.More Sick.

358 3 5
                                    

Alison

Bola som doma aj s Noahom no problém bol taký že Noah sa musel o mňa starať keďže som bezvládne ležala na posteli prikrytá dekou. A Noah ležal vedľa mňa len preto, že chcel na mňa dávať pozor aby som išla len na wc, prezliecť sa keďže sa dosť potím lebo mi je teplo strašné, a ešte k tomu mi dovolí sa ísť len osprchovať a to je všetko čo som tu vymenovala. A jedlo mi tiež robí on. Úplne všetko robí za mňa. A Mafií sa vôbec nevenuje. Len tu spí ako aj teraz pri mne a nevenuje sa Mafií. Dosť ma to mrzí a tak som sa rozhodla mu požičať môj notebook aby si tam robil prácu. Vstala som potichu z postele a spod postele som vybrala notebook ktorý tam mám schovaný pre prípad núdze. Položila som ho vedľa postele a sadla som si na Noaha obkročmo zatiaľ čo on len spal. Trocha som sa na ňom pomrvila načo zavrčal na mňa a zobudil sa aj keď mal stále zatvorené oči.

Noah: Kurva Alia... Čo to kurva robíš žena?
Zavrčal jeho ospalým chrapľavím hlasom zabijaka a ja som sa začervenala nad jeho hlasom ale aj tou prezývkou.

Alison: J-Ja... Ja som len chcela aby si sa zobudil... Ehm...
Šepla som mu a v hlave som sa poriadne prefackala.

Noah: Hm.. Ľahni si na mňa a spi Drahá.
Zapriadol a ruky si dal za hlavu.

Alison: T-Totižto.. Som ťa budila kvôli niečomu Noah..
Šepla som a on sa uškrnul na mňa.

Noah: Heh.. A čo je také dôležité že si ma budila Moja Drahá žena?
Opýtal sa ma a náhle nás prehodil tak že som bola pod ním a on nado mnou.

Celá červená som sa snažila pozerať všade inde len nie do jeho očí alebo na jeho Božské telo.

Alison: N-Noah...
Cítila som ako jeho rukou na mojom stehne posúva vyššie a vyššie.

Noah: Oči mám tu hore Principessa.
Povedal z úškrnom keď ma pristihol ako som sa pozerala na jeho vypracované telo samotného Boha.

Alison: J-Ja.. Noah.. Prestaň!
Zavrčala som na neho celá červená až bordová čo som sa červenala.

Noah: Heh.. Veď nič nerobím Principessa.
Pošepol mi do ucha a ja som sebou trhla a rýchlo som sa posadila.

Začala som strašne kašľať a cítila som ako sa mi očné viečka pomaly zatvárajú. Noah si toho všimol a asi si uvedomil že sex so mnou v takomto stave nie je príliš dobrý nápad. Stiahol ma do polohy ležania a prikryl ma dekou. Ani som sa nenazdala a už som upadla do ríše snov.

Zobudila som sa po chvíli a pozrela som sa vedľa seba na posteľ. Vedľa mňa sedel Noah a mal na sebe môj notebook kde si asi pravdepodobne stiahol všetky dokumenty z jeho notebooku do môjho. Nevadilo mi to pretože aspoň budem vedieť čo robí. Pritúlila som sa k nemu keď som sa na neho otočila no on vôbec nereagoval na mňa, čo ma mrzelo. Odtiahla som sa od neho a posadila som sa. Vstala som z postele a vyšla som z našej spálne.

Noah: Kam si myslíš že ideš Alison!
Zakričal za mnou a ja som prekrútila očami nad ním.

Alison: Po vodu! Čo asi keď ma môj muž ignoruje a nereaguje na svoju ženu!
Zakričala som naspäť na neho a ani nie o 5 minút nato som počula za mnou kroky.

Zrýchlila som svoje kroky a v tom som sa rozbehla a zoskočila som zo schodov až na zem cez zábradlie. Keď som bola na zemi tak som sa postavila a pozrela som sa hore na Noaha. Šokovane sa na mňa pozeral a zároveň som mohla v jeho očiach aj z tej diaľky vidieť že je nadržaný z môjho kúsku. Poslala som mu vzdušný bozk načo ihneď zareágoval a rozbehol sa po mne. Začala som sa smiať a skryla som sa mu. Hľadal ma asi 20 minút. Myslela som si že to vzdal keďže prišli za ním jeho muži že čo sa deje a tak. No, a tak som vyšla z mojej skrýše a vošla som do kuchyne. Zrazu keď som si nalievala vodu do pohára tak som pocítila pár neznámych rúk na mojich bokoch. Trocha váhavo som sa pozrela na muža za mnou a v tom som ostala v šoku. Nie... Nie nie nie.. Nie on! Prosím.. Že je to iba len zlý sen..?

Un colpo - Mafia 18+ Where stories live. Discover now