Vyšli sme z auta a Noah zamkol auto na ďiaľkové ovládanie. Podišli sme k jeho domu na terasu. Čakala som kým odomkne. Zaťiaľ som sa obzerala po okolí. Bolo tu ticho. Je to tu krásne, a hlavne je tu pokoj a je tu príroda. Zrazu ma Noah chytil za boky a ja som sa mierne lakla. Otočila som sa a naše pery delily iba 2 centimetre od seba. Pozrela som sa Noahovi do oči a on zas mne. No hneď sa mi pozrel na pery a uškrnul sa. Chcel ma pobozkať ale ja som sa mu vykĺzla a vošla som dnu do domu a nezabudla som sa zachichotať.
Noah: Hm..
Vošiel dnu a ja som si vyzúvala akurát svoje lodičky.Keď som bola vyzutá, tak som si ich uložila vedľa seba tak, aby neboli všade rozhádzané a tak som bola sklonená. Zrazu ma Noah zo zadu objal a ruku mal na mojej vnútornej strane stehna blízko môjho citlivého miesta. V tom sa Noah ozval.
Noah: Hm.. Čakám ťa v obývačke. Alison.
Povedal mi potichu a ja som sa za červenala.Alison: Mhm..
Prikývla som na znak súhlasu a on ma pustil.Vyrovnala som sa a on už kráčal asi do obývačky. Dala som si z ramien sako a podišla som do obývačky kde bol Noah. Sedel na gauči a pozeral nejaký film na Netflixe. Podišla som k nemu a sadla som si vedľa neho.
Noah: Hm.. Nie si hladná alebo smädná?
Opýtal sa ma.Alison: Iba trocha smädná.. Ale ak mi povieš kde je kuchyna tak si pôjdem nabrať vodu ak mi to dovolíš..
Povedala som mu no on nesúhlasil.Noah: Hm.. Seď tu a nikam nechoď. Idem ti po vodu. Vkľude si lahni, mne to vadiť nebude Alison.
Povedal a zamračil sa.Usmiala som sa na neho a on sa postavil a odišiel do kuchyne. Po chvíli prišiel Noah aj z.... Vínom?! Podišiel ku mne a podal mi pohár vína a ja som ho prímula. Následne si Noah sadol vedľa mňa na gauč.
Alison: Noah...?
Šepla som jeho meno dosť váhavo.Noah: Viem že si chcela vodu, ale na čo vodu keď už sme raz pili.
Povedal keď si ma premeral pohľadom.Alison: Heh... Máš pravdu.. Inak ďakujem že si ma odviezol do tepla..
Šepla som mu a on sa len otočil a pozeral na tv.Noah: Mhm.. Nemáš zač.
Povedal a víno položil na stôl a ja tiež keď sme sa napili.Noah sa zrazu naklonil k mojím peram a ja som nevedela čo mám robiť... Noah ma chcel pobozkať no ja som sa odtiahla...
Noah: Raz ma aj tak budeš musieť pobozkať Alison.
Jemne na mňa zavrčal a ja som sa celá klepala od nervozity.Alison: Nejde o to... Ide o to, že sa nepoznáme. Nevieme čo máš rád a aké návyky máš...
Šepla som čo som chcela povedať.Noah: Hm.. Toto som sa ťa chcel opýtať hneď po tom bozku. Hm.. Povedz mi niečo o sebe. O tvojich záľubach a tak.
Povedal a stále si ma premerával pohľadom ako jeho jedlo..Alison: Mhm.. Meno už vieš. Tak teda niečo o mne... Mám 19 rokov, pochádzam s L.A. čiže odtiaľto... Milujem hudbu, spev a tanec. Mám rada nočné prechádzky v lese a milujem rýchle nočné jazdy v aute. Nikdy som nemala vážny vzťah...
Povedala som niečo o mne a to čo povedal ma dosť zaskočilo no zároveň trocha pobúrilo.Noah: Hm.. Čo som sa dozvedel od tvojho Otca tak si mala priaťeľa Kaia? Nie?
Povedal zaujato a nevyzeral moc nadšene.Alison: Aha on.. Noo.. On.. My sme spolu nechodili. To si iba on myslel. Skutočného priaťeľa som mala jedného s Otcovích mužov... Volá sa Liam Black... Má 21 rokov.. Neraz som sa s ním chcela rozísť no nedovolil mi to lebo sa mi vyh-... Vraj nemám dôvod na to, aby som mu dala koniec...
Šepla som celá ustráchaná.Noah: Hm... Chcem vedieť pravdu. Viem kedy mi ľudia klamú Alison. Mne to môžeš povedať.
Povedal a videla som že je trocha už frustrovaný alias naštvaný mierne.Alison: J-ja...
Nevedela som čo mu mám odpovedať..Noah: Kurva poď sem.
Naklonil sa ku mne a pobozkal ma na pery.Začali sme sa dravo bozkávať a ja som nevedela čo mám robiť. Či sa mám odtiahnúť alebo nechať sa bozkávať na pery. No po chvíli sa odomňa odtiahol a ja som lapala po dychu.
Alison: Mm..
Noah: Heh.. Tak skurvene sladká.
Zasmial sa a videla som že chce viac.Alison: A.. To je-
Noah: Len dobré mačiatko. A už mi povedz pravdu Alison. Vyhrážal sa ti?
Nevedela som čo si o ňom myslieť, najprv ma pobozká z ničoho nič a teraz vyzvedá?Alison: Á-Áno.. Že ak sa s ním rozídem tak si ma nájde a u-unesie m-ma.. Dnes som mu dala koniec..
Povedala som keďže to chcel vedieť.Noah: Vieš, Liam nie je nebezpečný pre mňa a pre nikoho. Iba pre teba je nebezpečný. Ale nemusíš sa obávať.
Povedal a ja som sklonila zrak do zeme.Zrazu ma prikryl dekou a ja som sa do nej schúlila. Bola príjemne teplá. Hm.. Ako vedel že mi bola zima? To je jedno.. Zrazu sa postavil a niekam odišiel no ja som ďalej pozerala nejaký film na Netflixe. Lahla som si na gauči a pomaly som začala zaspávať. V tom podišiel ku mne Noah a zobral ma na ruky. Pritúlila som sa k nemu a pomaly som zaspávala. Bola som strašne unavená.. Po chvíli som zaspala a ďalej neviem čo sa už dialo.
3:02 Zobudila som sa na to, ako si niekto vedľa mňa lahol a zobral si prikrývku viac na seba. Bol to Noah. Mm.. Zima... Je tu strašná zima.. No ani sa nedivím keďže vonku je zimšie lebo sme hlboko v lese. Postavila som sa z postele a odišla som z izby. Podišla som na chodbu no v tom do mňa niekto vrazil a ja som spadla na zem. Skoro. Dotyčný ma včas zachytil a ja som narazila do jeho svalnatéj hruďe. Nevidela som mu do tváre takže som nevedela o koho sa jedná.. No jedno som vedela. A to, že to nie je Noah, lebo ten je v posteli a spí a ja som odtiaľ ušla a ani som mu to nepovedala. Však načo?
???: Si v poriadku Alison?
Opýtal sa dotyčný.Alison: Mhm.. Som, vďaka za opýtanie-?
Alexej: Alexej Ridlle. Teší ma. Alison.
Ridlle?Alison: Aj mňa teší Alexej.. Ehm.. Ako vieš moje meno a odkiaľ vieš ako sa volám Alexej?
Nechápala som ničomu..Alexej: Heh.. Som tvojho snúbenca zamestnanec v Mafií. A jeho najlepší kamarát, Puppy.
Čo to kurva -?!Alison: Nevolaj ma, "Puppy". Nie som tvoj majetok a nie som tvoja.
Zavrčala som na neho.Alexej: Heh zaťiaľ puppy.
Dala som mu facku a to dosť silnú.Zrazu ma udrel a začal ma udierať dokým som nemala po celóm tele modriny a krvavé fľaky. Ležala som na zemi a on ďalej do mňa kopal nohou. Vykašliavala som krv z úst a nie málo.
Noah: Alexej! Nechaj ju. Nič ti nespravila, tak nevidím dôvod ju biť. Daj si pauzu na 2 mesiace. Nebudem riskovať že mi zabiješ snúbenicu Alex. A teraz vypadni. Okamžite! Inak si ťa podám ja a bude mi jedno čo si a kto si.
Zavrčal na neho dosť naštvane a ja som ledva vnímala okolie.Alison: Noah...
Povedala som nečujne a v tom sa mi zavreli oči a už si ďalej nič nepamätám...Iba to, ako sa ma Noah snažil udržať pri vedomí no nešlo mu to a ja som upadla do spánku..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Un colpo - Mafia 18+
DiversosVystrelila som. Jedna guľka. Jeden výstrel. Minieš? Hra sa obráti proti tebe. Trafíš? Vyhrávaš. Guľka trafí presne do srdca. Posledný nádych je zároveň posledný výdych v jeho sekunde života. Nemal mi nikdy klamať. Nenávidím klamárov. A on patril med...