3. První chvíle a uvědomění

258 11 0
                                    

Ráno jsem se probudila ve čtvrt na osm ale ještě dlouho jsem se tam převalovala. Kdybych nemusela, nevstávala bych. Popadla jsem telefon do ruky a koukla na Instagram jako to dělám každé ráno. A pak mi přišla zpráva

Chat mezi Andy a Clary:

A:Tak jaké bylo líbání?..To si asi včera večer měla o zábavu postaráno co?

C: WTF co to meleš?

A:Hele nedělej blbou já viděla ten článek z letiště jak tě drží za pas!

A: poslala odkaz

C:Nedělám blbou jen že mezi námi nic není a za pas mě chytil proto abychom se líp prorvali tím davem...

A:OK....budu dělat že ti věřím...

Konec chatu

Koukla jsem se na ten odkaz co mi Andy poslala a nebylo to tak strašné. Ale stále tam pár věcí bolelo. TOM HOLLAND JE PRAVDĚPODOBNĚ ZADANÝ. CO NA TO FANYNKY? Takhle zněl nadpis...

Nechtěla jsem se nad tím hroutit a řekla jsem si že bude lepší to prodiskutovat i s Tomem. Vstala jsem,došla jsem si na záchod a pak si udělala snídani. Tom mi mezitím napsal že je v devět sraz u informací a že se půjdeme trochu projít po městě. Máme totiž ještě dva dny volna, pak jeden den takové velké sezení se všemi herci a pak pomalu začíná natáčení.

Po snídaní jsem se oblékla. Jsme skoro na kraji Atlanty takže než se dostaneme alespoň trochu do centra tak to chvíli potrvá. Sukně tím pádem nepřichází v úvahu.Takže jsem si vzala větší tryčko a letní rifle. V devět jsem se sešla s Tomem a vyrazili jsme.

Celé dopoledne jsme procházeli centra a obchody. Něco málo jsem si koupila. Mám tam krátké červené šaty, tryčko a jednu mikinu. Tom taky nějaké tryčko a pak tam má spodní prádlo. No jo...všechno vím. Na oběd jsme si zvolili Čínu. Obědnali jsme si ji sebou a snědli si ji v parku.

Odpoledne jsme probrouzdali akvárium a pak Zoo. Cítila jsem se jak dítě ale byla jsem plně spokojená. S Tomem jsme se smáli a povídali si celý den. Na apartmán jsme došli ve čtyři úplně znavený. Hodila jsem si na hodinu šlofíka a pak jsem šla dovybavit kufry.

Okolo šesté někdo zazvonil tak jsem šla otevřít. Ve dveřích stál on.

T: ,,Napadlo mě...koukal jsem že sis koupila šaty tak jesti je nechceš trochu provětrat. Kousek odsud je prý dobrý klub tak nezajdeme tam?"

C: ,,Jsem pro každou špatnost...proč ne. Pokud mě teda neplánuješ zítra vytáhnout brzo z postele na nějakou procházku.."

T: ,,Jen to ne. Po dnešku jsem mrtvý takže zítra je leháro doma. Sejdeme se u mě v apartmá v osm."

Usmála jsem se na něj a on pak zavřel dveře. Další můj plán byl sprcha a umýt si vlasy ať jsem večer hezká.

***

V osm jsem zazvodila na Tomovo zvonek v mých nových červených šatech.(nahoře v médiích fotka) Tom mi otevřel v bílém tryčku a džínách. Tryčko ho jemně obepínalo ale nebylo to zas tak výrazné. Ale když jsem se na to zaměřila, musela jsem si dávat pozor abych neslintala.

Šli jsme asi deset minut než jsme dorazily na místo. Byla tam docela kupa lidí kteří čekali na kontrolu občalnek ale my s Tomem jsme je předběhli. Když nás dva bodyfuardi zaregistrovali tak na nás jen mávli ať klidně jdeme dovnitř. Vypadalo to tam dost luxusně a jelikož už bylo po osmé tak se to tam rozjíždělo.

Šli jsme s Tomem k baru a objednali si

T: ,,Tak co si dá dáma?"

C: ,,Dáma by prosila Sex on the Beach..."
(Kdo viděl Uncharted tak pochopí-autorka)

T: ,,No ty to teda rozjíždíš. Aby jsi odsud nedocházela po čtyřech!" Lehce se zasmál

C: ,,Tak když už, tak pořádně."

T: ,,Tak já ti to zítra připomenu až budeš zapíjet prášek proti bolesti."

Přišel číšník a Tom obědnal moje přání a pak jedno pivo sobě. Mezitím jsme si zabrali jeden stůl. Chvíli jsme tam seděli a oba dva koukali do telefonu. Pak ale k Tomovi přišla nějaká holka a začala mlít něco o tom jak dlouho se neviděli a že to naposledy bylo boží. Nevím co se mezi nima v minulosti dělo a radši si to představovat nechci.

Ta holka se jmenovala Claudie a vypadala jako neskutečná šlapka. Toma odvedla na parket a já tam seděla sama.

Po nějaké době jsem se rozhodla upravit si make-up takže jsem se vydala na záchody. Bylo devět a dost párů už se tam cicmalo a z jedné kabinky bylo jasně slyšet že si to tam už někdo rozdává. Zašla jsem si na záchod a zjistila nepříjemnou informaci. JÁ TO DOSTALA! A nemám u sebe nic. Budu to muset vydržet a pakovat se co nejdříve to půjde. Naštěstí mám červené šaty tak kdybych protekla na ně tak to nebude tak strašné. Narolovala jsem tedy trochu toaleťáku a použila místo vložky.

Došla jsem zpět pomalu ke stolu a zase si sedla. Najednou přiběhl Tom. Byl rozcuchaný a udýchaný. Radši nechci vědět co dělal

T: ,,Ach bože Clar, hledal jsem tě všude, kde si byla?"

C: ,,Taky bych se ráda zeptala ale radši mě to nezajímá."

Byl roztomilý a taky děsně sexy. Na jeho hlase bylo poznat že už má taky dost drinků za sebou. Byla jsem na něj lehce naštvaná že si jen tak odešel a na mě se vykašlal

T: ,,Pojď si zatančit.Nebudeš tady přece jen tak sedět."

C: ,,V pohodě. Klidně si jdi za svou Claudií a užij si to s ní!"

T: ,,Ale notak. Kočička nějaká nevrlá. Pojď! Neboj! Bude sranda!

Chtěla jsem říct ne ale než jsem to stihla už mě Tom tahal na parket. Hráli zrovna Danza Kuduro.Moje oblíbená. Tom začal tančit a já nezůstala pozadu.Na konci písničky se to už dost rozjeli. Tom byl neuvěřitelný tanečník a strašně mu to slušelo.

Po písničce hrála další a další a já stratila pojem o čase.Po nějaké době jsem si šla sednout protože mě chytla křeč v břiše.No jo trpím na to. Koukla jsem na hodiny a zjistila že je 23:34. Cože?! Dopila jsem zbytek drinků a pak se ozvalo z mikrofonu

DJ: ,,Tak dáme lehký oddych a dáme jeden ploužák.Kdo potřebuje odpočinout,běžte na bar nabrat síly a já doufám že se zase nové tváře ukážou na parketě!"

Najednou predemnou stál Tom a natahoval ruku.

T: ,,Smím prosit?"

Bez váhání jsem popadla jedou ruku a oba dva jsme si to ladně křičeli na parket.

Stoupli jsme si blízko sebe a já spojila své ruce za jeho hlavou a on mi své položil na pas. Vyzařovalo z nich teplo a pak mě jeho prsty lehce sevřely a víc si mě přitáhly k němu. Hlavu jsem mu položila na hruď a užívala si ten moment. Pomalu jsme se pohupovali a já přemýšlela.

Proč je mi v jeho přítomnosti tak krásně? Vždy když ho vidím tak mi buší srdce a mojí hlavou projíždí ty hezké představy. Že bych ho milovala?

Dámy a pánové a to je teprve začátek. Nebojte s čtěte dál.

No ok teď jsem si přišla jak nějaký týpek co se nutně snaží něco prodat.

Budu ráda za koment a kdyžtak za ⭐.

1157slov

Life is not INFINITE!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat