1. První Kafe

504 15 1
                                    

Ahoj. Jsem Clary Broodson. Holka z Londýna. Je mi 20 a studuji uměleckou vysokou školu, obor Herectví. A to je na začátek asi vše co potřebujete vědět...

Dnes jdu na schůzku kvůli škole. Byl mi udělen titul nejlepší herečky a žákyně ročníku na kterém se všichni shodli a také mi nabídli, že místo jednoho roku studia mi přiřadí známého herce kterého budu doprovázet a nabírat zkušenosti v praxi.Bohužel jen toto ale nestačí takže budu muset být i taková ,,asistentka". To se nedalo odmítnout! Učitelka mi přes prázdniny našla ideální dvojici a po prvním dnu ve škole se s tím druhým setkám. Naše ředitelka mi řekla, že se mě ujme určitě herec mužského pohlaví, zacož jsem ráda. A dnes je den kdy ho potkám.

Oblékla jsem si své oblíbené rifle a tričko. Mikinu jsem si dneska vzala hnědou a k tomu jsi sladila i hnědé conversky. Sešla jsem dolů po schodech a pomalu si brala klíče

M: ,,Tak si to užij a až zjistíš kdo to bude tak se hned ozvy!"

Bydlím v bytě s mým starším bráchou Martym který tady v Londýně studuje něco o hrách,programování a sociálních sítích. Je o dva roky starší a miluje mě nade vše. Poradí, pomůže, pochválí, uvaří...Ano čtěte správně. I takové požadavky mám.

M: ,,A nezapomeň se usmívat, ať se zalíbíš a zaujmeš."

Zabouchla jsem dveře a pomalu si to kráčela ke kavárně kde jsme se měli s hercem i ředitelkou potkat. Jsem nervózní jako nikdy. Procházím ulicemi skoro v centru Londýna a užívám si stále krásného počasí. Moje sluchátka mi zpříjemňují cestu a já se můžu alespoň na chvíli dostat mimo stres a rušné ulice.

Posadím se ke stolu pro čtyři a mám ještě pětiminutovou rezervu. Přemýšlela jsem jaký tenhle rok asi bude a co se přiučím. Z myšlenek mě po chvíli vyrušila ředitelka. Přisedla si a omluvila se za dvouminutové zpoždění. Nějak mi to ani nevadilo.

Ř: ,,Než se seznámíte s vaším partnerem na další rok slečno Broodsová, chci vás upozornit že pokud se třeba v půlce ročníku rozhodnete ukončit praxi s hercem, jeden rok vysoké nebude započítán a budete muset o rok prodlužovat ale bohužel na vlastní náklady."

C: ,,Smlouvu jsem si důkladně prošla a jsem se vším včetně tohoto obeznámena, takže to můžete zkratit paní ředitelko!"

Ř: ,,Jéé s vámi je skvělá spolupráce. To mě tady asi ani nepotřebujete že?" Usmála se na mě naše paní ředitelka. Najednou někdo přišel ke stolu a ředitelka vstala.

Ř: ,,Ahoj Tome jak ráda tě zase vidím!" Podali si ruce a pak už nás paní ředitelka seznámila. Zjistila jsem že mě bude mít na starosti Tom Holland. Pár filmů jsem s bráchou viděla ale nijak mě neohromily. Pak se s náma ředitelka rozloučila a opustila nás

T: ,,Dáš si kafe nebo něco když už jsme tady?"

C: ,,Jo ráda a aspoň probereme plány na další dny..."

T: ,,Dobře. Tipuji tě na latté a to s jedním cukrem." Usmál se na mě

C: ,,Máte dobrý odhad." Zasmála jsem se a podala mu stovku.

T: ,,Jen si to nech. První seznamovací kafe bude na mě."

Zvedl se a šel to objednat. Já jsem zatím psala Martymu.

Chat:

C: Tak mě dali k Tomovi Hollandovi🙃

M: No to si ze mě děláš srandu to jak se ti povedlo?

C: Sama nevím. Dám si tu kafe a tak za hodinu jsem doma. Ok?

M: Tak se připrav. Bude tě tu čekat výslech😅

No tak to už se nemůžu dočkat. Ještě jsem Martymu chtěla odepsat ,,Ajaj" ale už jsem to nestihla.

T: ,,Kdo pak ti píše že se tak usmíváš?"

Tom položil jak otázku tak k tomu i kafe na stůl. Pousmála jsem se i na něj a pak odpověděla

C: ,,Ale nikdo...jen brácha který nemůže uvěřit že mi přiřadili vás." Pousmála jsem se

T: ,,Prosím tykej mi. Když mi někdo vyká tak si přijdu strašně starej." Taky se usmál.

T: ,,Tak mi o sobě něco pověz...cokoli."

C: ,,Takže jsem Clary Broodson a je mi dvacet ale to už víš. Žiji na bytě s bráchou a rodiče bydlí asi 45 minut odsud. Studuji herectví ráda užívám života naplno a chtěla bych si i trochu procestovat svět."

T: ,,Tyjo..máš v tom všem docela jasno. To se mi líbí. Ale je tu ještě jedna otázka co mě zajímá nejvíc. JSI ZADANÁ?"

Neptá se nějak brzo? Známe se půl hodiny a on už takhle?

C: ,,Ne jsem volná. Vztah jsem měla jeden a to mi zatím stačilo"

Pak už jsme hovořili o dalších dnech a já se dozvěděla že za dva dny letím do Atlanty natáčet s Tomem spidermana. Nemůžu se dočkat. Prý mi tam taky zamluvil nějakou tu roli a to něco jako kolemjdoucí, reportérka nebo tak...Taky mi řekl že se zítra sejdeme a že s ním půjdu na focení abych viděla i to co jiní ne. Neprotestovala jsem, ba naopak. Nemohla je se dočkat.

S Tomem jsme zaplatili a on mě doprovodil domů aby věděl kde mě zítra vyzvednout.Tam jsem Martymu zodpověděla na otázky typu:
Jak se ti to podařilo?
Jaký je?
Je fakt tak milí jak se o něm povídá?
Kdy začnete pracovat?
Nebo...A co? Je pěkný?

C: ,,Ano pěkný je ale není to můj typ brácha tak to nedramatizuj a nech mě se jít převléct, pobalit a připravit abych odpoledne mohla se spolužačka na rozlučku do kina." Vzala jsem  holky z vejšky a šli jsme spolu na Cherry abych viděla jaké herecké výkony budu výdat.

A překvapil mě. Tom hrál fakt dobře. Film byl hodně vážný a já byla po něm i docela mimo. Tom mi ještě dneska řekl že mě zítra vyzvedne doma a pojedeme teda na to focení...

Rozepisuji další knížku protože moje první končí tak ať máte co číst.

Užívejte <3                                              950slov

Life is not INFINITE!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat