Father 35.

139 5 3
                                    

Lucian: Stále si nemyslím že je to dobrý nápad ťa ku nemu priviezť. Tvoja Matka ho pozná osobne, dokonca aj ja ako všetci Mafiáni. Len TY, si ho v živote nevidela. Ani len na fotke Lieb. Je to pre teba nebezpečné.
Zavrčal na mňa za kým som si ja obzerala svoje nové nechty.

Pozrela som sa na neho, a on sklapol keďže chcel znova niečo povedať. Pozrela som sa naspäť na svoje nechty, a vystrela som ruku pred seba, pokrčila som ju, a spodok dlaňe som si otočila na seba, a prsty som pokrčila tak aby boli opreté o vnútornú časť dlaňe.

(Podobne tomuto obrázku) Postavila som sa z kresla, podišla som k Lucianovi ktorý si zakrýval oči dlaňou a prstami (chápeme sa --> niečo ako toto🤦🏼‍♀️)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Podobne tomuto obrázku)
Postavila som sa z kresla, podišla som k Lucianovi ktorý si zakrýval oči dlaňou a prstami (chápeme sa --> niečo ako toto🤦🏼‍♀️). Keď som podišla pred neho, tak som mu rozopla džínsy z opaskom, a následne som mu dala dole zips a vytiahla som mu z boxeriek jeho penis.

Alison: Dovresti calmarti, caro.
Preklad: Mal by si sa ukľudniť Drahý.
Zapriadla som mu a Lucian sa náhle na mňa pozrel šokovane, a ja som sa usmiala lišiacky a vzala som si jeho penis do úst a začala som ho uspokojovať.

Lucian: Alia, teraz nie je vhodný čas na uspokojovanie ma do čerta!
Zavrčal, no nezastavil ma.

Alison: Milujem keď ma voláš Alia.
Zapriadla som opäť, a Lucian sa nechal unášať slasťou v jeho tele.

Po chvíli sa mi urobil do úst a ja som to všetko prehltla. Následne som ho očistila, a on sa naspäť obliekol.

Lucian: Alison, dobre vieš že by sme sa mali vyhnúť problémom.
Prehovoril a ja som sa vražedne a chladne na neho pozerala.

Alison: Zavri si ústa Lucian, inak za seba neručím. A ty kurva dobre vieš čoho som schopná Lucian. Nezačínaj.
Zavrčala som na neho tentoraz Ja, načo sa zamračil a pretrel si tvár dlaňou, a dlaň následne nechal na svojich ústach.

Lucian: Ver mi, je mi jedno či si žena alebo muž, ale bitku so mnou by si nevyhrala v žiadnom smere Liebling.
Preklad: Drahá.
Zavrčal opätovne na mňa a ja som sa zamračila na neho, načo ustúpil a radšej bol ticho, pretože vedel že túto vojnu nevyhrá.

Alison: Moja Matka ho pozná Lucian. Verí mu. Je za neho vydatá, niekoľko rokov. A ver mi keď ti poviem žeby mi ten muž neublížil.
Zavrčala som naštvane na neho.

Lucian: Kurva Alia! JA mu neverím! Neverím že by ti neublížil! Je to skurvený Maf-
Nestihol dopovedať pretože som mu vrazila facku a hneď za ňou ďalšiu až dokým nemal od mojich nechtov jazvu na obočí, na oku, a na nose.

Neviem ako ale podarilo sa mi to nejako. Nemala som už na neho nervy. Milujem ho, to áno, ale občas mi lezie na nervy. A dnes výnimočne. Zrazu mi začal zvoniť mobil a na ňom bolo napísané Otec. Hneď som vedela kto to bol. Môj biologický Otec. Vzala som mobil do ruky a prijala som hovor, a mobil si priložila k uchu.

Un colpo - Mafia 18+ Where stories live. Discover now