Dostala som záchvat.. Plakala som a celá som sa triasla od strachu... Náhle ma niekto zodvihol zo zeme a odniesol ma do spálne na posteľ, na ktorú ma položil a prikryl ma dekou.
***
Matka: Srdiečko... Mrzí ma to.. Veľmi ma to mrzí... No už niet cesty späť Zlatíčko. Otec ti chcel len dobre. My obaja.. Najprv som s tým nesúhlasila, ale moje slová nezabrali.
Povedala mi Matka ako ma hladkala po vlasoch a objímala ma ako sme sedeli na posteli u Noaha a mňa spálni.Alison: Matka... J-Ja sa ho bojím.. Ja.. Ako sa mám do neho zamilovať keď mi zatiaľ len ubližuje a desí ma..? Ako sa máme do seba zamilovať, keď sa ho bojím a on ma neznáša..?
Opýtala som sa jej no ona ostala ticho.Matka: Srdiečko. Pozri. Ja a tvoj Otec, sme to tiež nemali medzi sebou ľahké Alison. Tiež som to nemala ľahké s tvojim Otcom. Bil ma, dokonca ma aj znásilnil niekoľko krát za sebou. No po tom, ako som mu oznámila že som tehotná, tak sa úplne zmenil. Prestal ma biť, znásilňovať a nadávať mi. Začal ma milovať. Lenže ty neurob chybu a nebuď tehotná len preto aby ťa miloval. Ja som bola nečakane a neplánovane tehotná, ale bolo to to najlepšie čo sa mi kedy mohlo stať.
Povedala mi a ja som ju pevnejšie objala a po chvíli som v jej náručí zaspala.Zobudila som sa asi nejak v strede noci, že si niekto vedľa mňa ľahol na posteľ. Otočila som sa na dotyčnú osobu, ktorou bol kto iný, než len Noah.
Noah: Prečo nespíš?
Zavrčal na mňa OPÄŤ.Alison: Mm... Prečo si tak neskoro prišiel...?
Šepla som unavene keď v tom sa dal Noah na do mňa, chytil mi sánku medzi jeho prsty a následne mi pootvoril pery a strčil mi jazyk do úst, načo som vzdychla do bozku a ruky som si dala na jeho krk.Začal ma dravo bozkávať na pery a strkať mi jeho jazyk do úst, načo som sem tam vzdychla do jeho úst, načo reagoval zavrčaním na mňa aby som sklapla a bola potichu... No keď ja som si nemohla pomôcť. Je to jeho vina! Neviem kto ma tu obchýtkáva po celom tele a dotýka sa ma.. Nevedela som čo mám robiť a tak som začala posúvať nohami od seba a zase k sebe.
Noah: Mm... Ako vidím tak sa ti to nesmierne páči, pretože nevieš od slasti po celom tvojom tele, čo máš robiť. Či sa máš brániť, alebo si to užívať naplno.
Zapriadol mi do pier a následne sa jazykom presunul na moju sánku a ja som sa prehla v páse keď mi ju začal bozkávať a mnoho ďalších vecí...Alison: N-Noah~... Prestaň~... Prosím- ahh~... Noah~...
Vzdychla som a zaklonila som hlavu smerom do podušky, keď v tom Noahovi začal zvoniť mobil.Zrazu sa odomňa odtiahol, a prijal hovor na mobile, a hovor dal nahlas, tak aby som počula o čom sa bavia.
???: Noah~! Zlatko už si mi dávno nezavolal~. Čo sa stalo medzi nami? Veď sex so mnou miluješ alebo snáď nie? Cukríček~.
Zachichotala sa nejaká žena, a Noah náhle ani neviem ako a kedy, ma začal tam dole v mojej dierke uspokojovať jedným prstom, a vrážal ním dnu a von.Náhle so mňa vyšiel hlasný ston a Noah pridal náhle druhý prst, a ja som sa prehla v páse a chytila som ho za ruku ktorou ma uspokojoval. Robil ma tak rýchlo a tvrdo jeho prstami že to bolo neuveriteľne skvelé.
Alison: N-Noah~.. V-Viac~... Prosím~ Noah~..
Zavzdychala som mu moju prosbu, aj keď neviem čo to do mňa vošlo...Chcela som viac...
???: N-Noah? A-Akú verziu kurvy t-tam máš..?
Opýtala sa a Noah sa zasmial a v tom som sa urobila na jeho prsty...
YOU ARE READING
Un colpo - Mafia 18+
RandomVystrelila som. Jedna guľka. Jeden výstrel. Minieš? Hra sa obráti proti tebe. Trafíš? Vyhrávaš. Guľka trafí presne do srdca. Posledný nádych je zároveň posledný výdych v jeho sekunde života. Nemal mi nikdy klamať. Nenávidím klamárov. A on patril med...