Alison
Dnes je deň svadby... Neviem prečo to Mafiáni majú takto ale deň alebo týždeň pred svadbou alebo ako to býva v normálnom živote tak my Mafiáni to máme tak, že sa vidíme aj keď je deň pred svadbou... Nevedela som že je hneď dnes svadba... Ale našťastie sa všetko koná až poobede. Takže teraz sa len dokončujú úpravy keďže je 13:00 a obrad sa začína až o 14:00... A tie šaty čo mám teraz na sebe... Sú nádherné ale.. Necítim sa na toto všetko. Je to moc skoro a s Noahom sa ani len trocha nepoznáme.
Bola som krásne upravená no nebolo mi všetko jedno... Bála som sa a mala som stiahnutý žalúdok a stres.
Olívia: Vyzeráte úchvatne Pani moja. Ste tá najkrajšia nevesta v Mafií. Ešte žiadna žena nevyzerala tak nádherne ako vy Pani moja. Veľmi vám závidím tú krásu. Ste naozaj pre nádherná.
Povedala fascinovane a nevedela ma vynachváliť...Alison: Ďakujem Olívia... A tykajte mi. To neznamená že keď budem kráľovná Mafie že budem prísna a podobne.
Povzdychla som si a kľakla som si na kolená a rozplakala som sa.Kráčala som smerom k oltáru ale nesnažila som sa o úsmev aj keď mi Otec šepkal aby som sa usmievala aby to vyzeralo tak ako keby som šťastná. No ja som odmietala sa čo i len pousmiať. Bola som už pri Noahovi a podala som mu ruku a on zas mne. Chytil ma za ruku pevne a ja som potlačila slzy a odmietala som sa pozrieť na Noaha...
Obrad prešiel bez akýchkoľvek problémov až na mňa. Keď ma Noah pobozkal, tak som mu zakusla do spodnej pery až tak, že mu začala tiecť krv. Neznášam ho. Donútil ma sa za neho vydať... Teraz sme sedeli za stolom ako všetci ostatný a jedli polievku. Len ja som sa jej ani nedotkla. A Noah si toho všimol pretože na mňa zavrčal. Pozrela som sa na neho a zamračila sa.
Alison: Čo?
Zavrčala som potichu na neho.Noah: Zjedz tú polievku. Alebo ťa mám ňou nakŕmiť?
Zavrčal na mňa opäť a ja som sa na neho iba zamračila.Alison/Ali: Od kedy sa staráš či jem alebo nie, huh?
Zavrčala som na neho naspäť a on mi len zobral sánku medzi jeho dva prsty a jeho pery napadli tie moje v dravom bezcitnom bozku.Noah: Uznávam. Neznášam ťa, ale to ešte neznamená že neplatím túto svadbu Ja. A to jedlo tiež. Len teraz tú polievku tá suka priniesla. Aspoň trocha, inak ti to narvem do úst dokým sa nebudeš dáviť a nebude ti to vytekať z úst na tvoje malé krehké telo.
Zavrčal na mňa pomedzi bozky a ja som sa začala neskutočne červenať.Že mi do úst nechce narvať opäť jeho.. Penis alias jeho kamaráta tam dole... Noah ma prestal bozkávať na pery a ja som trocha lapala po dychu.
Ali: Č-Čože-?
Celá červená som sa pozerala na neho a on sa iba uškrnul.Noah: Heh... Myslel som tú polievku Princezná. Ale neboj sa. Budeš sa dáviť aj niečím iným ako len tou pokievkou.
Zapriadol mi do ucha a ja som ho buchla do hruďe päsťou.Začala som jesť polievku ale moc som jej nezjedla.. Noah bol spokojný aspoň s tou trochou čo som zjedla. No hneď po polievke následovalo druhé jedlo... A to bolo nejaké pre mňa neznáme jedlo. Asi ich tradícia alebo niečo. No toto tradičné jedlo vraj uvaril sám Noah s pomocou jeho Otca. Hm.. Tak preto som nemala povolené sem chodiť? Zrazu ma z mojich myšlienok vybral Noah, ktorý si dal ruku na moje stehno a jemne silno mi ho stláčal. Trocha som sčervenala a začala som jesť to neznáme jedlo. Mm... Lepšie jedlo som snáď nejedla!
***
Tancovali sme celú noc a dokonca som mala povolené si zatancovať aj s niekým iným ako je len Noah alebo môj Otec či jeho Otec - môj svokor. No postupne mi prichádzalo viac a viac zle až do kým som nespadla do náručia Noaha ktorý mal diabolský úškrn na jeho perach a ďalej si už nič zo svadby nepamätám pretože som zaspala a videla na vôkol seba tmu. Keď som sa zobudila tak som sa ocitla v tmavej spálni ktorá bola nádherná... Poobzerala som sa naokolo seba, keď v tom som pocítila teplý dych na mojom krku zo zadu. Trocha som sa pomrvila a dotyčný v zadu zavrčal od slasti.Noah: Hm.. Pozrime sa kto sa zobudil.
Zapriadol mi do ucha Noah a ja som sa začala červenať.Ali: Č-Čo sa stalo..?
Opýtala som sa ho nevediac čo sa deje.Noah: Uniesol som ťa. Nikto sa nikdy nedozvie kde sme a kde si hlavne Ty. A keďže ide po tebe Ruská Mafia, tak som musel urobiť nejaké opatrenia.
Povedal a ja som ostala v šoku.Prečo by šla po mne Ruská Mafia keď som spojená z Rusmi? Toto mi nejde do hlavy... Iba som prikývla na znak že chápem o čom hovorí, no to ešte nevedel že Rusi ma nájdu keď im dám vedieť polohu kde sa nachádzam. Takže to znamená že teraz hneď zavolám mojej Matke... Len keby viem kde je môj mobil. Mala som tu len notebook. Super. Aj to sa dá. Vstala som z postele no zistila som hneď ako som vstala že som dopadla na zem. Prečo? Pretože som nevydržala stať na nohách. Pozrela som sa vražedne na Noaha no ten sa len uškŕňal ako prijebaný. Tsh..
Noah: Hm... Ako tak vidím, tak som včera večer odviedol dobrú prácu.
Povedal si viac menej pre seba, keď v tom sa na mňa zamračil a ja som dostala strach z neho.Čo chce so mnou urobiť..? Keď už ma nemiluje a neznáša tak načo si ma vzal? Ja som nemala na výber. On áno. On je tu Boss Mafie onedlho. Nie žeby mi to vadilo ale... Nepáči sa mi že ako sa ku mne chová... Ako keby som jeho nejaká vec. A to ja nie som. A nikdy vecou ani nebudem. Nie som nikoho majetok! Tam si mal zostať s tou jeho kurvou a nie so mnou! Keď už ma tak neznáša tak prečo ma nenechal Alexandrovi? Nie že by som bola ním zaujatá alebo ohromená, ale on sa podľa mňa lepšie správa ku ženám než Noah. Noaha sa bojí každá jedna krajina. Či je to Španielsko, Francúzsko alebo Rusko. No Ruská Mafia sa ho nebojí. A keď oni nie, tak ani ja. Pretože patrím tajne do ich Mafie a dávajú mi misie. No dlho mi žiadnu misiu nedali... Buď si ma šéfko obľúbil alebo to zariadil Otec s Matkou a mojim bratom Alanom. Och. To je fuk. Náhle som sa ocitla ani neviem kedy na posteli a už prezlečená. Pozrela som sa šokovane naokolo seba a Noah bol na posteli so mnou a ležal cez celú posteľ. Takže som mala skrčené nohy k sebe. Úžasné. Bolí ma celé telo a ja mám mať kvôli pánkovi úžasnému skrčené nohy k sebe... Bolelo ma celé telo...
KAMU SEDANG MEMBACA
Un colpo - Mafia 18+
AcakVystrelila som. Jedna guľka. Jeden výstrel. Minieš? Hra sa obráti proti tebe. Trafíš? Vyhrávaš. Guľka trafí presne do srdca. Posledný nádych je zároveň posledný výdych v jeho sekunde života. Nemal mi nikdy klamať. Nenávidím klamárov. A on patril med...