1. GEÇMİŞİN KÜLLERİ

151 6 7
                                    




               KÜLDEN KAR TANESİ



"Bazı acılar deler göğsünü,

Yakar yaranı;

Buz da koysan durdurmaz akan kanı

Sızısı geçse de elbet, yayılır içine,

Yayıldıkça içine, boğar ruhunu.

Sustukça kayıplarını, kusarın sustuklarını.

Bir dünya kurdum kalbimde, göğüs kafesimde.

Karanlığa bürünmüş zihnime.

Duvarları pembe değildi dünyamın, çatısı yoktu.

Beton duvardan değildi hayallerim.

Bu yüzden dedim zihnime,

Dört duvar anılar,

Yaşat onları diye.

Sen uyuduğunda yatağında, huzurla.

Bazı çocuklar, bazı canavarlarla savaşır.

Sen rüyalarında yaşarken, küçük kızlar kabuslarıyla uyanır.

Bir çizik, bir delik, bir silah; iki kurşun.

İki kurşun atıldı; biri bana, biri çocukluğuma.

🏹





                 KÜLDEN KAR TANESİ

Motionless ın White, Another life 🎶



Geçmişin külleri geleceğin izlerinin habercisiyse, mühürlediğin zindanların kafesiyse, içine tıktığın nefesin sahibiyse; hayatını hapsettiğin kabuslarına ulaşıp öldürmekse karabasanları amacın, kaybedişin başlar o an. Hayatını kurduğun labirentin, imkansızın en büyük gerçeği, kabuslarının uyandıranı, geleceğin tüm izleri olur. Tek adımın hayatının paradoksu; labirentinin çıkış yolu, asıl labirentin olur.

Şimdi ise ne içime tıktığım bir nefesim ne de içine tıkılıp kaldığım bir labirentim var. Kimsesizim.

Hep kimsesizdim belki ama kimsesiz olmak canımı hiç bu kadar yakmamıştı.

Ancak yalnızca kimsesiz değilim, öfkeliyim. Hem de çok. Öylesine bir öfke ki bu, kendi içimi bile yakıp kavuruyor.

Gece yatağa yattığımda kabuslarla savaşıyorum. Kendi kendimle savaş veriyorum. Çünkü biliyorum; en büyük düşmanım içimde.

''Hazır mısın?'' Yaslandığım pencerenin önünden ayrıldım ve aynanın karşısına geçip tekrar baktım kendime. Uzun zamandır olmadığım kadar iyi görünüyordum.

''Yılanlar çok güzel hayvanlardır.'' Bakışlarımız birleşti. ''Derileri nadir bulunan güzelliktedir. Hayran olunası bir manzara.'' Dudaklarımın kenarına ufak bir kıvrım yerleşti. ''Ancak en zehirli hayvanların başındadırlar.'' Gülüşüm büyüdü. ''Bazen güzellik öldürücüdür.''

KÜLDEN KAR TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin