Odtiahla som sa od neho so strachom a oblečená som odišla si ľahnúť do spálne na našu posteľ... Vyšla som zo šatníka a odišla som do spálne. Podišla som k posteli na ktorú som si ľahla a prikryla sa teplou dekou a následne perinou. Schúlila som sa do klbka a zavrela som oči. Po hodnej chvíli sa mi podarilo zaspať, ale až keď si lahol vedľa Noah a pritúlil si ma k sebe a objal ma zo zadu.
🤍🤍🤍
Bola som v telocvnični u Noaha v sklade pod vilou a cvičila som rôzne cviky už asi cez 2 hodiny bez prestávky. Dobre, mala som prestávky, ale iba na 5 minút. Viac nie. Ako som cvičila, tak som bola zrazu zhodená na žinenku podo mnou. Noah..?
Noah: Chceš aby si odpadla od únavy!?
Zavrčal na mňa a ja som sa iba unavene pousmiala.Alison: Od kedy sa o mňa zaujímaš..? Od kedy sa zaujímaš o nanútenú snúbenku? Hm? Čo ti vstúpilo do tej tvojej chladnej duše že sa zrazu staráš o moje zdravie Noah..?
Opýtala som sa ho pomedzi slzy..Noah nič nepovedal, iba ma zodvihol na ruky a odniesol ma do mojej spálne... Položil ma na posteľ a následne ma prezliekol do vecí, ktoré som tu mala nachystané keby som sa išla osprchovať..
Noah: Možno som bezcitný hajzel, ale nikdy by som nevinnú ženu nezabil len tak. Musel by som mať dôvod nato ju zabiť. Síce teba chcem zabiť, ale neurobím to už len kvôli tomu, že som si na teba zvykol.
Zavrčal na mňa a nakoniec ma prikryl dekou a odišiel.Mysľou mi stále behalo prečo mi Noah zabránil v tom cvičení. Vie snáď niečo o mojej minulosti čo ja neviem? Alebo sa nado mnou len zľutoval lebo som jeho budúca žena a musíme sa naučiť spolu vychádzať..? Ja-Ja neviem... Bojím sa Noaha.. Neviem čo mám ďalej robiť, pretože sa ho bojím, no zároveň ma k nemu niečo priťahuje, no neviem čo... Nechápem vlastne prečo, Carlos si vybral zrovna mňa. Čo bolo vlastne medzi ním a mojim Otcom a Mafiou? Musím to zistiť. Toto nie je len tak. Otec by ma len tak nevydal za niekoho kvôli tomu aby uzavreli mierovú dohodu medzi našími Mafiami ktoré sú obe mocné. Dokonca sme dva gangy ktoré sú z Mafie najslávnejšie, najnebezpečnejšie, najobávanejšie a najbohatšie. Nikto na nás nemá. Preto musím zistiť prečo ma chce Otec vydať za niekoho koho vlastne nemá ani boh vie ako rád. Musím zistiť čo je vo veci. A čo sa vlastne deje medzi Mafiou. Toto nebude len tak.
🤍🤍🤍
Ležala som na posteli vo svojej izbe, a rozmýšľala som čo budem robiť keby ma Otec vydá za Noaha. Po pravde? Mám nejaké city k Noahovi, ale neviem aké.. Zrazu ma z môjho premýšlania prebrali otvárajúce sa dvere do spálne.
Noah: Prečo máš na sebe opäť tú mužskú mikinu?
Zavrčal na mňa nespokojne a ja som sa začala červenať.Pár vrchých gombíkov na košeli mal odopnutých a tak bolo krásne vidieť jeho vypracovanú hruď.
Alison: Prečo ťa to tak zaujíma?
Usmiala som sa na neho lišiacky a on sa na mňa zamračil.Vstala som z postele a podišla som ku nemu a ruky som si obmotala okolo jeho krku.
Noah
Alison si obmotala ruky okolo môjho krku a ja som si nemohol pomôcť.. Vyzerala tak sexy.. Ani som si nestihol uvedomiť čo robím, a už som bol nad ňou a ona bola po do mnou len v nohavičkách čiernych čipkovaných, čo ma vzrušilo až natoľko, že som si ani neuvedomil čo robím a už som ju bozkával na pery a vrážal som do nej tak hrubo a rýchlo, že sa zvíjala po do mnou od rozkoše. Vzdychala mi a stonala do pier ako som jej strkal jazyk do úst ako sme sa ďalej bozkávali. Kurva... Je tak skurvene úzka a tak skurvene úžasná. Vrážal som do nej oveľa hrubšie a hlbšie, načo vzdychala a stonala ešte viac, až sa nakoniec urobila na môj penis, a ja som sa urobil do nej, no neprestával som do nej vrážať, pretože som ešte stále nemal dosť... Tak neskutočne moc mi chýbal sex, že som aj skoro zabudol aké to je sa cítiť tak skvelo ako teraz. Alison ma náhle doškriabala jej dlhými nechtami na chrbte a ja som zavrčal do bozku a oveľa viac som do nej vnikol načo sa prehla v páse a oveľa túžobnejšie zastonala do bozku.
Alison: N-Noah~...
Zavzdychala do bozku a nohy si obmotala okolo mojej panvy a vzdychla do bozku.Pevne som ju držal za boky a ona si to očividne užívala. Po hodnej chvíli sme sa opäť obaja urobili, a nakoniec som z nej vyšiel a lahol si vedľa nej. Alison sa schúlila do klbka od bolesti a po chvíli zaspala. Vyzerala rozkošne a tak kľudne keď spala. No zároveň, je tak nevinná a krehká čo mi na Mafiánku nesedí. Má nepeknú minulosť ktorá sa perfektne hodí do Mafie, lenže jej vzhľad je taký nevinný. No zároveň tak nenápadný. Nikto z Mafie nevie, ako vyzerá. Každý len vie že Siner má dcéru. No nikto nevie okrem mojej rodiny ako vyzerá. No, každý sa domnieva z Mafie, že ju skrýva preto, lebo že je neskutočne krásna a že by sa do nej hneď zamiloval každý a každý by sa chcel zmieriť. Lenže to by sme potom mohli prestať byť Mafiánmi. Je pravda že Alison je na zožratie, a takú ženu ako je ona som ešte v živote nevidel, a videl som mnoho žien krásnych no ani jedna nevyzerala a nechovala sa tak ako Alison. Alison aj napriek tomu akú má minulosť je sama sebou. A to sa mi na nej nesmierne páči. Nechová sa ako kurva, a nejde ani po peniazoch. Ide len po láske čo jej ja neviem dať. Vidím ten jej pohľad celý iskričiek keď ma vidí, no zároveň ho má plný strachu a lásky. Neviem a netuším prečo sa takto cíti. Nechápem ju.. Ako môže milovať niekoho kto jej iba ubližuje. Nedokážem jej dať lásku. Nedokážem ju milovať po tom, ako ma sklamala jedna žena. Nedôverujem Alison s toho dôvodu. A ju to trápi očividne. Nečakal som že sa tak rýchlo do mňa zamiluje. A vôbec, vďaka čomu sa do mňa zamilovala?
ESTÁS LEYENDO
Un colpo - Mafia 18+
De TodoVystrelila som. Jedna guľka. Jeden výstrel. Minieš? Hra sa obráti proti tebe. Trafíš? Vyhrávaš. Guľka trafí presne do srdca. Posledný nádych je zároveň posledný výdych v jeho sekunde života. Nemal mi nikdy klamať. Nenávidím klamárov. A on patril med...