8

1.8K 128 42
                                    

Namjoon ve jin'in konuşma sesleriyle uyanmıştım. Jin, namjoon'a bakıp "bunlar biz yokken işi pişirmiş" diyip gülüyordu. Namjoon da "öyle yapmışlar valla" diyip karşılık veriyordu gülerek. Yatakta oturur pozisyona geçtim.

Bana baktıklarında taehyung da uyanıp oturur pozisyona geçmişti. Jin, "biz yokken işi pişirmişsiniz siz hayırlı olsun" dedi gülerek. "hey uyuyorduk sadece" dedim itiraz ederek. Birden dün gece geldi aklıma. Ahh sarhoş olmuştum çok kötü rezil olmuştum Taehyung'a.

Namjoon, "tamam inanmış gibi yapıyoruz sevgilim" dedi jin'e bakarak gülerken. "bak yaa yiceksiniz şimdi ikinizde tokadı görüceksiniz" dedi Taehyung yataktan kalkarken. Jin, "hem çocuğu öp sarhoşken hem beraber uyuyun sonra yiceksiniz tokadı, asıl tokati sen yiceksin birşeyleri görmediğin için" dedi jin Taehyung'a bakarak. "ay neyse gelin hadi kahvaltı hazır" dedi namjoon, jin'i alıp odadan çıkarken.

Taehyung bana bakıp odadan çıktı. Bende peşlerinden çıkıp mutfağa gittim. Masaya oturdum. Güzelce kahvaltı yapıp sohbet ettik. Ara ara birbirleriyle atışıyorlardi onları dinliyordum sadece. Bazen gerçekten Taehyung'un bir seri katil olduğunu unutuyordum. Masadan kalkıp Jin'e yardım ettim masayı toplamada. Namjoon beni akşam bir yere götüreceğini söylemişti. Nereye götüreceğini Taehyung da bilmiyordu. Sorduk ama birsey söylemedi. Allah bilir aklında neler vardı.

Mutfağı toparladıktan sonra onlar salona geçti ben odaya. Odada boş boş oturup akşam olmasını bekledim. Namjoon girdi birden odaya. "odama gel hemen" diyip geri çıktı. Gerçekten neler karıştırdığıni merak ediyordum. Bu yüzden yataktan kalkıp hemen odasina gittim. Yatağının üzerinde tonlarca kıyafet vardı. Önce kiyafetlere ardından namjoon'a baktım.

Eline birkaç kıyafet alıp bana uzattı. "lavaboda dene gel" dedi. Elinde ki kiyafetleri alıp lavaboya gittim. Kiyafetlere baktım. Tanrım feminem giydiricekti beni. Kiyafetleri giydim hızlıca. Altıma pembe bir etek, üzerine beyaz bir bluz ve pembe bir hırka. Söylene söylene lavabodan çıktım. "namjoon hayatta giymem bunu ben" dedim kızarak.

Elime başka kıyafetler tokuşturdu. "tamam bunu giy gel" dedi. Geri lavaboya gittim. Üzerimdekileri cikartip elime tokuşturduğu kiyafetleri giydim. Aynadan kendime baktım. Bu sefer gerçekten güzel olmuştu. Kendime de yakıştırdım.

Ama bu halde beni nereye götürecekti gerçekten bilmiyordum. Lavabodan çıktım. Namjoon hayran gözlerle bana baktı. "harika olmuş" dedi yatağın üzerindeki kiyafetleri toplarken. "çıkalım" dedi daha ben gidiceğimiz yeri bilmiyorken.

Odadan çıkıp salona gittik. Taehyung koltukta oturuyordu. Bakışları bize döndü. "nereye?" diye sordu. "Bara gidiyoruz, Jungkook'u biriyle tanıştırıcam" dedi namjoon sırıtarak. Namjoon'un dediği şeyle şoka girdim. Bakışlarım anında Taehyung'a döndü. Ona baktığım an zaten bana bakıp dudaklarını yaladığını fark ettim.

Killer // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin