Did you miss me? 37.

106 4 0
                                    

-Pohľad 3. osoby-

Alison celé dni a noci preplakala v spálni ktorú majú spoločnú s Lucianom. Alison sa trápila pretože to boli už 3 dni čo sa jej Lucian neozval. Ani raz jej nezavolal, ani raz jej neposlal správu že je v poriadku, a Ace tiež jej nechcel nič hovoriť pretože vedel kde je a čo robí. Nechcel zlomiť srdce Alison. Lucian sa musel zbaviť jedného muža ktorý obchoduje so ženami, zrovna ten, ktorý pred pár rokmi uniesol Alison a zneužíval ju. Znásilnil ju vtedy, keď bola u Noaha vo vile, keď bola zasnúbená s Noahom. Alison tajne dúfala že jedného dňa sa dajú opäť dokopy s Noahom pretože ho miluje. Chýba jej. No vedela že miluje oveľa viac silnejšie Luciana. Lucian jej ukázal nový a lepší svet s ním, ktorý nezažila nikdy pri Noahovi. Noah mal dohodu s jej rodičmi. Nezamilovať sa do nej. A to porušil, a tak preto sa s ňou musel rozísť. Trhalo mu to srdce no vedel že Alison nie je tá pravá pre neho. Nemiloval ju tak ako teraz miluje Lucianovú sestru.

Lucian informoval Acea o každom pohybe ktorý urobil, ale aby nič nehovoril Alison, pretože by jej to trhalo srdce a vedela by kde je a išla by za ním. No to by jej len uškodilo a Lucianovi tiež. Keď bola ešte s Noahom vo vzťahu, tak ju znásilnil jeden muž ktorý ju kedy si uniesol a týral ju každý jeden jej deň v živote dokým sa jej nepodarilo vďaka niekomu utiecť. Do dnes Alison nevie kto jej pomohol. Bol to On. Lucian. Lucian jej pomohol a zapojil do Toho aj jej Otca ešte predtým než sa stal Lucian Kráľom Mafie.

Lucian

Konečne dnes idem domov po 2 mesiacoch. Áno až po 2. mesiacoch. Mal som veľa práce a na viac Alison sa nemohla dozvedieť kde som. Prečo? Pretože byť Donom/Kráľom Mafie nie je hračka. A na viac v Španielsku som sa stal oficiálnym Donom Mafie. Takže si musím nájsť ženu, zasnúbiť sa s ňou, a neskôr si ju vziať za ženu. No to ešte rada Mafie nevedela, že Alison bude moja žena. A už mi neújde. Nikdy. Nikdy mi ešte neušla, ale Boh ju chráň keby ušla. Nikdy by sa ma nezbavila. Nikdy. Iba ak by ma zabila, ale to by moji muži zabili Alison keby mi skrivý jediný vlas na hlave. No dokým žijem jej nikto neublíži. Nikto. Zastavil som auto pred vilou, a všimol som si že Alison to tu.. Trocha zmenila. Všade dala červené ruže. Páči sa mi ako to tu skrášlila. Ace prišiel ihneď za mnou keď som vyšiel z auta a ja som ho obišiel. Ace ihneď odišiel do môjho auta a ihneď ho išiel zaparkovať. Bol som mu vďačný. A to Ace vedel veľmi dobre. Už sa teším ako uvidím Alison. Som zvedavý ako vyzerá. Či sa zmenila. Ako sa bude chovať. Vošiel som dnu do vili a ihneď som hľadal Alison. Všade som bol no nikde nebola. Jedine kde som nebol bola moja záhrada ruží. Okamžite som odišiel tam, kde by sa mala nachádzať. Pokiaľ nebude na nákupoch. Heh.. Alison som nakoniec našiel tam kde som ju aj hľadal. V záhrade medzi ružami. Podišiel som potichu ku nej a objal som ju zo zadu a začal som jej bozkávať krk. Náhle sa pohla a ani neviem kedy a ako, a už som bol na zemi a ona na mne obkročmo a držala ruku vo vzduchu a ruku mala v päsť. Uškrnul som sa na ňu a ona si uvedomila kto som. Jej krása je oveľa krajšia než kedykoľvek predtým. Dokonca sa začala krajšie líčiť/maľovať. Jej oči teraz vyžarovali zmätok a strach a paniku no i zároveň lásku a nádej.

Alison: S-Si to ty..? Lucian..?
Neverila vlastným očiam.

Lucian: Heh.. Áno som to ja Prinzessin. Ani si nevieš predstaviť ako si mi tie 2 mesiace chýbala Liebling.
Prehovoril som a Alison mi vrazila facku.

Uškrnul som sa a oblízol si spodnú peru a následne som ju pobozkal na jej sladké červené pery.

Boli sme spolu u mňa v pracovni a zatiaľ čo som pracoval tak mi Alison robila spoločnosť. Neustále bola na mne nalepená. Neberte ma zle, nevadilo mi to. Len to je nezvyk, keďže Alison mi dávala vždy najavo že sa nechce viazať na mňa skrz toho čo sa stalo s ňou a Noahom. Ale teraz to je úplne iné. Snaži sa mi byť neustále na blízku. Milujem ju. A už ju neopustím. Nikdy. Tieto 2 mesiace boli pre mňa utrpením bez Alison. No všetko sme si vyrozprávali a Alison sa na mňa už hádam nehnevá. Možno trocha sa hnevá zato že som jej nepovedal kam idem a kde idem a načo a prečo tam idem. Ale nemohol som jej povedať kde a kam a prečo tam idem, pretože by prišla za mnou a všetko by sa to len skomplikovalo. A to som ja nechcel. Žiadna žena nemôže byť pri tom, ako sa nasadzuje krvavá koruna na hlavu nového Dona Mafie. Keby to videla Alison, tak nie len to žeby mala problém, ale aj to, že by ju museli hneď tam pripraviť o jej ženskosť. Čo tým myslím? Myslím tým to, že keby sa tam Alison objavila, tak by jej polku vlasov odrezali, a následne by ju tam znásilnili niekoľko krát za sebou a tým by už nemala možnosť mať vôbec deti. Tlačili by do nej kovovú tič, urobili by jej popáleninu v tvare môjho priezviska aby sa vedelo komu Alison patrí. A hneď v ten jeden deň by jej dali vytetovať môj vzor gangu na jej krk. Mrzí ma že som ju tam nemohol zobrať so sebou, ale nemohol som. Zničilo by jej to život a poznačilo ju to na celý život. A to som práveže Ja nechcel. Milujem Alison, ale v tej rade by som nemohol pre ňu urobiť nič len ako súhlasiť z jej trestom. A to som nechcel.
---♡---

Un colpo - Mafia 18+ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang