi yaşıyorduk. Ara ara atışmalarımız da oluyordu. Uzun zaman sonra jimin'i de görmüştüm. Onu eve davet edip başımdan geçenleri anlatmıştım tek tek. Taehyung'dan ilk başta korksada suan çok iyi anlaşıyorlardı.

Taehyung onu yoongi ile tanıştırmıştı. Bu akşam yoongi ile jimin bize yemeğe gelicekti. Akşam için mutfakta hazırlık yapıyordum. Taehyung da bana yardım ediyordu. "ya taehyung akşam yemeği için sadece pizza mı yiyicez?"dedim malzemeleri doğrarken.

" bebeğim oy birliğiyle pizza yemeğe karar verdik ya"dedi taehyung hamuru fırın tepsisine yerleştirirken. "ay biliyorum sadece pizza fazla sade geliyor bana akşam yemeği için" dedim. Yanağımdan öpüp geri çekildi. "yanında seni yiyebilirim istersen" dedi sırıtarak. Ona bakıp güldüm. "beni yemeğe doymuyormusun sen?"

Arkamdan sarılıp "doymuyorum, hiç bir zaman da doymayacağım" dedi gülümseyip. Doğradığım malzemeleri sırayla hamurun üzerine yerleştirdim. Ardından önceden ısıttığım fırının içine yerleştirdim tepsiyi. Taehyung'la mutfağı toparlayıp salona geçtik. Masanın üzerine içicek ve bardakları da ekleyip koltuğa oturdum.

Taehyung'un ağzından

Kapının çalmasıyla koltuktan kalkıp kapıyı açtım. Yoongi ile jimin gelmişti sonunda. Neredeyse iki saattir onları bekliyorduk. "gelmeseydiniz" dedim gözlerimi devirerek. "gelmicektim normalde ama jimin'i kıramadım" dedi yoongi jimin'e bakıp göz kırparken. İçeri girdiler. Kapıyı kapatıp onlarla beraber salona geçtim.

"hosgeldiniz" dedi jungkook. "hosbulduk" dediler aynı anda. "siz oturun pizzayı getirip geliyorum" dedim. Salondan çıkıp mutfağa gittim. Mis gibi pizza kokuyordu. Tepsiyi fırından çıkartıp tezgaha koydum. Güzelce kesip tabaklara koydum.

Ardından tabakları alıp salona geçtim. Tabakları önlerine koydum. "ohh mis gibi görünüyor" dedi yoongi. "çok beceriklidir benim sevgilim" dedim jungkook'a gülümserken. "eline sağlık kookie" dedi jimin.

"jin de burda olucaktı şimdi" dedi yoongi pizzasından birer ısırık alırken. "kendileri japonya da kalmak istedi, şansına küssün" dedim. "buraya gelince ben onada yaparım bir şey olmaz" dedi jungkook.

Güzelce sohbet edip yemeğimizi yedik. Jiminle jungkook masayı toparlayıp mutfakta bulaşık yıkarken yoongi ile yalnız kaldım salonda. "yoongi ben jungkook'a evlilik teklifi etmek istiyorum" dedim yüzüne bakarken. Dediğim şeyle birden kahkaha attı. Kafasına vurdum. "gerizekali komik bir şey mi söyledim"

Gülmesini keserken "olum birden söyleyince komik geldi" dedi yoongi. "bana yardım et aklıma birsey gelmiyor" dedim. "evlilik teklifi yapan arkadaşlarıma sorayım bi bakıyım nasıl yapmışlar sana yazarım ben, ayarlarız güzel bir şey" derken yoongi, jimin ve jungkook salona geldi.

İkimizde sustuk birden. "birsey mi oldu?" dedi jimin tek kaşını kaldırırken. "yoo birsey olmadı saat geç oldu gitsek mi artık diyordum" dedi yoongi bana bakarak. "yaa erken daha gitmeyin" dedi jungkook itiraz ederek. "yoongi haklı saat 11 olmuş gidelim biz yemek için teşekkürler" dedi jimin. Onlarla vedalaşıp kapıya kadar eşlik ettik.

Onlar gittikten sonra salonu toparlayıp odaya geçtik. Jungkook yorgun olduğunu söyleyip hemen uyudu. Bende nasıl, nerede evlilik teklifi yapacağım hakkında biraz İnternete bakındım. Kafama yatan birsey bulamayınca telefonu bırakıp uyudum.

Killer // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin