Where are you Lucian..? 36.

65 2 0
                                    

Rozprávali sme sa s Lucianom o mojom Otcovi, akú má úlohu v Mafií a čo vlastne robí On ako Mafián preto aby prežil. No moja otázka bola.. Kde žije a ako žije? A kto vlastne je môj Otec? Mala som toľko otázok v hlave ale rozhodla som sa to nepovedať Lucianovi, pretože by ho to mrzelo. Mrzelo by ho to, že sa zaujímam viac o Mafiu môjho Otca ako o jeho Mafiu.. A to som nechcela. Chcela som vedieť viac o Lucianovej práci.. Chcem vedieť viac než len to, že je Lucian nebezpečný. Budem čoskoro jeho žena, musím o ňom niečo vedieť.

Lucian: Hm.. Chcem mať teraz hneď a tu s tebou sex Alia.
Zapriadol mi do ucha a ja som sa zasmiala.

Oh? Od kedy je s neho tak úprimný človek a slušný? Inokedy je to že: Chcem ťa pojebať, ani si nevieš predstaviť ako.' Heh..

Alison: Oh? Od kedy si takýto slušný Lucian?
Zasmiala som sa nad ním a on sa uškrnul.

Lucian: Heh.. Ale nehovor mi že ťa to nevzrušilo Prinzessin~.
Zavrčal mi do ucha nadržane a dal ma do polohy ležania pod neho a tak sa dal nado mňa a nežne mi začal bozkávať krk.

Alison: Ah~.. Lucian~? Čo to do teba- mm~...
Nestihla som ani dopovedať pretože som bola prerušená Lucianom ktorý sa na mňa vrhol celý nadržaný a začal ma vyzliekať do naha no tu som ho stopla.

Lucian: Čo to kurva robíš Prinzessin?
Zmätene no zároveň naštvane sa ma opýtal.

Alison: Lucian milujem ťa. Ale na sex vážne teraz nemám chuť ani náladu. Prosím..
Šepla som prosebne a dala som mu bozk na pery aby sa na mňa nehneval.

Lucian: Hm.. Ako si želá moja budúca žena, tak učiním. Pre jej potešenie.
Zapriadol a ja som sa začala neskutočne červenať keď rozprával ako kráľ.

Kým on aj je, ale v inom znení. Červenala som sa ako šialená a dlaňami som si zakryla tvár aby nevidel aká som červená.

Alison: Idiot! Kvôli tebe sa červenám!
Zavrčala som celá červená na neho, ale on sa na mne len zasmial.

Oh? Tak teraz sa bude smiať!? Tak ja mu ukážem kto sa smeje naposledy a najlepšie! Vrhla som sa na neho a začala som ho vyzliekať do naha. Nechal sa na môj podiv, ale podľa mňa je to len kvôli tomu že chcel pred chvíľou sex so mnou! Keď bol už nahý, tak som si vyzliekla šaty, podprsenku som si nechala a dala som si dole nohavičky. Zhodila som ho na posteľ keďže sedel doteraz a následne som sa pohrala chvíľu s jeho kamarátom tam dole a neskôr keď sa mi urobil do úst, tak som ho pobozkala na pery a za kým som ho mala v stave kedy nerieši čo sa deje okolo neho, tak som si sadla na jeho penis ktorý si držal v ruke a pumpoval si ho rukou. Sadla som si na neho a Lucian sa odtiahol z bozku a nahlas zavzdychal a chytil ma prudko za boky a chcel sa posadiť no zamietla som mu to. Začala som sa na ňom hýbať. Obaja sme vzdychali a stonali od rozkoše keď v tom nám niekto vošiel do spálne bez zaklopania a bola to Matka Luciana. Šokovane sa pozrela na nás a potom odišla s priblblým úškrnom. Dobre? Asi toto nečakala..

Lucian: Ehm.. Prepáč Prinzessin. Moja Matka nemá vo zvyku klopať mi na dvere.
Ospravedlnil sa mi a ja som sa zachichotala a pokračovala som ďalej v tom čo som začala a nedokončila.

Keď bol Lucian uspokojený, tak som si dala sprchu za kým Lucian rozdychával čo som práve urobila. Heh.. Tentoraz som sa ja smiala ňom. Vravela som už že kto sa smeje naposledy tak druhý sa smeje najlepšie? Nie? Tak teraz to hovorím heh..
---♡---
Bola som krásne oblečená v dlhých čiernych šatách a Lucian mal na sebe oblek, len nemal na sebe sako keďže jeho sako som mu ukradla. Nie žeby nemal ďalšie ale toto nosí najčastejšie. Je to sako, ktoré som mu kúpila pred pár rokmi Ja, a je mu stále dobré. Ani sa nečudujem keďže vyzerá rovnako, v postave no zdá sa mi že ešte lepšie než predtým. Nuž, pre mňa je to niečo nádherné.

Un colpo - Mafia 18+ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora