6. Zpátky domů

224 11 1
                                    

O měsíc později

Dnes zase natáčení.Máme čtvrt filmu ale už je to dlouhé. Před plátnem už jsem stála pětkrát a bylo to boží. A to třikrát s Tomem. Je tak šikovný a když jsem se ztratila,  pomohl a poradil mi. Dnes je poslední den natáčení před odletem zpět domů. Upřímně se těším na odpočinek.Ale za tím to na něj moc nevypadá.

Letíme zpět do Londýna na nějakou Tomovu akci. Musím tam být taky...moc se mi nechce ale co mám dělat.

Odpoledne se pomalu vracím na pokoj a začínám si balit. Tom ještě natáčí ale u toho už prý být nemusím. Pomalu jsem si pobalila věci a napsala Tomovi že se zítra v devět sejdeme u auta a jedeme na letiště.

S Tomem jsme se za ten měsíc neskutečně spřátelili a mě opravdu došlo že jsem zamilovaná až po uši. Ale je tu lehký problém. Okolo Toma se neustále motá Zendaya. Dokonce si myslím že se v zákulisí vykusují protože Zendaya dva týdny zpátky poprosila o společnou šatnu.
Je mi tak líto že Tom už je zabraný.

Po tom všem jsem se připravila na večerní pohodu u televize po které jsem šla spát.
Ráno jsem se probudila a vůbec se mi z Atlanty nechtělo. Bylo tu teplo a krásně ale zato v Londýně už prý pršelo.Ráno jsem se upravila, najedla a v devět už jsem šla k autu za Tomem.

Celou cestu na letišti i skoro celý let jsme s Tomem propovídali. Zendaya zůstává v Atlantě takže byla konečně chvíle jen pro mě s Tomem. Na letišti jak v Atlantě tak v Londýně jsme potkali nějaký fanoušky a oni si nás vyfotili ale nám to bylo tak nějak jedno.
                             
                              ********

Když jsem přijela domů, Marty mě nechtěl pustit z obejmutí. Tak ráda jsem ho zase viděla. Vyptával se na natáčení a Toma ale já se musela chystat na tu večerní akci.

Vzala jsem si na sebe červené šaty se skoro průhlednou sukní a dlouhé skoro až na zem, úzké podpatky a malou kabelku na nejnutnější věci. V šest mě Tom vyzvednl a pak jsme vyrazili na místo.

Bylo to tam hezké. Na začátku jsme spíše jen chodily sem tam a lidi si nás fotili. Upřímně mi nevadilo být středem pozornosti ale já jsem upřímně nikoho nezajímala.Všichni koukali na toho vedle mě ale pár rozhovorů směřovalo i s otázkama na mě.

Tom samozřejmě prozradil že jsem taková asistentka a přitom na praxi do školy. Doufám že už to lidi pochopili a nebudou nás označovat jako "pár". Po tom všem jsme mířili na jedo dané místo. Bar!!

Všichni se tam drželi za lokty jako na svatbě a chodili po dvojicích jako pár. To znamená že my jsme museli dělat to samé. Neříkám že to bylo nepříjemné ale bylo to zvláštní. Drželi jsme se s Tomem za lokty. Tom měl docela silné sevření a choval se jak k okolí tak I ke mě neskutečně zdvořile a na všechny jsme se společně usmívali. Je to neskutečný gentleman.

Na baru jsem si objednala drink a pak jsme se nějak odreagovali. Povídali jsme si s ostatními páry a zkoušely různé vína. Etiketa tam byla na vysoké úrovni takže doteď jsme s Tomem nesměli rozdělit naše sevření paží. Po asi jedenácté hodině už si nikdo na držení ručiček nehrál.

Tom vedl konverzaci v davu plným lidí, já jsem se tak pomalu procházela po budově a dělala že mám něco na práci protože jsem nikoho nezajímala a nikdo semnou konverzaci vést nechtěl. Po chvíli jsem došla za Tomem a oznámila mu ze slušnosti že si dojdu na záchod. Jak jsem říkala, etiketa a zdvořilost tam byla na prvním místě takže jsem mu i tuto nepodstatnou informaci musela říct.

Když jsem odcházela, Tom už měl upito a když jsem někdy zaslechla co říkal zvědavému davu, jen jsem se usmívala a dělala že je vše pravda a že se nic neděje. Lhal jim tam docela dost až mi upřímně těch lidí bylo líto. Ale není to moje starost a tak jsem si dělala svoje.

Life is not INFINITE!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat