Tancovala som s pár neznámymi mužmi ktorý sa okolo mňa obšmietali celú noc. No teraz jediné čo som chcela bol len sex. Preto som stiahla so sebou náhodného muža na dámske wc a zamkla som dvere. Svietilo tu len jedno svetlo ale moc nepomáhalo keďže miestnosť bola tmavá. Vášnivo až dravo sme sa bozkávali. Až teraz som si uvedomila že tu bolo nejaké asi 18 ročné dievča a odomklo si dvere. Super. Neriešila som to a ďalej sa bozkávala s brunetom, tým sexy čašníkom heh.. Očividne sa mu to páčilo pretože mi začal pomaly vyzliekať nohavičky. Vošiel do mňa dvoma prstami a ja som mu vzdychala do bozku ako ma mal na sebe obkročmo nalepenú na stene. Majú tu izby ale ja sprostá som si vybrala dámske wc. Piča sprostá! Och... Ďalej som nerozmýšľala a nechala sa uspokojovať. No až dokým nedošiel ten Srb.
?: Склањај руке са ње. Она је верена тебе идиоте!
Preklad: Daj tie ruky z nej dole. Je zasnúbená ty idiot!
Zavrčal na neho a ja som sa zasmiala aj keď som mu nerozumela.?: Наравно, господине... Жао ми је... Неће се поновити...
Preklad: Iste Pane... Ospravedlňujem sa... Už sa to viac krát nezopakuje...
Prehovoril ten druhý a ja som sa zasmiala.Alison: Viete o tom že vám nerozumiem? Hihi..
Zachichotala som sa a ten čašník odišiel.Tento neznámy chlapík ktorého meno som záhadne zabudla mi obliekol nohavičky a následne ma zobral na ruky a odniesol ma preč z klubu do nejakého auta. Tú vôňu poznám. Lucian.. Ihneď som sa zamračila a hľadala v zadu na sedadlách tú malú zmiju.
Lucian: Hm.. Koho tak hľadáš? Ak hľadáš svoju kamošku tak jej život sa práve otočil hore nohami a z polovice sa jej splnil sen. Bude bývať a žiť u toho Srba menom Leon. Takže ju už neuvidíš.
Uškrnul sa a ja som zbledla.Toto som pre ňu nechcela nech je aká je.. Predsa len nemohla tušiť že ja a Lucian sme zasnubený a sme spolu... Toto je celé moja vina...
Alison: A-Ale prečo si si ju nezobral? V-Veď ti pomaly dávala dole s-sako!
Zakoktala som sa kvôli alkoholu v sebe ktorého som mala v sebe viac než dosť.Lucian: Ženská si strašne opitá no sexy. Ani nevieš čo so mnou robia tie tvoje šaty na tvojom tele. No každopádne ťa zajtra čaká bolesť hlavy a bude ti zle Schönheit.
Preklad: Kráska.
Povedal a ja som sa začala chichotať ako bláznivá.Alison: Lucian~! Hihi! Chcem ťa~. Hihihi!
Zapriadla som mu a zachichotala som sa.Ani som si nestihla všimnúť že sme už pred nejakým hotelom. Akosi mi ostala strašná zima ako sme vystúpili z auta. Až teraz som si uvedomila že to nie je hotel ale naša vila. Heheh... Oops hihi! Vošli sme do našej vili a ja som sa potkla o prah dverí a spadla som na zem. Zakňučala som od bolesti a Lucian mi pomohol vstať zo zeme. No vyšmykla som sa mu ako som sa potkla a spadli sme obaja ma zem. Ja. Na. Neho. Chvíľu sme sa pozerali jeden tomu druhému do očí ako ma pred chvíľou Lucian prepaľoval očami.
Lucian
Obaja sme spadli na zem. Vďaka nej. Chvíľu sme sa jeden druhému pozerali do očí a až vtedy som si uvedomil čo som urobil z jej dušou a srdcom. Je do mňa zbláznená a už niet cesty späť. Navždy bude moja. Už nikdy nedovolím aby nás jej rodina rozdelila. Vydá sa za mňa. Či bude alebo nebude chcieť. Náhle sa začala chichotať no v tom prestala a začala plakať.
Alison: Lucian ja... Ja ťa milujem! Ja ťa tak neskutočne milujem že žiarlím a vidím aj to čo by som nemala vidieť.. Povedz mi... Miluješ ma? Miluješ ma vôbec ešte? Alebo Miluješ Jasmine? Bozkávali ste sa spolu a potom ťa stiahla z parketu na izbu a počula som odtiaľ tlmené vzdychy a stony ako vzdychala tvoje meno... Ty ma nemiluješ!
Zavrčala na mňa a zliezla so mňa dole.
BINABASA MO ANG
Un colpo - Mafia 18+
RandomVystrelila som. Jedna guľka. Jeden výstrel. Minieš? Hra sa obráti proti tebe. Trafíš? Vyhrávaš. Guľka trafí presne do srdca. Posledný nádych je zároveň posledný výdych v jeho sekunde života. Nemal mi nikdy klamať. Nenávidím klamárov. A on patril med...