Alison
Zobudila som sa no keď som otvorila oči som spanikárila. Pri mne ležal Noah a Adison ležala schúlená v kresle a spala. A Noah? Ten sa pozeral na mňa no pevne ma držal aby som mu neušla. Začala som sebou trhať od strachu až nakoniec mi chytil sánku medzi dva prsty a dravo ma pobozkal na pery a dal sa nado mňa. V tom som sa začala opäť brániť proti nemu a búchala som ho do hruďe. Nenechám sa ním obchytkávať! Nie... Prosím...
Noah: Mm... Ukľudni sa Tesoro.
Zašepkal mi do pier a ja som sa začala proti nemu ešte viac brániť.Alison: N-Nie! Pusť ma!
Zavrčala som na neho pomedzi slzy keď v tom mi strčil jazyk do úst a začal ma dravšie bozkávať.Zrazu som pocítila ako ma niečo tlačí pri mojej dierke no moc som sa tomu nevenovala a bránila sa ďalej. Náhle mi vyzliekol spodnú časť tela no moc som to neriešila a ďalej som sa bránila. Keď v tom som pocítila náhlu rozkoš v mojom tele.
Noah: Snaž sa byť potichu aby si nezobudila Adison. Buď dobré dievča.
Zapriadol vražedne a začal do mňa vrážať.Bolo to neskutočne príjemné~... Noah ma naďalej bozkával tak ako predtým než sa odtiahol a strkal mi jeho jazyk do úst až tak že som ledva stíhala s ním spolupracovať keďže som vzdychala od rozkoše. Kašlem nato... Ruky som si obmotala okolo jeho krku a nohy som zdvihla viac do vzduchu až mi ich nakoniec Noah pritlačil smerom ku mne a oveľa viac do mňa vošiel načo som sa prehla v páse a nahlas som zavzdychala do bozku.
Alison: Ahh~ N-Noah čo k-keď sa ah~ Adison zobudí?
Šepla som mu no on sa len na mňa uškrnul a vrazil ho do mňa tak tvrdo že som nahlas vzdychla od rozkoše a prehla sa v páse.Noah: Kurva Alison~.. Heh.. Nezobudí sa tak ľahko. Mm~.. Dal som jej do čaju prášok na spanie takže by sa mala zobudiť až za hodinu. Takže heh, máme času dosť Tesoro.
V tom začal do mňa vrážať viac a dokonca tvrdšie a hrubšie + drsnejšie~..Od rozkoše som nevedela čo mám skôr urobiť a tak som ho doškriabala na chrbte. Tiekla mu krv no on to neriešil. Užíval si toho že sa môže po dlhej dobe so mnou vyspať. Ale iba pre tento krát mu to povolím... Totižto sa ho stále bojím po tom čo mi urobil. Po tom ako ma zbil. Po hodine sexu s Noahom som len ležala na posteli ubolená a ustráchaná. Totižto sa Noah začal správať inak ku mne... Začal ma brať ako slúžku. Proste začal sa ku mne správať ako keby som jeho hračka po tom sexe... A keď som neurobila čo žiadal tak ma udrel... A to dosť silno... Adison musela odísť naspäť za Alanom do Francúzska. Takže som ostala na Noaha sama. Každý deň od kedy ma zbil tu bola pre mňa... No teraz tu nie je aby si ma zastala... Aby zabránila bitke od Noaha... Jediný kto bol pri mne v živote bol môj brat Alan a Adison. Zrazu niekto zazvonil na zvonček a Noah na mňa z jeho pracovne zakričal aby som šla otvoriť. A tak som aj bohužiaľ učinila. Dúfala som aspoň že to nebude nikto z rodiny aby ma takto nevideli poranenú. Otvorila som dvere a v tom sa mi naskytol pohľad na rodičov Noaha... Do pekla... Jeho Otec, Carlos sa na mňa šokovane pozrel a jeho žena Matka Noaha Penelope sa tiež no zhrozene na mňa pozrela a okamžite ma viedla do mojej izby zatiaľ čo Carlos išiel za Noahom asi. Keď sme potichu prechádzali okolo Noahovej pracovne tak mal otvorené dvere dokorán a Carlos mu nadával. V tom sa Noah pozrel na mňa a ja som sa vystrašene rozutekala preč do mojej izby.
Noah: Alison! Vráť sa!
Zahučal na mňa no ja som sa schovala do mojej izby.Po chvíli prišla jeho Matka, Penelope a začala mi baliť veci do batožín.
>---×---♡---×---<
Carlos: Keď sa naučíš chovať k Alison ako k svojej žene, tak potom ti ju vrátim naspäť. Zatiaľ bude bývať u nás doma. Opováž sa jej ublížiť znova keď sa vráti zdravá.
Zavrčal na Noaha a ja som sa schovávala za Carlosa.
ESTÁS LEYENDO
Un colpo - Mafia 18+
De TodoVystrelila som. Jedna guľka. Jeden výstrel. Minieš? Hra sa obráti proti tebe. Trafíš? Vyhrávaš. Guľka trafí presne do srdca. Posledný nádych je zároveň posledný výdych v jeho sekunde života. Nemal mi nikdy klamať. Nenávidím klamárov. A on patril med...